Negatieve visuals met LSD

MrN

Experimenterende gebruiker
Ik heb best vaak getript op LSD en zo nu en dan zie ik wel eens negatieve visuals voorbij komen... een echte 'bad trip' heb ik nog niet gehad... en ben ik ook niet bang voor omdat ik ALTIJD vanaf begin tot eind met een big smile (of beter gezegd; grijns) op mn gezicht aan het trippen ben :grin:

soms, terwijl ik trip, bedenk ik me wel eens bij mezelf om me juist te concentreren op de negatieve visuals... gewoon om eens uit te proberen wat je gaat zien... :P

ik heb bijvoorbeeld wel eens gehad dat ik closed eye visuals had van allemaal ogen die me aankeken (kent iemand de anime hellsing? http://nl.youtube.com/watch?v=vykgCPi-fho)
of tijdens een trip op een dark-psy feest waarbij dracula-achtige deuntjes voorbij kwamen dat ik vervolgens min of meer de vleermuizen voorbij zag vliegen :P (best wel vet was dit :grin:)

maar wat voor 'negatieve' visuals hebben jullie gezien? misschien handig om dit topic niet te lezen vlak voor je aan een nieuwe trip begint :grin:

jcutter

Badass junkie
Zelf heb ik wel eens meegemaakt hoe mijn kamer vol zat met satanistische patronen en zag ook letterlijk demonen, maar wel op een manier waarop ik wist dat het niet echt was. Ik had wel de dekens over me kop getrokken :openmouth:

azgaza

Badass junkie
Mijn vriend is in mijn 4e trip een demoon geworden, letterlijk, zijn gezicht vertrok tot zo'n middeleeuwse demoon, en viel daarna met stof en barsten uit elkaar (in het donker); ik heb wel vaker thema-visuals gehad maar ik vind het dus écht geweldig. Ik ben dol op duistere visuals, het spreekt me aan en in vind het mooi.
Ik heb ook in het hout, houtkleurig ook, gezien dat er een vrouw lag, die aan mensen vergroeid was die haar vlees eraf trokken, dat was ook heel erg vet. Beide gebeurden trouwens toen ik vlak daarvoor of daarna black metal luisterde, dus de thematiek overgang is opzich logisch. Als ik op psytrance trip is het veel meer 'klassiek psychedelisch', en met klassieke muziek is alles heel stijlvol en ouderwets.

takala

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Beide gebeurden trouwens toen ik vlak daarvoor of daarna black metal luisterde, dus de thematiek overgang is opzich logisch. Als ik op psytrance trip is het veel meer 'klassiek psychedelisch', en met klassieke muziek is alles heel stijlvol en ouderwets.

Dus volgende es van die metal opzetten dan, want hoewel ik deze muziek niet kan verdragen wil ik wel eens zulke creapy dingen zien.
Ik trip overigens altijd begeleid door goa/psytrance. Ook wel een momentje gehad tijdens een horror-darksetje dat het ff vettig werd, maar niet in die mate zoals jullie het beschrijven.
En mozart en vivaldi begeleiden me al helemaal richting hemel, mmmm :hearteyes:

Larz

Belezen gebruiker
euhm muziek zoals black metal opzetten tijdens lsd als je het niet kan verdragen zou ik toch niet doen :tongueout:

black metal is wel de max, wil wel is op Burzum trippen.

azgaza

Badass junkie
Larz zei:
euhm muziek zoals black metal opzetten tijdens lsd als je het niet kan verdragen zou ik toch niet doen :tongueout:

black metal is wel de max, wil wel is op Burzum trippen.

Heb ik gedaan, en als je black metal vet vind.. burzum is zéker een aanrader. Helemaal wegzakken in de sfeer.. alles wordt zo overgenomen dan.

