Neus lijkt overbelast.

zwoude

Newbie
ik gebruik sinds 3 weken elke dag 1,5 tot 2,5 gram coke.
daarvoor af en toe het weekend, toen had ik er geen last van.
sinds een aantal dagen lijkt het alsof het geen effect meer heeft.
het komt ook niet meer in me keel terecht, dat lekkere gevoel!
weet iemand een oplossing? of een tip of iets?
alvast bedankt.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je dosis verdubbelen, dan voel je het vast weer. Of kook het uit en ga basen, dat helpt ook.

zwoude

Newbie
nee, dat is het niet denk ik. want het lijkt alsof die verstopt is.
alsof het niet door wil komen.. terwijl me neus helemaal open is.
niks helpt. stomen otrivin, zout water spoelen echt niks.

Tufnut

Badass junkie
Stoppen en later weer opnieuw beginnen. Elke dag zoveel gebruiken is toch niet wat je echt wil?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb nooit dagelijks coke gebruikt en ben dus ook geen expert maar met speed heb ik hetzelfde meegemaakt. Op een begeven moment voel je niks meer en dat is wanneer het echt moeilijk wordt. Je hebt het, je wil het, maar het lukt niet...

Zwaar gefrustreerd raak ik daar van en ik denk jij ook wel.

Het is je lichaam die aangeeft dat het genoeg is. Binnen drie weken op 1,5-2,5 gram per dag zitten gaat gewoon te hard. Je moet een pauze inlassen of je lichaam weer laten wennen aan kleinere hoeveelheden. In beide gevallen zul je de kick die je graag wil, voorlopig niet meer ervaren.

Echt veel succes gewenst. Met coke is het gevoel van "meer" willen vele malen erger dan met speed.

zwoude

Newbie
klopt!
heel naar is het, gewoon even rust.
ja dat is het probleem ik heb nog aardig wat ligge..
en je blijft het proberen of het al lukt haha!
thx, voor het reageren. nog meer reacties of tips zijn welkom.

Beeeb

Bewuste gebruiker
Drie weken elke dag?? Hallo tolerantie! :tearsofjoy:

Get a life en las ff een paar weken pauze in, dan is het daarna weer als vanouds :wave:

Heb dat effect ook, maar doe het niet dagelijks juist in het wiekend vrijdag2 g zaterdag 2/3.
Heb de site afgezocht hoe je de uitwerking kunt verhelpen iemand ideeen?

Skippy

Wijs gebruiker
Tijdje stoppen misschien?
Je lichaam heeft steeds meer nodig om hetzelfde effect te krijgen, das algemeen bekend, tenzij je dealer je gestampte paracetamol voorschotelt omdat ie leeg is :mrgreen:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Er zijn geen manieren om de negatieve effecten op je neus te omzeilen als je dagelijks snuift, uiteindelijk moet je er altijd de prijs voor betalen. Altijd verkouden, (bijna) niks kunnen ruiken, twee á drie keer per jaar zwaar verkouden, ontstekingen, korsten... dat soort dingetjes.

Kenobi

Experimenterende gebruiker
Iedereen die zegt even tijdje stoppen....dat is niet makkelijk na 3 weken elke dag 1,5 tot 2 gram denk ik zomaar :wave:

Skippy

Wijs gebruiker
Kenobi zei:
Iedereen die zegt even tijdje stoppen....dat is niet makkelijk na 3 weken elke dag 1,5 tot 2 gram denk ik zomaar :wave:

That's life, je moet er wat voor over hebben, mij is het ook gelukt.

it'sme

Belezen gebruiker
idd goed zo! Want zulk gebruik lijkt me niet meer zo gezond :wink: Daarbij......weet niet wat je salaris is, maar ik mag niet klagen, maar met zulk gebruik zou zelf ik toch snel de schuld invliegen :openmouth:

Bovenaan