Neusproblemen

Pereboom

Newbie
Beste mensen,

Een tijd geleden heb ik voor de vierde keer coke gesnoven. Een 'vriend' van me zei toen je moet het in een rietje doen, vervolgens terwijl je snuift het rietje omhoog doen. Toen ik dit deed ging heel mijn neus bloeden, vermoedelijk omdat ik dus het had opengehaald met dat rietje. Echter kan ik ongeveer sindsdien de rechter zijkant van mijn neus helemaal indrukken, je voelt echt dat er een heel stuk kraakbeen weg is, want aan de linkerkant is het gewoon hard aan de zijkant. Heeft iemand hier enige ervaring mee, en komt dit kraakbeen ooit nog terug? Want ik zit er best wel mee namelijk..

Groetjes,
Pereboom

virtual77

Belezen gebruiker
Pereboom zei:
Beste mensen,

Een tijd geleden heb ik voor de vierde keer coke gesnoven. Een 'vriend' van me zei toen je moet het in een rietje doen, vervolgens terwijl je snuift het rietje omhoog doen. Toen ik dit deed ging heel mijn neus bloeden, vermoedelijk omdat ik dus het had opengehaald met dat rietje. Echter kan ik ongeveer sindsdien de rechter zijkant van mijn neus helemaal indrukken, je voelt echt dat er een heel stuk kraakbeen weg is, want aan de linkerkant is het gewoon hard aan de zijkant. Heeft iemand hier enige ervaring mee, en komt dit kraakbeen ooit nog terug? Want ik zit er best wel mee namelijk..

Groetjes,
Pereboom

Ten eerste na 4 keer snuiven kan je kraakbeen niet aangetast zijn. Waarschijnlijk kon jeje neus platduwen door het verdovend effect van coke maar na een dag is dat weer weg. Maar als je meer en meer snuift kan je kraakbeen gaan rotten. Ik gebruik nu al 3 jaar elk weekend 4 gram coke en heb nog geen last van verrot kraakbeen.

Missyy23

Bewuste gebruiker
Pereboom zei:
Beste mensen,

Groetjes,
Pereboom

Net als virtual77 zegt, na maar 4 keer snuiven kan het echt niet dat je kraakbeen is aangetast, dat bloeden is idd gewoon doordat je dat rietje ook nog 's omhoog duwde. Misschien dat je neus altijd al zo was, maar dat je het nu pas ontdekte omdat je ging voelen. Kraakbeen groeit ook niet terug btw :)

Pereboom

Newbie
Hmm oke hoorde het al van meer mensen inderdaad dat het niet kan. Echter denk ik dat ik misschien een grote ader heb geraakt, waardoor het onderste gedeelte van de neusvleugel is afgestorven ofzo door te weinig doorbloeding?

Zijn er meer mensen bekend met deze techniek, het rietje omhoog halen terwijl je snuift (Zodat het dieper komt)

Skirre

Bewuste gebruiker
Het rietje zorgt er in principe alleen maar voor dat de poeder niet vooraan in je neus blijft hangen. Elk plastic buisje dat net in je neus past voorkomt dit en er zal dus meer achter in je neus komen.

Missyy23

Bewuste gebruiker
Pereboom zei:
Hmm oke hoorde het al van meer mensen inderdaad dat het niet kan. Echter denk ik dat ik misschien een grote ader heb geraakt, waardoor het onderste gedeelte van de neusvleugel is afgestorven ofzo door te weinig doorbloeding?

Zijn er meer mensen bekend met deze techniek, het rietje omhoog halen terwijl je snuift (Zodat het dieper komt)

Een ader geraakt waardoor een deel van je neusvleugel is afgestorven ??? Whatttt ??? Hoezo denk je dat dan ? Is ie zwart, of gangreenachtig ofzo ? Lijkt me ook dat als je een ader raakt het aardig bloedt ofzo ? :confused:

chems

Newbie
Ik denk eerder dat door de rietje de coke goed in 1x naar binnenging en denk dat het best wel sterk kwaliteit was waardoor je neus ging bloeden omdat je dit niet gewend bent.
neem voortaan dunnere lijntjes !
groetjes

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Pereboom zei:

Onthoud wel dat de slijmvliezen héél dun zijn en dat er vlak achter bloedbanen lopen. Een rietje scheurt makkelijk door je huid heen aan de binnenkant van je neus, een rietje naar binnen steken kan dus heel gemakkelijk neusbloedingen veroorzaken

Bovenaan