natuurlijke drugs

melissa

Wijs gebruiker
Kan iemand mij vertellen welke smartdrugs het beste overeenkomt met xtc :confused: of sos
En of zoiets echt wel werkt?
Ik was in onze smartshop op zoek naar een bullit (die ze niet verkochten :( )en zag al die andere dingen staan.
Dacht toen bij mezelf(aangezien ik eigenlijk geen drugs meer gebruik)heee das mischien wel wat voor mij.
Maar als zoiets nou echt geen effect geeft geef ik mijn geld er liever niet aan uit,dan gaan we voor deze ene keer maar weer chemish :wink:

groetjes melis

pascal828

Badass junkie
Ik heb die herbals ook een keer voor de gein geprobeerd en dit werkt voor geen ene meter. Ik had alleen een klein opgepepd gevoel, maar dat is logisch door het caffaïne-gehalte wat erin zit.
Het is misschien leuk om te proberen, maar ik zeg het je eerlijk, het kost veel geld en je krijgt er weinig voor terug, maar misschien zijn er nog nieuwere drankjes waar ik niet vanaf weet, die wel effect hebben.
Ik wens je tenminste veel succes!

TrippyShit

Badass junkie
Zulke dingen vind je niet in de smartshop. Herbal xtc en liquid cocaine en al die bullshit. De naam staat erop zodat je dat denkt en je het gaat kopen. Er zijn genoeg dingen in de smartshop die wel goed werken en een leuke uitwerking hebben maar dan kom je toch snel op downers en psychedelische middelen terecht. Uppers geven over het algemeen alleen meer energie vanuit de smartshop..

psych-out

Bewuste gebruiker
zoals hierboven al werd beschreve,
je voelt van die herbals echt veel te weinig voor wat je betaald.
best wat je in een smartshop kan kope zijn ongeveer.
-truffels
-kratom
-salvia
-...

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Natuurlijke of chemische drugs maakt geen ruk uit, ze doen beide wat met je neurotransmitterhuishouding. Bij sommige smartshops verkopen ze mephedrone en 4-fmp, zoek daar maar naar. Staat nog niet op de opiumlijst maar is slechts in weinig smartshops te koop. Online is er makkelijk aan te komen. Oja, DMAA is misschien ook wel wat.

Bovenaan