Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
volgens mij is het neusje hier nooit leeg, voordat alles is opgelost en opgenomen komt er altijd al weer een nieuwe laag van het witte wonder poedertje naar binnen
oooh minder, is altijd kut om dubbel zoveel in 1 neus gat te moeten nemen, heb dat soms sochtends bij het opstaan wel eens, zit me neus helemaal dicht, kan k soms echt amper snuiven echt irritant.
Om nog even terug te komen op de neuzenkwestie: ik heb een neusspray aangeschaft tegen mijn enorm verstopte neus. Maar ik vroeg mij af of je daarmee je neus niet nog meer beschadigd dan dat je al met de pep doet. Dat je een dubbel zo schadelijke werking hebt?
ligt eraan wat er in zit. meeste neus spray's zijn gewoon fysiologische zoutoplossingen, en doen weinig anders dan je neus bevochtigen, en eventueel vastzittend slijm oplossen. Dat kan opzich geen kwaad. Maar je moet hiervoor geen neusspray voor bijv. allergie gebruiken waar verschillende medicijnen in zitten. Weet niet of het allemaal schadelijk is maar t lijkt me nie verstandig. Dus gewoon de verkoudheids neusspray
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.