natte wiet ??

natte

Newbie
natte wiet in eindhoven ik wil drooge wiet geen water dat komt er zat uit de kraan
ik kom al jaartje of 25 bij de pink en daar zeggen ze gewoon als je er al 25 jaar komt en je zegt dat de wiet zeikes nat is dan moet je maar ergens anders naar toe gaan was het antw
dat ruikt tog naar klink klaare oplichting ik geloof niet dat de pink die 2 3 a 4 (10)kilo in de week verkoopt het nat in koopt en dan verkoopt dan maaken ze zelf verlies ik kan me er wel iets bij voorstele dat ze het droog in koopen en dan nat maaken om meer winst te maaken dat is bij mij oplichting
weet iemand of je daar aangifte ofz van kan doen het pasjes systeem zou denk ik wel een goede oplosing zijn zodat er meer straat dealers kome en wij een grootere keuze hebben om drooge wiet te krijgen dus ik raad iedereen aan om voor het pasjes systeem te zijn en de burgemeester
van eindhoven te mailen en te vraagen hier iets aan te doen
gr,natte

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
natte zei:
natte wiet in eindhoven ik wil drooge wiet geen water dat komt er zat uit de kraan
ik kom al jaartje of 25 bij de pink en daar zeggen ze gewoon als je er al 25 jaar komt en je zegt dat de wiet zeikes nat is dan moet je maar ergens anders naar toe gaan was het antw
dat ruikt tog naar klink klaare oplichting ik geloof niet dat de pink die 2 3 a 4 (10)kilo in de week verkoopt het nat in koopt en dan verkoopt dan maaken ze zelf verlies ik kan me er wel iets bij voorstele dat ze het droog in koopen en dan nat maaken om meer winst te maaken dat is bij mij oplichting
weet iemand of je daar aangifte ofz van kan doen het pasjes systeem zou denk ik wel een goede oplosing zijn zodat er meer straat dealers kome en wij een grootere keuze hebben om drooge wiet te krijgen dus ik raad iedereen aan om voor het pasjes systeem te zijn en de burgemeester
gr,natte

Objectief bekeken, nadat het het geknipt word is het nat, en DIE dealer/kweker verkoopt het nat door direct aan zijn mensen (die heeft geen zin om met 15kilo in de auto te zitten namelijk :tearsofjoy: ) . Vraagt een vaste prijs voor alles in 1. Zij voelen zich niet verantwoordelijk of het nat is hoeveel er in de zakjes moet, dat moet de eigenaar meestal zelf gewoon beslissen naar mijn weten, maar opnieuw nat maken lijkt me dus erg raar, denk dat het eerder dan gewoon net geknipt is. En in emmers/vuilniszakken heeft gezeten onderweg Of het is (sorry voor taalgebruik) een echte kut shop in mijn ogen.
En is slechts wat ik vermoed. :grin:

Skippy

Wijs gebruiker
natte zei:
gr,natte

Waarom blijf je er dan intrappen?
Zoek een andere shop zou ik zeggen. :)

Bovenaan