Neus spoelen na speed.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Mijn neus zit vol met rotzooi.
Ik heb dus ondervonden dat ik het gewoon moet spoelen met (zout)water.
Kan dit niet in mijn longen terecht komen?
En hoe krachtig en hoeveel moet ik het water opsnuiven?

Als ik volgende keer mijn amfetamine was met aceton, zal er dan nog altijd rotzooi in mijn neus blijven zitten, of gewoon iets minder maar zal ik dan nog altijd moeten spoelen?

Fool

Badass junkie
MentalFucked zei:

Als ik volgende keer mijn amfetamine was met aceton, zal er dan nog altijd rotzooi in mijn neus blijven zitten, of gewoon iets minder maar zal ik dan nog altijd moeten spoelen?
Als je water opsnuift zal er echt niet opeens spul in je longen komen, gewoon een beetje de kracht ophogen totdat je water in je keel voelt druipen.

En ja, als je je amfetamine met aceton wast zal er minder troep in je neus terecht komen. :wink:

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Fool zei:
MentalFucked zei:

Als je water opsnuift zal er echt niet opeens spul in je longen komen, gewoon een beetje de kracht ophogen totdat je water in je keel voelt druipen.

En ja, als je je amfetamine met aceton wast zal er minder troep in je neus terecht komen. :wink:

Dadelijk maar eens doen dan, want ik merk dat de speed niet helemaal meer door mijn neus gaat. De helft valt er gewoon terug uit. :flushed:

MeejheM

Badass junkie
wat denk je dat erg ongeveer in je longen zit qua vloeistof?

ik gebruik zelf liever zoutoplossing(fysiologisch zout) in een neussprayflesje. en snuit vaak liever mijn neus dan dat ik alles ophaal en het in mijn maag verder opgenomen word.

als ik het moment heb dat ik mijn neus wil spoelen wil ik ook de resterende pep weghebben. als je snuit werkt het niet meer door, als je je neus ophaalt werkt het nog vrij lang door in je maag.

Bovenaan