Natuur meeting, 23 mei.

Kom je ook?

• Ja natuurlijk kom ik ook, de kans om met een aantal mede DF'ers lekker te genieten van natuur sla ik

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, ik ben een saaie trien met een ego en een hele dikke butt plug in me kont.

Stemmen: 10 41,7%
  • Gewoon nee.

Stemmen: 5 20,8%
  • Heel heel heel misschien, beschouw het een gods wonder mocht ik aanwezig zijn.

Stemmen: 5 20,8%
  • Ik doe mijn uiterste best om te komen maar pin me er niet op vast.

Stemmen: 4 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Voor liefhebbers van LSD en moedertje natuur, een meeting organiseren. Animo?
Uiteraard word dit een "nuchtere" meeting, gewoon om gezellig een wandeling te maken en te praten over lsd, natuur en dingen. :P Als iedereen zijn beste humeur mee brengt raken we vanzelf wel in 'hogere sferen'.
Ik stel voor in de lente dit ergens te doen, april/mei. Als je een goed idee hebt voor een locatie, laat het dan weten.

Ik hoor het wel of dit een interesant idee is, zo niet dan sterft dit topic vanzelf wel. :wave:

Hier zal geen drugs worden gebruikt!!! :grin:

You know what I meen and why I'm typing it here. :wink:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Re: LSD meeting in de natuur.

Of ik kan ligt heel erg aan de locatie en aan mijn bankrekening, maar ik heb iig wel interesse. :grin:

Paikea

Belezen gebruiker

wat mij betreft mooi aan het strand, wilde ik altijd nog wel eens doen! Moet wel ergens in een vakantie oid, ivm school/studie :smoke:

auroraowned

Experimenterende gebruiker

ik vind het maar apart die lsd

niks voor mij maar wel grappig zon meeting :grin:

Pak Suiker

Wijs gebruiker

ExceptionalInsight zei:
Ik zou dat niet zo ver van tevoren plannen, kijk eerst maar eens wat het weer doet (:

De weersverwachting: het grooste deel van de maand mei een hittegolf, zoals de afgelopen jaren ook het geval was.
En wellicht sneeuw met pasen. :P (zoals in 2005 dus, 60 freaking centimeter...)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter

Of het nou sneeuwt of dat er een hittegolf is, ik vind allebij wel mooi eigenlijk. We kiezen een datum en zullen genieten van wat de natuur ons die dag te bieden heeft. :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter

lucifer in the sky zei:
ja dan zou ik maar hopen op warm weer !
enja anders trekken jullie maar een thermisch ondergoedje aan :grin:

Hieruit maak ik op dat je ons niet gaat vergezellen? :P

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker

nja ik weet het niet, het ligt nog een eindje weg !
noordholland ligt ook niet bij de deur, ik zal er eens overnadenken.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Als het lekker weer wordt, zeg ik JA!

Heb 25 apr en 16 mei gestemd, maar de andere dagen zou ook moeten lukken. Uiteraard ga ik voor een lokatie in Noord-Holland, aangezien dat dichter bij is. :wink:

aapkut

Badass junkie

als het op een vrijdag/zaterdag is wil ik wel mee doen :grin:
en 25maart heb ik vakantie dus :)
Ik zie dit ook als een leuke kans om wat mensen te ontmoeten van het forum :grin:

azgaza

Badass junkie

In noord holland ergens aan het einde van mei moet mij prima uit komen en dan zal ik er ook zeker bij zijn.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter

lucifer in the sky zei:
kan er niemand vervoer van uit antwerpen naar noordholland regelen ? :grin:

Als je naar Arnhem komt kun je vanuit daar mee rijden als je wil. :P

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker

dat is waar, maar niet om half 12 als je net van bij een maat komt.. waar ik stevig heb liggen smoren :grin:
niet dat het aan het smoren lag, maar ik ben dan zo ongelooflijk tam.
bedankt voor het opzoeken ! :)

Pak Suiker

Wijs gebruiker

Trouwens: de 2 meest geliefde data zijn 25 april en 23 mei, maar het is enorm lastig in te schatten wat voor een weer het wordt, ik kan me herinneren dat rond koninginnendag we de laatste jaren steeds regen hadden.
Maar in mei hadden we vaak een hittegolf van 30 graden (oké, misschien is dat ook niet erg in de natuur, enige nadeel wel: het strand zal volzitten met mensen :P ).
Dus: hoe gaan we dat doen qua keuze maken?
En Dripptone: heb je al meer ideeën over hoe het organiseren (afspraken over eten/drinken/waar we heen gaan precies, waar we verzamelen enz.) of zal ik dat maar van je overnemen? :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter

23 mei lijkt mij een mooie datum. Dan kunnen de meeste mensen ook. Locatie lijkt mij Noordholland te worden, helaas voor mij wel een stukje rijden, maar dat heb ik er wel voor over. Mijn plan is om gewoon heel veel eten en drinken mee te nemen, een party tent en muziek. Als het druk is overdag op het strand dan zitten we overdag gewoon in de duinen of in het bos, en savonds lijkt het me dan mooi om na te spacen bij een kampvuur op het strand. Ik ken verder niet de locatie die jij in je hoofd had die zo perfect hier voor was, maar ben van plan om deze nog wel eerst eens te inspecteren voor dat het door gaat.

