natuurlijk dissociatief

Timmie94

Bewuste gebruiker
Ik heb zelf al een paar goeie keta trips gehad, soms helaas dat ik de eerste 40 minuten nog weet en daarna de volgende ochtend pas weer wakker wordt in bed en een semi black-out heb gehad. (net gelezen dat dat kan komen door tolerantie, dat dan kans op anestetisch gevoel eerder aanwezig is dan een trippende khole) maar wat ik mij nu afvraag is of er ook natuurlijke middeltjes zijn met het effect van ketamine, een natuurlijk dissociatief.
na een keer truffels werd ik super energiek en goed wakker, ik voelde me echt herboren, maar na K heb ik toch eerder een brak gevoel. ikzelf heb een beetje t idee dat dit komt omdat het natuurlijk vs. synthetisch is. dit zit misschien ook wel tussen mn oren hoor.

Maar mijn vraag dus, zijn er natuurlijke dissociatieven, natuurlijke middelen met effect van Ketamine? (op salvia na, wil t kunnen gebruiken als ik in bed lig ofzo en kan niet binnen roken)

thanks

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Vliegenzwam (aminata muscaria), maar wel oppassen ermee. lees je goed in wat betreft dosering en voorbereiding.

Grts

Timmie94

Bewuste gebruiker
lijkt me wel heel lastig te doseren aangezien je nooit weet hoeveel % werkzame stof er in een paddestoel zit. de ene is natuurlijk de ander niet. Weet niet of ik me hieraan durf te wagen, vooralsnog denk ik dat ik even pas eigenlijk.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad goeie keuze.
Was maar een antwoord op je vraag, geen opvolgingsadvies :) .

De vliegenzwammen in Nederland bevatten echter weinig werkzame stof in verhouding met de Siberische etc...

Ik heb nog wel een ander alternatief voor je (wel geen natuurlijk) en relatief onschadelijk.
Lachgas, leuk eens uit te proberen.

Bij chronisch gebruik ervan kan je wel een vitamine B12 tekort lopen.

Langdurig gebruik van lachgas kan ook leiden tot onvruchtbaarheid, impotentie en beschadiging van het zenuwstelsel.

Als je van plan bent lachgas te gebruiken doe dat NOOIT rechtstreeks vanuit de spuitfles/cracker.( daarmee voorkom je zuurstofgebrek, stikken en ernstige bevriezingswonden aan de mond, lippen en stembanden.)

Altijd de ampullen legen in een ballon.

Grts

Timmie94

Bewuste gebruiker
ja met lachgas heb ik wel al tijd ervaring hoor ^^ is ook wel top spul, maar eigenlijk te kort :P wel leuk om je trip ff een harde boost te geven ofzo.

thanks for the advice anyways!

ga wel weer is een keer een entactogeen/hullicinogeen doen :grin: truffs! is weer is wat anders ^^

Bovenaan