idem hier
Ik gebruik de laatste maanden bijna dagelijks , zo een 0.5 gram per dag , en soms dagen van 1tot 1.5 gr,ik kan niet verder daar ik in het nachtleven werk en ik soms lang wakker moet blijven tot 38h aan een stuk , speed is rotzooi en ik kan het me veroorloven om coke te kopen om in 1 keer 100 gr aan te kopen zodat ik een redelijke prijs krijg, ik betaal zo een 30euro per gram voor goeie kwaliteit ,ik meng hem zelfs met wat supermix of menitol daar hij soms te sterk is, ik kreeg na mijn eerste 5dagen na elkaar te nemen veel last van de neus,alleen na de afwerking van de coke dus niet bij het snuiven anders denkt die andere klojo dat ik speed snuif , dus ik bleef maar snuiven daar de coke verdooft en ik dan de pijnlijke neus niet voelde , maar ja na afwerking was de neus zo prikkelbaar en irriterend dat zelfs mijn ogen traanden, dat duurt zo een halfuur tot 1 uur , maar ik hield vol dus na die 5 dagen bleef ik maar doorsuiven en na iedere stop weer die neus pijnen en ogen die traanden , eindelijk na 1 maand voelde ik niks meer aan de neus van pijn na de afwerking , dus ik dacht alles ok nu , ik ging een weekje op vakantie waar ik dus niet snoof en ik eigenardig na 3 dagen de coke eidelijk al bijna niet miste , de eerste 2 dagen wel je denkt er contant aan , maar had geen afkickverschijseen lichamelijk, ok na 7 dagen terug thuis en weer snuiven de eerste dag 2 gram dan de volgende 2dagen weer een gram en ja je kan al denken de 4 de dag weer de neusproblemen en tranende ogen na afwerking dus na het stoppen van nemen ik neem ieder uur een klein lijntje , dus ik kom tot de consatatie dat het in feite 1 maand of meer duurt eer je neus eraan gewend bent en als je je neus laat rusten je weer van begin af moet beginnen en dat sucks , iemand met dezelfde problemen of enige oplossing ervoor
Dank voor antwoord