Net wakker gelijk truffels?

Space_Girl

Experimenterende gebruiker
Hallo, ik heb gekeken of mijn antwoordt ergens stond maar kon het niet vinden.
Afgelopen dinsdag hebben ik en mijn vriend voor het eerst truffels gebruikt (Dragon's Dynamite) dat beviel prima. Nu gaan we vandaag weer een doosje truffels halen alleen dan sterker. Maar omdat het beste is om ze op een nuchtere maag te nemen wouden wij ze eigenlijk voor een keer nemen ongeveer 10 minuten nadat we wakker zijn smorgens.

Is dit verstandig?

zijn er mensen met ervaring?

:stoned: groetjes

Smokey046

Bewuste gebruiker
Space_Girl zei:
Afgelopen dinsdag hebben ik en mijn vriend voor het eerst truffels gebruikt (Dragon's Dynamite) dat beviel prima. Nu gaan we vandaag weer een doosje truffels halen alleen dan sterker. Maar omdat het beste is om ze op een nuchtere maag te nemen wouden wij ze eigenlijk voor een keer nemen ongeveer 10 minuten nadat we wakker zijn smorgens.

Is dit verstandig?

Persoonlijk zou ik er toch zeker 3 weekjes tussen laten als je het volle effect wilt verkrijgen,
Niet wekelijks truffels gaan doen want dan is er zo het plezier vanaf.
Ik zou het ook niet meteen nemen als je wakker word,
Gewoon een paar uren voor inname niets meer eten..

Space_Girl

Smokey046 zei:
Space_Girl zei:

Is dit verstandig?

Persoonlijk zou ik er toch zeker 3 weekjes tussen laten als je het volle effect wilt verkrijgen,
Niet wekelijks truffels gaan doen want dan is er zo het plezier vanaf.
Ik zou het ook niet meteen nemen als je wakker word,
Gewoon een paar uren voor inname niets meer eten..

Oke maar dit zijn ander soort truffels dus dan is het effect toch ook anders?
nee wekelijks ga ik zoiezo niet doen, dit wordt 2e keer en daarna wordt het pas weer over een maand ofso :)
Ik wil het graag overdag doen maar ik denk dat ik gewoon om 9 uur opsta gelijk eten en dan rond 1 uur smiddags die truffels opeten. Heb nog niet echt een dag in gedachte bij de bazaar zeiden ze dat er het beste minimaal week tussen zit.

Hazekees

Of je nou een andere soort truffels eet maakt geen verschil, je bouwt er gewoon een tolerantie voor op en het heeft gewoon minder zin om ze in korte tijd achter mekaar te nemen.

Ikzelf heb ook eens 2 keer in 1 week getript.. en tuurlijk, ik heb getript, maar om optimaal te genieten van je trip zou ik gewoon eventjes wachten. Bewaar 't nog een paar weekjes.

Het eten van truffels na het wakker worden lijkt mij wel een grappige ervaring, denk niet dat dit onverstandig zal zijn, misschien wat vreemd omdat je net wakker word en direct overspoeld word, maar dit maakt het misschien zelfs wel grappig. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me niet bedenken waarom dit niet verstandig zal zijn.

Welke truffels heb je op de planning staan dit keer?
:stoned:

Space_Girl

Hazekees zei:
Of je nou een andere soort truffels eet maakt geen verschil, je bouwt er gewoon een tolerantie voor op en het heeft gewoon minder zin om ze in korte tijd achter mekaar te nemen.

Ikzelf heb ook eens 2 keer in 1 week getript.. en tuurlijk, ik heb getript, maar om optimaal te genieten van je trip zou ik gewoon eventjes wachten. Bewaar 't nog een paar weekjes.

Het eten van truffels na het wakker worden lijkt mij wel een grappige ervaring, denk niet dat dit onverstandig zal zijn, misschien wat vreemd omdat je net wakker word en direct overspoeld word, maar dit maakt het misschien zelfs wel grappig. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me niet bedenken waarom dit niet verstandig zal zijn.

Welke truffels heb je op de planning staan dit keer?
:stoned:

Heey,
Oke ja de trip van laatste keer was zo grappig en nieuw dat ik gelijk de kriebels kreeg om een volgende trip mee te maken :)
Ik heb nu high hawaiiaanse :grin: :grin: het is eigenlijk een truffel voor meer ervaring maar ik denk wel dat ik en mijn vriend die kan hebben :grin:
Het lijkt ons ook wel leuk en intersant om gelijk na het wakker worden de truffels te nuttigen is inderdaad toch een aparte en leuke ervaring :)

dernael

Bewuste gebruiker
meteen een tripje doen na het ontwaken kan prima hoor! Heb dit zelf ook eens gedaan, mijn ervaring ermee is dat wanneer je net uit je slaaproes komt, je hersenen extra open staan voor een ander perspectief op de wereld en natuurlijk 100% uitgerust zijn, wat dus een fijne trip kan opleveren! :)

Zeker eens proberen dus ^^

misschien ga ik dit volgend weekend ook weer eens uitproberen :P

Tripze
Dernael. :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Mijn ervaring met net wakker zijn en trippen is dat het lijkt alsof het harder werkt door de snelle opkomst (compleet nuchtere maag). Maar hierdoor duurt de trip wel een stuk minder lang.

Deze trips vond ik zelf altijd een stuk verwarrender (paar hiervan ook alleen geweest dus kan ook meehelpen) maar wel interessant.
Hoewel je hersenen niet volledig zijn uitgerust op het moment dat je net wakker bent, en ik het zelf onzin vind dat je hersenen dan beter openstaan voor andere perspectieven denk ik wel dat de net wakker word set de trip flink kan beïnvloeden.

Vaak heb ik bij de intensere trips dat ik situaties van die dag overdenk en als het ware opnieuw afspeel in mijn hoofd. Bij zo'n ochtend trippje is alles lekker leeg en ben je vatbaarder voor nieuwe impulsen.

2 keer per week trippen vind ik zonde van m'n geld. Andere truffelsoort of niet. Vind het onderscheid hier tussen toch al grotendeels onzin.

Bovenaan