Negerlul

J0rrit

Badass junkie
de eigenaar van mijn smartsop vertelde over het eerste boek van Uit je Bol. Hierin stonden volgens hem nog dubbel zoveel onbekende drugs als bekende drugs. Hij zei tegen mij: " Jij wilt graag trippen he ", waarop ik Ja antwoordde. Hij zei heb je wel eens gehoord van de zogenaamde negerlullen, dat zijn die lange rietstengels langs een vijver. Deze moet je uit de grond trekken en de wortel moet je eraf snijden en opeten. Hiervan zou je trippen.

Iemand ervaring?

Qocaïne

Badass junkie
Heb het twee jaar geleden eens gedaan toen ik nog in frankrijk studeerde!
Kreeg het toen van een student!

Maar het is me té veel werk om klaar te maken en het is bijna niet te vinden... Je moet namelijk wél de zogenaamde 'sluisriet' hebben. En die groeit alleen in verschillende delen van Afrika. :(

Het is me nét ff te heftig... het is een beetje LSD achtig en je wordt heel erg opgepept! Ik krijg telkens een soort Speed rushes en een beetje euforie van MDMA. Daarnaast werd ik ook damn geil :flushed: beetje GHB achtig!

Je kan er dus aan komen? Dat is echt strak!

Anyway... have fun! :sunglasses:

J0rrit

Badass junkie
Qocaïne zei:
Heb het twee jaar geleden eens gedaan toen ik nog in frankrijk studeerde!
Kreeg het toen van een student!

Maar het is me té veel werk om klaar te maken en het is bijna niet te vinden... Je moet namelijk wél de zogenaamde 'sluisriet' hebben. En die groeit alleen in verschillende delen van Afrika. :(

Het is me nét ff te heftig... het is een beetje LSD achtig en je wordt heel erg opgepept! Ik krijg telkens een soort Speed rushes en een beetje euforie van MDMA. Daarnaast werd ik ook damn geil :flushed: beetje GHB achtig!

Je kan er dus aan komen? Dat is echt strak!

Anyway... have fun! :sunglasses:

hij zei dat je gewoon normale riet kon pakken die langs de vijver groeit, de zogenaamde negerlullen. Hij vertelde er niet bij dat dit alleen in afrika groeit? normale riet werkt dus niet?

neti

Badass junkie
moet je dr nu bij zijn, nu zit ie volgezogen met voedingsstoffen om bij mooi weer explosief te groeoein, maar zoals ik zei lijkt het mij sterk dat ie trippend werkt... maar goed, voedzaam is ie iig

neti

Badass junkie
wow, das een best jodokus

btw, kalmoes wordt ook gebruikt als een van de vele kruiden in berenburg

BillyBilo

Badass junkie
Enesteene zei:

haha klopt, een echte fries? je moet geloof ik 20 gram wortel naar binnen werken om wat te voelen en ze schijnen LSD achtige roes te geven, yours sincerely, Bilo

neti

Badass junkie
een echte fries idd, met berenburg kun je ook n aardige roes krijgen hoor hahahaha kalmoes groeit naar verluid weelderig in de groninger sloten

J0rrit

Badass junkie
BillyBilo zei:
Enesteene zei:

haha klopt, een echte fries? je moet geloof ik 20 gram wortel naar binnen werken om wat te voelen en ze schijnen LSD achtige roes te geven, yours sincerely, Bilo

en deze vind je gewoon langs de vijver?

pepito

Bewuste gebruiker
Kalmoes da's zeker. afhankelijk van dosering euforisch/ hallucinogeen. smaak is erg wennen!!! onder t mom "jij wilt trippen"zijn er prettiger middelen voor handen....ook via tuinsuper, denk aan klimmende blauwe winde of baby hawaiian woodrose.....
kalmoes is veel voorkomend, maar niet die berelul=lisdodde, kalmoes kan in ons klimaat geen zaad produceren, en komt "aangedreven". Heeft karakteristieke geur. zoek even op in plantenboek/internet= gratis!!!

BillyBilo

Badass junkie
pepito zei:
Kalmoes da's zeker. afhankelijk van dosering euforisch/ hallucinogeen. smaak is erg wennen!!! onder t mom "jij wilt trippen"zijn er prettiger middelen voor handen....ook via tuinsuper, denk aan klimmende blauwe winde of baby hawaiian woodrose.....
kalmoes is veel voorkomend, maar niet die berelul=lisdodde, kalmoes kan in ons klimaat geen zaad produceren, en komt "aangedreven". Heeft karakteristieke geur. zoek even op in plantenboek/internet= gratis!!!

ik ken plekken waar er sloten vol met kalmoes staan.

Ceko

Belezen gebruiker
BillyBilo zei:
pepito zei:

Spring erin zou ik zeggen! :beer:

pepito

Bewuste gebruiker
Ceko zei:
BillyBilo zei:
pepito zei:

Spring erin zou ik zeggen! :beer:

heel nederland staat vol met kalmoes

pasquali

Bewuste gebruiker
die zogenaamde negerlullen zijn denk ik rietgras of te wel canary grass met een vrij hoog dmt gehalte...dat zou je eigenlijk moeten extraheren ofzo

BillyBilo

Badass junkie
nou rietgras lijkt er niet eens op, ik ben er van overtuigd dat hij kalmoes bedoelde. De dmt in rietgras is ook niet de juiste, het bevat geloof ik bufotonine, en dat is helemaal geen fijne trip.

Usha

Belezen gebruiker
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat kalmoes verschillende carcinogenen bevat. (kankerverwekkend) Ik zou dus niet geneigd zijn daar grote hoeveelheden van in te nemen.

Bovenaan