NEEE!!!! pep kwijt:(

maverick

Belezen gebruiker
Oeff... iemand ook wel is onder onvloed geweest van pep en toen zijn pep kwijt geraakt wat dei nog had?

ik had 2 gram.. had er miss net een halve gram opgesnoven.. en toen ik met een kameraad ff snuifje wou plegen.. was mn zakje pep nergens te vinden :confused: ... heel apart dat is nix voor mij.. stop het altijd goed weg.. oef kan het dan niet geloven dat ik hem echt kwijt ben op dat moment.. en hoop ik datik hem nog vind wat resulteert in 10x die aaf kijken op zelfde plekken denken dat je toch nog neit goed gezocht hebt.. maar hij is gewoon echt weg..!! :angry:
heel frustrerend..:( hopelijk kan ik vndaag wat te pakken krijgen :(

sorry dit moest ik ff kwijt.. op zown moment en nu nog vind ik da echt te kut..!!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hahaha heel herkenbaar, heb ik ook wel eens gehad en dat is Kuuuuuuut!!! Ook dat hopeloos door blijven zoeken is zo frustrerend, op een gegeven moment moet je je er gewoon toch echt bij neerleggen dat je het met je stomme kop kwijt hebt gemaakt :( ...

maverick

Belezen gebruiker
Marla Singer zei:
Hahaha heel herkenbaar, heb ik ook wel eens gehad en dat is Kuuuuuuut!!! Ook dat hopeloos door blijven zoeken is zo frustrerend, op een gegeven moment moet je je er gewoon toch echt bij neerleggen dat je het met je stomme kop kwijt hebt gemaakt :( ...

uhu :(

windmill windmill for the land.. turn forever hand in hand.. take it all in on your side.. it is ticking falling down.. :stoned: ik chill!

maargoed vnmiddag wat nieuws ophalen plus snoepjes :)...
kan niet wachten
:wave:

SperSIZEboon

Badass junkie
pep boeit me niet zo mocht ik dat kwijtraken, daar is toch altijd genoeg van bij ons. vorige keer wel een pak keta verloren wat nog aardig vol zat. daar baalde ik wel ffies van :(

SperSIZEboon

Badass junkie
Bij een tankstation langs de a2, denk gevallen met uitstappen ofzo. was al behoorlijk vaag van de keta dus het ging allemaal al moeizaam :grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ok dan ga ik nu even de a2 afscannen met mijn Special K Dog...

ongeveer nog een pompstation naam ? Afrit ?

:mrgreen:

SperSIZEboon

Badass junkie
het ligt er al sinds 1 januari 2007 dus kleine kans dat je het nog vind :grin:

tis die Shell net voorbij Breukelen als je richting Amsterdam rijd

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je weet maar nooit in zo'n waterafstotend sealtje toch ?

zie je wel DAAROM moet je ze ALTIJD even openmaken en even goed proeven. Gewoon die vinger erin en likken maar.

:hearteyes:

maverick

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:
Junks stellen zich aan als ze een klein hoopje dope verliezen. Laat het niet zo je avond beheersen.

i know ben geen junkie maar ging met kameraad chillen.. en was kwijt.. er zat nog 1.5 gram in.. aangezien mijn budget zeer klein is voor het weekend... kon ik neit meer halen en zeker niet die aaf hier..

maar ben nu al weer voorzien.. :wink: :wave:

erwin krol

Bewuste gebruiker
met een halve zou ik het hele weekend meer dan zoet zijn dus als het goede was had je toch niet bij hoeven pakken.

maverick

Belezen gebruiker
heheh.. maar miss is dan versneden of iets.. maar was zelfde als vorige week totala neit kut van gevoeld terwijl ik wel flink opgewekt was en twas heel gezellig en 60 uur op geweest.. miss iets met gewenning te maken en dat ik middag dr na nog steeds kan merken...?

Frisko

Badass junkie
lysergine25 zei:
je weet maar nooit in zo'n waterafstotend sealtje toch ?

zie je wel DAAROM moet je ze ALTIJD even openmaken en even goed proeven. Gewoon die vinger erin en likken maar.

:hearteyes:
dan hebt ge wel pech(of geluk) moest het 2c-b of 2c-i oid zijn :smoke: :grin: :wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
DreamWeaver zei:
Junks stellen zich aan als ze een klein hoopje dope verliezen. Laat het niet zo je avond beheersen.

Nee, duh!! Je legt je er ook uiteindelijk gewoon bij neer, maar als je je hebt voorgenomen om even lekker een nachtje de beest uit te hangen, dan ben je daar ook op ingesteld. De teleurstelling is dan ook megagroot als je tot de ontdekking komt dat het spul dat je van te voren speciaal zorgvuldig had ingeslagen plotseling kwijt is. Dit zat niet in je planning... Het is dan echt even slikken en daarna weer doorgaan met je avond, terwijl je je juist nou net ook had voorgenomen om te gaan slikken en weer keihard door te gaan...... Het is alleen in een heeeele andere context! Dat is een hele omschakeling hoor!
Daar komt ook nog eens bij dat als je op dat moment al onder invloed van pep bent, plotseling ook de neurotische bijwerkingen van speed meer tot uiting komen. Dit heeft als resultaat dat je iedere keer toch weer even gaat zoeken. Wel met in je achterhoofd dat het eigenlijk toch valse hoop is, maar je kan nooit weten...
Daar hoef je niet perse een junk voor te zijn. Als dingen gewoon een onverwachte, minder prettige wending krijgen dan waar je van te voren op ingesteld was, voelt dat altijd als een teleurstelling. Tuurlijk past een mens zich meestal ook weer snel aan, maar diep van binnen, blijf je je teleurgesteld voelen. Dat geldt niet alleen voor drugs, maar voor alles in het leven. Zo!!

