Neusontsteking

KetaKech

Belezen gebruiker
Hallo mededrugsgebruikers,

Ik heb afgelopen vrijdag zo'n 0.4 g coke gedaan en heb sindsdien een volle verstopte neus. Ik heb dus met een eenmalige keer (keer daarvoor was enkele maanden terug) en een redelijk normale dosering voor een avondje zo'n 6 dagen last van m'n neus. Dermate erg dat beide neusgaten compleet dichtzitten en ik met de mond adem (daar word ik elke nacht zo'n 4 keer wakker van ivm speeksel). Daarnaast druipt er constant snot uit mijn neus. Ik heb mezelf maar ziek gemeld voor werk en zit dus 4 dagen thuis...

Ik heb dit ook vaker gehad met coke. Het rare is dat mensen met dezelfde coke niet zulke heftige klachten hebben. Dit spul helaas niet kunnen testen, maar wel van een enigzins betrouwbare bron waar mensen die ik ken vaker halen en niet dezelfde problemen ervaren als ik.

Mijn vraag is dan eigenlijk of hier andere mensen ook dezelfde klachten hebben bij sporadisch en gematigd gebruik? Of dat mensen dit hebben als coke een bepaald versnijdingsmiddel bevat? Ben ik allergisch voor coke of een versnijdingsmiddel?

Bij speed keta of whatever snatsen heb ik nergens last van...

benzzzy

Badass junkie
Blijf in ieder geval van de coke af voor nu!

Waarschijnlijk niet het beste idee maar je zou een neus spray met xylometazoline kunnen hallen wat je neus zeker zal ontstoppen.
Dit mag je alleen niet langer dan 1 week gebruiken omdat het gebruik hiervan verslavend is.

Waarschijnlijk niet het beste idee maar als de verstopte neus ervoor zorgt dat je niet normaal door de dag of nacht kan komen dan is dit mogelijk wel prettiger.

Karentje

Belezen gebruiker
Gewoon extra zorg dragen voor je neusslijmvlies dat met elke snuifbeurt beschadigd raakt. Ik had onlangs ook last van mijn neus na ketamine te snuiven en ik gebruik nu elke dag preventief neuszalf.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb ook gewoon soms erge neus problemen hoor. Vaak ligt het niet aan de coke want ik kan uit het zelfde pakje een verrotte loopneus krijgen en de andere keer niks aan de hand. Soms direct na het snuiven en of soms de dag erna een kriebelend niezerige neus waar iemand in een waterkraan heeft opengezet.
Een na laatste keer zeker 3 a 4 dagen een loopneus gehad. Laatste keer uit het zelfde pakje, nergens last van. Had ik nog wel meer genomen ook.

*.exe2.0

Wijs gebruiker
Hallo mededrugsgebruikers,

Ik heb afgelopen vrijdag zo'n 0.4 g coke gedaan en heb sindsdien een volle verstopte neus. Ik heb dus met een eenmalige keer (keer daarvoor was enkele maanden terug) en een redelijk normale dosering voor een avondje zo'n 6 dagen last van m'n neus. Dermate erg dat beide neusgaten compleet dichtzitten en ik met de mond adem (daar word ik elke nacht zo'n 4 keer wakker van ivm speeksel). Daarnaast druipt er constant snot uit mijn neus. Ik heb mezelf maar ziek gemeld voor werk en zit dus 4 dagen thuis...

Ik heb dit ook vaker gehad met coke. Het rare is dat mensen met dezelfde coke niet zulke heftige klachten hebben. Dit spul helaas niet kunnen testen, maar wel van een enigzins betrouwbare bron waar mensen die ik ken vaker halen en niet dezelfde problemen ervaren als ik.

Mijn vraag is dan eigenlijk of hier andere mensen ook dezelfde klachten hebben bij sporadisch en gematigd gebruik? Of dat mensen dit hebben als coke een bepaald versnijdingsmiddel bevat? Ben ik allergisch voor coke of een versnijdingsmiddel?

Bij speed keta of whatever snatsen heb ik nergens last van...

Hahahaha ziek gemeld voor een verstopte neus. Mijn god.

KetaKech

Belezen gebruiker
Hahahaha ziek gemeld voor een verstopte neus. Mijn god.

Jij hebt absoluut geen beeld van de ernst van het probleem. Mijn neus zat 5 dagen lang compleet vast ookal gebruikte ik neusspray en hooikoorts medicatie, ik kon snachts amper slapen omdat ik door mijn mond moest ademen, om de paar seconden druppelde er weer wat uit mijn neus en ik had door slechte slaap en verstopping constant hoofdpijn. Nee, dan ga ik niet aan het werk...

*.exe2.0

Wijs gebruiker
Jij hebt absoluut geen beeld van de ernst van het probleem. Mijn neus zat 5 dagen lang compleet vast ookal gebruikte ik neusspray en hooikoorts medicatie, ik kon snachts amper slapen omdat ik door mijn mond moest ademen, om de paar seconden druppelde er weer wat uit mijn neus en ik had door slechte slaap en verstopping constant hoofdpijn. Nee, dan ga ik niet aan het werk...

Okay, dat is wel ernstiger dan ik dacht.

Afhankelijk van het werk wat je moet doen, kan ik me er wat bij voorstellen. Maar dag 1 en 2 zou je wel overleefd hebben, toch?

KetaKech

Belezen gebruiker
Okay, dat is wel ernstiger dan ik dacht.

Afhankelijk van het werk wat je moet doen, kan ik me er wat bij voorstellen. Maar dag 1 en 2 zou je wel overleefd hebben, toch?

Nah ja dag 1 en 2 waren het weekend gezien ik vrijdag gebruikte, dus bij maandag waren de klachten al bij het hoogtepunt. Mijn werk vereist veel persoonlijk contact en praten, wat lastiger wordt met een neus die compleet dicht zit (en de keelpijn door steeds droge lucht inademen). Mij niet fit voelen belemmerd mijn werk heel erg voor mij...

*.exe2.0

Wijs gebruiker
Nah ja dag 1 en 2 waren het weekend gezien ik vrijdag gebruikte, dus bij maandag waren de klachten al bij het hoogtepunt. Mijn werk vereist veel persoonlijk contact en praten, wat lastiger wordt met een neus die compleet dicht zit (en de keelpijn door steeds droge lucht inademen). Mij niet fit voelen belemmerd mijn werk heel erg voor mij...

Ik neem alles terug 😁

WAZA

Belezen gebruiker

Ik heb meerdere keren gehad dat ik s'nachts op automatisch piloot uit bed stapte en een keer zelfs uit bed RENDE!!! en dan standaard snakkend naar lucht. Dit was de periode toen ik het elke week deed... tegenwoordig bij lange na niet zo vaak, 1x per3 weken zon beetje.

Vrij gevaarlijk want je stikt gewoon, en je hebt het soms bijna niet door

Bovenaan