need sum help

snifsnif99

Newbie
aloah luitjes,

Ik ben nou al een tijdje opzoek naar een rehab, Binnen of buitenland dat maakt niet uit..
Een die me niet telkens een Nee verkondigd zodra ze horen dat ik epilepsie heb... nooit gedacht dat dit zo moeilijk zou zijn!! Heeft iemand hier mischien mee te maken gehad? begin radeloos te raken hiervan.. let me know if you know something please?

Groetjes Ashley :stoned:

benzzzy

Badass junkie
aloah luitjes,

Ik ben nou al een tijdje opzoek naar een rehab, Binnen of buitenland dat maakt niet uit..
Een die me niet telkens een Nee verkondigd zodra ze horen dat ik epilepsie heb... nooit gedacht dat dit zo moeilijk zou zijn!! Heeft iemand hier mischien mee te maken gehad? begin radeloos te raken hiervan.. let me know if you know something please?

Groetjes Ashley :stoned:
Mischien vragen of ze je kunnen doorverwijzen naar een rehab die wel mensen met epilipsie aanemen?

heyol

Bewuste gebruiker
Goh ik weet er jammer genoeg geen. Waarom nemen ze iemand met epilepsie niet binnen?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Goh ik weet er jammer genoeg geen. Waarom nemen ze iemand met epilepsie niet binnen?

Dat vraag ik me ook af. Lijkt me voor iemand met epilepsie nu net extra belangrijk om geholpen te worden. Ze zullen wel een goede reden hebben ga ik vanuit, maar ben wel benieuwd wat deze dan is. Toch een soort ‘discriminatie’, wel vervelend...

snifsnif99

Newbie
Dat vraag ik me ook af. Lijkt me voor iemand met epilepsie nu net extra belangrijk om geholpen te worden. Ze zullen wel een goede reden hebben ga ik vanuit, maar ben wel benieuwd wat deze dan is. Toch een soort ‘discriminatie’, wel vervelend...

Ze vinden het te risicovol omdat ze niet over de mankracht beschikken om mij tijdens aanvallen te helpen ? vind het allemaal beetje gek:astonished:

transformated

Badass junkie
Dit dacht ik ook gewoon! Maar blijkt bij mij niet het geval helaas
Sorry ik bleek toch wat fout te zijn. Er worden wel vaker mensen geweigerd met epilepsie omdat ze het ook niet altijd onder controle hebben.
Die persoon die ik ken zei tegen ik dat hij gewoon zegt dat hij ze epilepsie onder controle had.
Maar voor zover ik weet als je ontwent moet je wel je medicatie pakken omdat er veel meer maar ook veel meer kans is op een aanval, 1 maal niet nemen en door de ontwenning krijg je direct een aanval.

Bovenaan