Nederlandse rap.

Oom Klaas

Badass junkie
knolselderij zei:
Oom Klaas zei:
Kan iemand me uitleggen waarom sommige lui blaxtar serieus nemen?

jij luistert waarschijnlijk 1 keer naar een nummer denkt waar de fok gaat dit over en vind het verschrikkelijk. zijn nummers moet je soms wel 6/7 keer achter elkaar luisteren om te snappen waar het overgaat

Haha, nee ik heb hoogstwaarschijnlijk z'n cd vaker geluisterd als jullie maar toen had ik nog niet echt door hoe hilarisch hij eigenlijk is. Hij heeft wel wat weg van deranged eigenlijk, een hoop geouwehoer wat neerkomt op het feit dat hij nodig moet kakken.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
seth zei:

Deze moet ik quoten. De beatcreator van deze track was een vriend van mij. Hij is helaas overleden. Dit nummer werd gedraaid op zijn crematie. Krijg nog steeds kippenvel als ik dit hoor.

seth

Gast
Dione zei:
Deze moet ik quoten. De beatcreator van deze track was een vriend van mij. Hij is helaas overleden. Dit nummer werd gedraaid op zijn crematie. Krijg nog steeds kippenvel als ik dit hoor.
geniaal nummer. Word zelfs hier regelmatig gedraaid.

Hakvlees

Experimenterende gebruiker
Volle Maan is echt een geweldig nummer ja, wat een sfeer. Je krijgt spontaan zin om zelf een dikke piece te zetten :grin:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Dione zei:
Oom Klaas zei:

Blaxtar? Luister je wel goed naar zijn teksten?? Die man is geniaal en wordt enorm ondergewaardeerd als rapper.

Blaxtar is zeker hard en die kleine Typhoon is momenteel mijn favoriet.

Hey D. watskeburt met Paradize? Altijd al iemand over Lange Fransie begint moet ik even dat spittbattle filmpje laten zien.

-edit: bedenk me ineens duvel was ook altijd hard, maar ik ben niet echt op de hoogte wat iedereen uitvoert sinds... lang....

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Intoxicated zei:
Dione zei:
Oom Klaas zei:

Blaxtar? Luister je wel goed naar zijn teksten?? Die man is geniaal en wordt enorm ondergewaardeerd als rapper.

Blaxtar is zeker hard en die kleine Typhoon is momenteel mijn favoriet.

Hey D. watskeburt met Paradize? Altijd al iemand over Lange Fransie begint moet ik even dat spittbattle filmpje laten zien.

-edit: bedenk me ineens duvel was ook altijd hard, maar ik ben niet echt op de hoogte wat iedereen uitvoert sinds... lang....

Haha same here, ik ben er ook een beetje uit... Paradize zit momenteel in GUHM, een hiphop live formatie http://www.myspace.com/gewoonuithetmidden

Biertje

Bewuste gebruiker
Alle hiphopheadzzzz waar blijft de allerbaaste onder de bazen?

BRAINPOWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

knolselderij

Wijs gebruiker
Dione zei:
luchtigtoetje zei:
Dione zei:
Haha NLhiphop is wel mijn ding. Heb zelf heel lang in die scene gezeten en ook geschreven voor nlhiphop.nl

oh echt? dan kennen wij elkaar waarschijnlijk wel :)

zat jij op nlhiphop? wat was je nickname? ik ben daar heel lang actief geweest op het forum en heb dus een tijdje geschreven voor de site. artikelen zijn geschreven onder mijn echte naam (ruth) en op het forum heette ik safire :P ik zat ook op vrijwel alle andere hiphopfora haha (hiphopnet, theblazz, hiphopsakee, ml75)

hmmz safire komt me wel heel erg bekend voor... zat je niet ook op Helemaalleip

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt wel bekend! Toen was ik al niet meer echt actief, maar las ik nog wel mee af en toe :)

Bovenaan