Omdat eerlijkheid tegenover jezelf een van de belangrijkste dingen is, en ik graag eigen wijsheid met medemensen deel
, som ik hier even op wat ik de negatieve aspecten van wiet vind. (Weliswaar op lange termijn)
Zeg waar je het mee eens/oneens bent en waarom! En voeg eventuele negatieve aspecten toe!
- Vergeetachtigheid
- Onverschilligheid
- Gebreik aan motivatie
- De nicotine verslaving (voor de niet rokers)
- Het feit dat wiet een middel is (zoals veel andere drugs) waardoor andere bezigheden vaak verwaarloosd worden, of waardoor je geen nood meer hebt om andere bezigheden te zoeken. Als je je verveelt kan je een joint roken, terwijl als je dat niet kon, je misschien een nuttige bezigheid zou zoeken! Als je je op een feest verveelt, kan je een joint gaan roken, terwijl je anders misschien achter leuke meiden aan zou gaan
.
Vooral die laatste stoort me en heeft ervoor gezorgd dat ik de laatste tijd minder blow, je hebt weliswaar prachtige tijden met wiet, maar het lijkt wel alsof regelmatig blowen je ervan weerhoudt om je leven te verrijken..
Desalniettemin denk ik niet dat ik ooit helemaal stop met blowen
&joy!
Zeg waar je het mee eens/oneens bent en waarom! En voeg eventuele negatieve aspecten toe!
- Vergeetachtigheid
- Onverschilligheid
- Gebreik aan motivatie
- De nicotine verslaving (voor de niet rokers)
- Het feit dat wiet een middel is (zoals veel andere drugs) waardoor andere bezigheden vaak verwaarloosd worden, of waardoor je geen nood meer hebt om andere bezigheden te zoeken. Als je je verveelt kan je een joint roken, terwijl als je dat niet kon, je misschien een nuttige bezigheid zou zoeken! Als je je op een feest verveelt, kan je een joint gaan roken, terwijl je anders misschien achter leuke meiden aan zou gaan
.Vooral die laatste stoort me en heeft ervoor gezorgd dat ik de laatste tijd minder blow, je hebt weliswaar prachtige tijden met wiet, maar het lijkt wel alsof regelmatig blowen je ervan weerhoudt om je leven te verrijken..
Desalniettemin denk ik niet dat ik ooit helemaal stop met blowen
&joy!