Jeller

Badass junkie
hmm als ik me even niet op mijn gemak voel dan worden de mooie patronen meer kwaadaardig en flashen ze vlugger en lijkt alles hectischer..

best wel vet ook :grin:

the.buggg

Experimenterende gebruiker
ik heb eens boven een stoel in het gezicht van een duivel zien verschijnen, de duivel was al headbangend naar mij aan het kijken en had een demonische lach. ik kreeg er echt de slappe lach van. ook heb ik eens in een afbeelding mijn eigen gezicht gezien waar een middeleeuws ijzeren masker over kroop, en daarna werd mijn oog knal oranje, ik vond dat het op een arends oog leek. dat duivelsgezicht was trouwens op Black Betty van Ram Jam, maar de sfeer was zo goed dat ik de slappe lach kreeg.

stuikeuh

Belezen gebruiker
Jullie hebben wel zware verhalen bij mij is het nooit zo hard ik pak nochtans 1.5 shiva of pakken jullie veel meer ?

vogel

Bewuste gebruiker
alle witte wolkjes in de lucht zagen er lief uit

de grijze blauwachtige wolken keken eng en gemeen

als je positiev en met liefde denkt en je heb rust om je heen, geen storende lawaaidingen (,,mensen)

worden de vormen meer geometrisch en symetrisch
maar dat is naar mijn menig meer zo bij paddo,s
paddo,s zorgen bij mijn meer voor mooiere rustige duidelijker visuals

lsd laat meer radartjes draaien heel snel lijkt wel

maarja zo is met alles schenk liefde aan je planten aan je dieren en ze zullen goed leven
straal water in met liefde en het water zal onder de micrscoop bij bevriezing mooie ijskristallen laten zien
zo is het het ook met hallucineren
wat je ziet zijn geometrische vormen die miljarden jaren of nog langer bestaan,,,
net als kristallen van pyriet en amethyst en kwarts enzo
dimethyltryptamine (DMT) kristallen zijn ook geometrisch
alles in het hele universum is geometrische

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
LSD en een goeie voorbereiding.

Ik had een doos koekjes, waar geen einde aan leek te komen. Was vergeten dat ik van te voren 4 doosjes met chokoladekoekjes in een trommel had gegooid. :grin: Geweldig.

dan deed ik de koelkast open, en stonden paar, partjes sinaasappel, schifjes meloen, gesneden ananas op een bordje klaar en flesjes mangosap. (dopjes er al af, alleen een stukje plastic folie erover)

Elke hap die ik nam, die zag ik letterlijk. en voelde gewoon hoe de kleuren en vitaminen in me lichaam werden opgenomen.

En een bak schaafijs en kleurtjes met siroop, zijn ook geweldig. Elk moment heb je zin om iets anders te proeven.

Intussen had ik een klein coca cola koelkastje( zit ook een verwarm stand op) aangezet, en er een schaal nacho's in gedaan.

ben begonnen rond 05:00, tegen 07:00 de zonsopgang bekeken, rond 18:00 was ik weer helemaal terug.

Maar ook ben je dan geintereseerd hoe die doormiddengesneden grapefruit er nu eigenlijk mooi uitziet. de vormen die je ziet, het sap wat je eraf ziet lopen. hmm, grapefruit met suiker. is goddelijk.

Of lopen in het bos, en dan een half uur discuseren over een denneappel, met gevallen takken een hutje bouwen. daarin gaan liggen , en de thermoskan met thee leegdrinken.

Ik vind LSD een sprookjeseffect geven, zoals in de sprookjes van grimm, let dan vooral op de tekeningen.

azgaza

Badass junkie
Ik haal dit topic maar even op om weer een mooie duistere visual te noemen. Het grind bij de kerk van ruigoord was behalve patronen bijna elke concrete afbeelding die je er in zou kunnen willen zien. Op een bepaald punt bestond het uit achterover biddende mensen met pest wiens botten je door de huid heen zag, amar dan wel gewoon grindkleurig.
De rest van de visuals waren minstens even intens, maar dit was deze trip de enige duistere die er bij zat. (en ja tripreport komt eraan, als ik de ervaring snap enzo, misschien vanavond wel)

Bovenaan