neus irritatie

fc

Experimenterende gebruiker
ik snuif nu een week coke en heb er wel een goed gevoel bij daar ik nu echt goeie heb kunnen kopen , zelfs de day after voel ik me heel normaal allleen dat mijn neus wat pijn doet en vaak moet snuiten soms met wat bloed ook hoofdpijn, is dat normaal en wat kan je er tegen doen???

JewCookie

Wijs gebruiker
fc zei:
ik snuif nu een week coke en heb er wel een goed gevoel bij daar ik nu echt goeie heb kunnen kopen , zelfs de day after voel ik me heel normaal allleen dat mijn neus wat pijn doet en vaak moet snuiten soms met wat bloed ook hoofdpijn, is dat normaal en wat kan je er tegen doen???

ik weet niet of je met coke ook bommetjes kan maken?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
fc zei:
allleen dat mijn neus wat pijn doet en vaak moet snuiten soms met wat bloed ook hoofdpijn, is dat normaal en wat kan je er tegen doen???
niet meer snuiven... :)
mss idd bommetjes, maar weet niet of dit wel werkt
en als het al werkt duurt het natuurlijk veel langer dan bij snuiven

melissa

Wijs gebruiker
nu dat weer......
gelukkig heb je volgens jou maatstaven nu goeie sos......
al moet ik wel zeggen dat dat daadwerkelijk ook zo kan zijn als je je de volgende dag niet beroerd voelt :wink:
wat betreft je neus weer een beetje onzinnig he...... :confused: :confused:
wat denk je nou zelf.......als je er van alles in wegsnuift wat er niet thuishoort......
dan gaat je neus reageren door snot aan te maken om je neus te reiniggen......
ik zelf was t laatste jaar niks anders dan chronisch verkouden.....
t hoort er allemaal bij,geen zorgen dus :wink:
wat betreft dat bloed af en toe........gewoon beschadigd slijmvlies(niet je hersenen ofzo hoor :grin: :grin: )

fc

Experimenterende gebruiker
melissa zei:
nu dat weer......
al moet ik wel zeggen dat dat daadwerkelijk ook zo kan zijn als je je de volgende dag niet beroerd voelt :wink:
wat denk je nou zelf.......als je er van alles in wegsnuift wat er niet thuishoort......
wat betreft dat bloed af en toe........gewoon beschadigd slijmvlies(niet je hersenen ofzo hoor :grin: :grin: )
Ok de coke is goed heb laten testen was 70% coke 30% versneden (supermix ofzo) mijn vraag is nu om neusirritatie te mijden kan je de coke in een capsule doen van een pil en die dan gewoon inslikken zal het effect hetzelfde zijn?????

Frisko

Badass junkie
fc zei:
melissa zei:
nu dat weer......
Ok de coke is goed heb laten testen was 70% coke 30% versneden (supermix ofzo) mijn vraag is nu om neusirritatie te mijden kan je de coke in een capsule doen van een pil en die dan gewoon inslikken zal het effect hetzelfde zijn?????
draai het in een blaadje...effect zal niet geheel hetzelfde zijn maar werken moet het wel...
but dont be a wussy,snuiven van coke is zoveel malen beter en fijner :P :P :P

melissa

Wijs gebruiker
fc zei:
is dat normaal en wat kan je er tegen doen???

ik zie hier geen vraag over sos slikken......
alleen een vraag wat je aan een snotneus kan doen,en of t normaal is....
of zie ik dat verkeerd :confused: :confused:
70 om 30 procent is niet slecht nee :wink:

melissa

Wijs gebruiker
http://www.yojax.com/site/?id=coke

ik heb er nooit van gehoord dat je sos kunt slikken hoor.....
spuiten en roken dat wel........
ik zou t niet proberen vraag me af of je je sos dan niet net zogoed weg kan gooien,oftewel of t veel ffect zal hebben....
mischien heb je wat aan deze link

JewCookie

Wijs gebruiker
melissa zei:
http://www.yojax.com/site/?id=coke

ik heb er nooit van gehoord dat je sos kunt slikken hoor.....
spuiten en roken dat wel........
ik zou t niet proberen vraag me af of je je sos dan niet net zogoed weg kan gooien,oftewel of t veel ffect zal hebben....
mischien heb je wat aan deze link

hmm ik dacht dat je ook gwn sos bomemtjes kon maken net als met speed,, alleen lijkt het me niet handig, omdat je een half uur moet w88 tot je bommetje werkt, en dan heb je 20 minuten het coke effect, en moet je al voor het uit gewerkt is je maag opnieuw gebombardeerd hebben:P

Bovenaan