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Oh ik leef met je me hoor!

Ik ben eens mijn NET AANGEBROKE (dacht ik) gram coke kwijt geraakt, in huis nog wel. Ik in de gloria dat ik nog een bijna vol pakje had, dus ik dacht ; die maak ik vanavond eens op. Niet dus. :(
Ik was in alle staten, het hele huis ging op z'n kop. Alles heb ik verschoven, de stofzuiger zak open gescheurd terwijl dat ding in geen eeuwen is opgepakt haha. Nergens te vinden.
Twee weken later kreeg ik een flashbak, dat ik dat pakje al opgemaakt had. Ik heb dus lopen zoeken naar iets dat allang al op was. ZO VAAG.

Niet dat dit nou zo'n nuttige bijdragen is, of misschien ook wel. Herkenbaar misschien? :wink: Perongeluk ook opgemaakt? :grin:

maverick

Belezen gebruiker
JuliaLenco zei:

Ik ben eens mijn NET AANGEBROKE (dacht ik) gram coke kwijt geraakt, in huis nog wel. Ik in de gloria dat ik nog een bijna vol pakje had, dus ik dacht ; die maak ik vanavond eens op. Niet dus. :(
Ik was in alle staten, het hele huis ging op z'n kop. Alles heb ik verschoven, de stofzuiger zak open gescheurd terwijl dat ding in geen eeuwen is opgepakt haha. Nergens te vinden.
Twee weken later kreeg ik een flashbak, dat ik dat pakje al opgemaakt had. Ik heb dus lopen zoeken naar iets dat allang al op was. ZO VAAG.

Niet dat dit nou zo'n nuttige bijdragen is, of misschien ook wel. Herkenbaar misschien? :wink: Perongeluk ook opgemaakt? :grin:

hehe neej sowieso niet!! :P oef wil er niet aan terug denken met mn slaapgebrekkige geest gaat ik me gelijk weer zo gefrustreerd voelen :rolleyes: :flushed: ..

JuliaLenco

Belezen gebruiker
maverick zei:
JuliaLenco zei:

hehe neej sowieso niet!! :P oef wil er niet aan terug denken met mn slaapgebrekkige geest gaat ik me gelijk weer zo gefrustreerd voelen :rolleyes: :flushed: ..

Och ik voel je pijn haha. Ook al was ik mijn gram dus niet echt kwijt en is het wel een dork-en actie, ik word nog steeds kwaad als ik er aan terug denk haha. (ook al was ik mijn gram dus niet echt kwijt haha)

Hans

Wijs gebruiker
Maak je niet zon zorgen om je pep.

Maak je zorgen om het 12 jarige jochie dat het morgen opraapt.

Snuifdoos

Belezen gebruiker
hans zei:
Maak je niet zon zorgen om je pep.

Maak je zorgen om het 12 jarige jochie dat het morgen opraapt.

Als het goeie speed is, en hij geurt nog wat, zal de eerste reactie van dat kind toch zeker niet zijn "dit ga ik effe lekker in mijn bek steken"

Toen ik de eerste keer speed rook was er al onmiddellijk een natuurlijke afkeer. "Dat spul hoort gewoon niet genoven of geslikt te worden, daar ga je dood van. "
Marja, mensen veranderen, nu ruik ik niets liever =P

on topic: heb het ook wel eens aan de hand, maar dan met wiet, Als ik speed op zak heb loop ik om één of andere reden voortdurend te checken of ik het nog wel op zak heb =P

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Heb 1 keer op Q-Base ong. 2 gram op het toilet laten liggen.. kon mezelf wel schieten!

Dit was pas om 22:00 uur s'avonds.. en ik moest nog tot 08:00 te volgende morgen :rolleyes:

Hehe dan voel je je rot hoor.. :grin:

maverick

Belezen gebruiker
Phreakingout zei:
Heb 1 keer op Q-Base ong. 2 gram op het toilet laten liggen.. kon mezelf wel schieten!

Dit was pas om 22:00 uur s'avonds.. en ik moest nog tot 08:00 te volgende morgen :rolleyes:

oeefff... :( ik weet precies wat je bdoelt..! maar je word er wel extra voorzichtiger op elke keer goed controleren als je alles hebt..

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Phreakingout zei:

Degene die na jou op het toilet was, was waarschijnlijk zoooooooo blij!!!!!! Dat is mij ook wel eens overkomen, vond ik zomaar een gram pep van iemand op de plee. Opeens werd mijn avond onverwachts nog leuker :hearteyes: ...

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Haha ja dat denk ik ook, ben namelijk gelijk teruggerend alsof mijn leven er vanaf hing. Helaas was iemand anders er gelukkig mee geworden :rolleyes:

Bovenaan