negatieve effecten van mdma

waver

Newbie
Sinds ongeveer een jaar geleden gebruik ik af en toe wel eens mdma. Eerst heb ik het rustig leren kennen, soms eens wat meer gedoseerd dan andere keren. Heb wel gemerkt dat ik het zalig vind als ik gewoon super strak sta. Nu is het een 4 maand geleden dat ik de laatste keer gebruikt ben, maar ik ben van plan om op Dour festival nog eens goed los te gaan. Ik merk altijd wel wat negatieve dingen als ik mdma gebruiken nl. dat ik enorm veel met mijn tanden sta te kauwen. Is daar iets aan te doen? Ik heb gehoord dat magnesium daar tegen kan helpen. Een ander probleem is dat als het begint uit te werken ik enorm misselijk ben. Ik heb dit al elke keer gehad. Ik heb altijd het gevoel dat ik moet overgeven maar er komt alleen lucht uit men maag. Weten jullie toevallig niets dat daar tegen kan helpen.

QTarantino

Belezen gebruiker
Pak 10 minuten uit je leven, zoek hier op het forum en voila. Je vind het antwoord op beide vragen. Omdat ik de beroerdste niet ben zal ik ze toch beantwoorden:
1. Is er iets te doen tegen klapperkaken? -> Kauwgom, bitje of een lolly of iets. Eigenlijk maakt het weinig uit wat je in je mond doet, als het maar iets anders te doen heeft dan kauwen. Magnesium schijnt te werken maar is nooit wetenschappelijk aangetoond.
2. Misselijk na de trip? -> Een jointje doet wonderen. Bij sommige helpt eten, bij andere juist helemaal niet.

Groet,
QTarantino

Scaffa

Newbie
Ik heb altijd minstens 2 pakjes kauwgom bij. Volgende dag spierpijn, maar ach, is het altijd waard.

Je zegt dat je graag superstrak staat, hoeveel pillen gooi je dan naar binnen op zo'n avond? Want als je er echt veel gebruikt vind ik het niet raar dat je misselijk wordt want je bent dan je hele lichaam naar de klote aan het helpen.

En inderdaad, een jointje zorgt bij mij ook altijd voor wat meer rust in het geheel (ook voor wazigheid tho).

Bovenaan