Verder is het de bedoeling dat iedereen die mee wilt een beetje input levert en daar over gepraat word. Met doel het dus voor iedereen die mee doet het zo leuk mogelijk te maken.
Dus kom maar op met de goede ideën, nog iemand een NOG betere locatie?

Groeten DrippTone.

aapkut

Badass junkie

in duin trippen lijkt me echt chill je zit vlakbij strand en duin heb je ook altijd wel een bos :)

Lijkt me ook leuk om BBQ spullen mee te nemen.

bigles

16-17-18-19-20 april benk toevalig in nederland heb daar homeparty bij mates wel zin om de 18e ff naar noord holland te kome als er zegeltjes zijn XD

Pak Suiker

Wijs gebruiker

bigles zei:
16-17-18-19-20 april benk toevalig in nederland heb daar homeparty bij mates wel zin om de 18e ff naar noord holland te kome als er zegeltjes zijn XD

Kleine kans dat het 18 april wordt, deze dag heeft nog maar 2 stemmen. :wink:
En er zijn geen zegeltjes, want het gaat een "nuchtere" meeting worden, maar misschien dat ik gebeteren wordt door een per ongeluk met LSD geïnlecteerde spin...?
Zet het idee dat er een snoeptrommel vol met zegeltjes, die vollop uitgedeelt worden, dus maar uit je hoofd. :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

Ik heb binnenkort de kans om op de veluwe te trippen, het verst dat ik ooit van de bewoonde wereld af heb getript. Man wat heb ik daar zin in! Elke dag dat het lekker weer is word ik een beetje minder geduldig. Dit voegt verder niets aan dit topic toe hoor, maar jullie zijn wel jaloers, ik voel het.

wobble zei:
Lijkt me ook leuk om BBQ spullen mee te nemen.
Ga jij je eens heel diep schamen, dode dieren bakken tijdens een trip? Bad karma yo!

binnert

je kan ook vegatarisch bbq :wink:
En ja ik ben jaloers,lijkt mij ook een onwijs gave ervaring trippen op de veluwe
gr binnert

Pak Suiker

Wijs gebruiker

binnert zei:
je kan ook vegatarisch bbq :wink:
En ja ik ben jaloers,lijkt mij ook een onwijs gave ervaring trippen op de veluwe
gr binnert

Nouja, de veluwe is inderdaad tof, maar ik zie dat jij in alkmaar woont binnert, de plek in noord-holland die het most likely wordt ken jij vast ook wel.
Ik zat zelf te doelen op een locatie ergens tussen bergen/schoorl aan zee - het bergerbos - de schoorlse duinen (dus niet het duinreservaat bij bergen daar, want dat is beschermd en dus verboden terrein voor mensen zonder dure kaart. :P ).
Misschien dat jij als local ook mee wilt? voor jou is het slechts een kwestie van een klein busritje.
Think about it, it's gonna be nice. ^^

binnert

Bus? ben je gek? :grin: fietsen is de shit hahaha.
De locatie tussen bergen/schoorelse duinen is mooi inderdaad maar niet echt afgelegen. Je komt er wel aardig wat mensen tegen. Beter kun je dan tussen groet en schoorel in de duinen gaan zitten. Daar heb je heerlijke beschutten plekjes,en ik ben zeker van de partij als het deze locatie word.
gr binnert

Nibiru

Bewuste gebruiker

Eh, en geen zegel nemen? Ik zou dr gelijk een goeie meeting van maken met een zegeltje ^^

Pak Suiker

Wijs gebruiker

Nibiru zei:
Eh, en geen zegel nemen? Ik zou dr gelijk een goeie meeting van maken met een zegeltje ^^

Wat had ik nou gezegt: met LSD geïnjecteerde spinnen die er wild loslopen! :P

en @ binnert: hmm, daar zit inderdaad ook wel wat in, maar dat is bij mijn weten wat moeilijker bereikbaar, of is dat ondertussen veranderd?

binnert

Die verrekte lsd spinnen in de buurt :grin: . Het is een ware plaag hier.
Het valt goed te doen pak suiker. Er zijn parkeerplaatsen en er rijden bussen langs. Als je dan ongeveer een half uur loopt kom je op prachtigen plekken:)
gr binnert

Pak Suiker

Wijs gebruiker

binnert zei:
Die verrekte lsd spinnen in de buurt :grin: . Het is een ware plaag hier.
Het valt goed te doen pak suiker. Er zijn parkeerplaatsen en er rijden bussen langs. Als je dan ongeveer een half uur loopt kom je op prachtigen plekken:)
gr binnert

Cool thanx! :grin:
Zou jij me anders wat info erover (precieze locatie, maar vooral: routeplanner qua welke bus e.d.) kunnen PM'en als je wilt?
Alvast bedankt! ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan