Timmie94
Bewuste gebruiker
Ik heb zelf al een paar goeie keta trips gehad, soms helaas dat ik de eerste 40 minuten nog weet en daarna de volgende ochtend pas weer wakker wordt in bed en een semi black-out heb gehad. (net gelezen dat dat kan komen door tolerantie, dat dan kans op anestetisch gevoel eerder aanwezig is dan een trippende khole) maar wat ik mij nu afvraag is of er ook natuurlijke middeltjes zijn met het effect van ketamine, een natuurlijk dissociatief.
na een keer truffels werd ik super energiek en goed wakker, ik voelde me echt herboren, maar na K heb ik toch eerder een brak gevoel. ikzelf heb een beetje t idee dat dit komt omdat het natuurlijk vs. synthetisch is. dit zit misschien ook wel tussen mn oren hoor.
Maar mijn vraag dus, zijn er natuurlijke dissociatieven, natuurlijke middelen met effect van Ketamine? (op salvia na, wil t kunnen gebruiken als ik in bed lig ofzo en kan niet binnen roken)
thanks
na een keer truffels werd ik super energiek en goed wakker, ik voelde me echt herboren, maar na K heb ik toch eerder een brak gevoel. ikzelf heb een beetje t idee dat dit komt omdat het natuurlijk vs. synthetisch is. dit zit misschien ook wel tussen mn oren hoor.
Maar mijn vraag dus, zijn er natuurlijke dissociatieven, natuurlijke middelen met effect van Ketamine? (op salvia na, wil t kunnen gebruiken als ik in bed lig ofzo en kan niet binnen roken)
thanks