Neurotisch gedrag door Speed

Immo

Badass junkie
Azazel zei:
ik heb hier eigenlijk een vraag rond! ik lik altijd aan de onderkant van m'n lippen, of haal m'n tong naar binnen langs m'n onderlip, en probeer erop te letten, maar blijkbaar gebeurd het toch te vaak.

Pfff dit doe ik ook altijd, na een nachtje doorhalen zijn m'n lippen vaak knal rood. :openmouth:

W.F.L.

Badass junkie
Haha, maatjes van mij doen het ook altijd. Grappig om te zien. :grin:

Zelfs geen last van gelukkig. Maarja wel droge lippen natuurlijk dan. :P

bit

Experimenterende gebruiker
Ik ging er vaak van zitten wiebelen (natuurlijk vooral met muziek), alles recht willen leggen (wat voelde dat goed), 10 dingen tegelijk willen doen en heen en weer lopen door het huis (voornamelijk omdat ik alweer iets anders bedacht te gaan doen voordat ik ergens was). Maar dit waren wel extreme periodes vroeger. Nu kan ik rustig blijven zitten, maar ga er dan ook verantwoorder mee om.

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Dat van dat pissen is gewoon omdat je veel gaat drinken op pep....

Enigste neurotisch gedrag onder Speed bij mezelf is dat ik misschien meer erop let dat de deuren thuis toe zijn en ik ze ook sluit als ik uit bv de badkamer , m'n slaapkamer etc. kom en niet op een kier laat. En de voordeur doe ik ook altijd op slot.

W.F.L.

Badass junkie
Dat heb ik ook wel ja. Alles netjes in orde enzo. Geen opruimkick, maar het is vet als het allemaal klopt. :P

Immo

Badass junkie
W.F.L. zei:
Haha, maatjes van mij doen het ook altijd. Grappig om te zien. :grin:

Zelfs geen last van gelukkig. Maarja wel droge lippen natuurlijk dan. :P

Naja het is in ieder geval beter dan met je kaken lopen te malen.

UnknownLeprechaun

Belezen gebruiker
Voor ik speed gebruikte was Ritalin snuiven heel erg m'n ding.
Als ik Ritalin snuif ben ik in tegenoverstelling met speed echt een heel stuk neurotischer.
Kan zijn dat ik dit met speed ook wel heb maar onbewust, bij relatine merk ik dat hard op

Snwwy

Newbie
Nou ben ik zelf erg onervaren met het goedje (5 keer gedaan als het goed is, waarvan 1x niks gemerkt), en de laatste keer was alweer een poos terug. Een van de redenen dat ik speed weinig aan vind is dat ik er extreem neurotisch/OCD gedrag van krijg tijdens de werking, is anderen dat ook bekend?

Denk heel dwangmatig nagels bijten, bewegingen maken met je hand, licht 3 keer aan en uit doen voor het "goed" voelt, elke 5 minuten handen wassen.. Let op he, ik heb hier nuchter/met andere drugs op NOOIT last van. Is dit iets wat vaker voorkomt? Kan er verder weinig over vinden, en er zijn vast genoeg doorgewinterde peppies die me een antwoord kunnen geven hierop.

Heyy ik gebruik zelf dex amfetamine, normale dagen maximaal 30mg en als ik echt strak wil staan dan kan er namelijk 150mg in een nacht op gaan nu moet ik er bij zeggen dat ik ook aardig wat nicotine en caffeine dan naar binnen gaat maar wat mij opgevallen is dat opgeven moment ik mijn tong de hele tijd tegen mijn mond beweeg tot het echt helemaal opgezwollen is wat tijdens de high best goed voelt maar als het is uit gewerkt dan is het toch aardig klote

je moeder

Wijs gebruiker
Heyy ik gebruik zelf dex amfetamine, normale dagen maximaal 30mg en als ik echt strak wil staan dan kan er namelijk 150mg in een nacht op gaan nu moet ik er bij zeggen dat ik ook aardig wat nicotine en caffeine dan naar binnen gaat maar wat mij opgevallen is dat opgeven moment ik mijn tong de hele tijd tegen mijn mond beweeg tot het echt helemaal opgezwollen is wat tijdens de high best goed voelt maar als het is uit gewerkt dan is het toch aardig klote

Die opgezwollen tong zou wel eens van de caffeine kunnen komen.
Waarom drink je er zoveel koffie naast? Ik drink meestal gewoon bier. Maar water is nog beter trouwens.

Bovenaan