Neergeslagen tijdens xtc trip

Gisteravond heb ik xtc gehad. Ik had toen bij iemand thuis ruzie gekregen met een vriend van me tijdens mn trip. Hij sloeg tegen mn slaap en viel neer. Ik zag sterretjes en een piep in mn oor toen ik wakker werd.

Heeft dit te maken met de xtc? Dat je dan sneller knockie gaat? En is dat ook gevaarlijker dan?

Skirre

Bewuste gebruiker
Had deze "vriend" ook iets gebruikt? En zo ja; wat?

Verder denk ik dat hij je alleen goed geraakt heeft... Van bijvoorbeeld alcohol kun je nog wel eens scheef gaan lopen en wordt je vager. De XTC zal er weinig mee te maken hebben denk ik en of het gevaarlijker is kan ik niet zeggen.

Volgende keer met andere mensen omgaan???

Gr. Skirre

Fool

Badass junkie
Nokkie gaan is per definitie gevaarlijk. Ik weet niet precies of XTC je hiervoor vatbaarder zou maken, maar een goede klap kan iedereen, gebruiker of niet-gebruiker, wel vloeren.

Misschien toch eens overdenken met wat voor 'vrienden' je gaat stappen? :P

XTC heeft in principe 0 invloed op of je out gaat of niet, als er tenminste geen andere stoffen significant aanwezig waren in de pil.

Daarentegen staat drugs gebruiken (net zoals alcohol drinken) wel het herstelproces van eventuele hersenschade in de weg. Ik neem aan dat hij je niet zó hard geslagen heeft, maar bijv. met een hersenschudding is het onverstandig om iets te gebruiken.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
snelle nelis zei:
XTC heeft in principe 0 invloed op of je out gaat of niet, als er tenminste geen andere stoffen significant aanwezig waren in de pil.

Niet geheel waar, als je een te hoge dosis MDMA inneemt kan je ook het bewustzijn verliezen. Maar in dit geval zal het weinig uitgemaakt hebben, de klap zal de oorzaak zijn geweest.

Bovenaan