NeusProbleem

FASTLIFE

Newbie
Hoi allemaal. Kan het zo zijn dat als je je snuifbuisje te ver in je neus doet en dan snuift je gezicht veel sneller in zal vallen? Het gaat om speed en ik vraag mij dit af omdat een vriend van me een erg ingevallen wang heeft (een kant van zijn gezicht alleen)precies aan de kant waarmee hij toen ie helemaal waus was heeft lopen snuiven. toen hij helemaal van de kaart was stopte hij het buisje veel te diep in zijn neus. Kan het dus zo zijn dat het bijvoorbeeld naar verkeerde neusholte is gegaan of iets dergelijkt? en willicht daar schade heeft aangericht. Misschien heeft iemand hier ervaring mee? kon niks hierover op het forum vinden.

alvast bedankt

FASTLIFE

FASTLIFE

Newbie
Psychedelibee zei:
Een ingevallen gezicht heeft meer te maken met afvallen.

Maar hoe kan het dan dat het alleen aan een kant ingevallen is? Normaal zijn beide kanten ingevallen maar bij hem enkel zijn linker deel van zen gezicht. ook lijkt zen oog iets wat meer ingevallen te zijn dan aan de anderen kant. Het ziet er niet uit joh xd

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Weet ik ook niet, maar lijkt me sterk dat het door de speed komt.. en ook niet na een keer je buisje te diep in je neus doen

Snuffbullet

Newbie
Als je het buisje te diep in je neus "duwt" zal waarschijnlijk alles direct in je keel terecht komen. (Mits je hem diep genoeg drukt..)

Je moet er een soort van balans in zien te vinden. Oefening baart kunst zou je kunnen zeggen. Je wilt niet dat het poeder nog uit je neus valt maar ook niet dat je last het van een drip.

Bovenaan