New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

1 september lijkt het erop dat veel mensen dan niet kunnen, maar het weekend erop of het weekend daar erop is natuurlijk een optie, als er ook maar een locatie is?

lysergine25 zei:
Laat die jongen zelf aub bepalen wat ie op zijn verjaardag wil gaan doen, laat staan wie hij zelf uitnodigt.

Een verjaardag is zo wie zo een no go !!

Of het natuurpark of Ruigoord.

Als 1 September rot uitkomt door een verjaardag dan doen we het niet.

Eerst volgende optie is dan 14-15 September.

Wordt al krapper kouder en natter ...

Stonie
15 september= rhakti deï ;)

Ik zou best willen maar heb zelf geen lsd, kan dr ook niet aankomen helaas :( Heb wel regelmatig getript op paddo's maar ik wil wel een x heel graag lsd proberen...

Iemand enig idee hoe je dr aan kan komen?

Pikachu zei:
Ik zou best willen maar heb zelf geen lsd, kan dr ook niet aankomen helaas :( Heb wel regelmatig getript op paddo's maar ik wil wel een x heel graag lsd proberen...

Iemand enig idee hoe je dr aan kan komen?

Op sommige feestjes, en via dealers. Gewoon goed zoeken, het is prima te vinden.

AAAA0032.JPG

Hmm misschien wel maar ik vind t wel lastig om naar iemand toe te lopen en aan te geven dat ik lsd wil... Heb al eens rondgevraagd bij wat xtc/coke gebruikende collega's en vrienden maar helaas :(

Zou t echt graag een x gebruiken maar zal dr wel niet van komen:(

Pikachu zei:
Hmm misschien wel maar ik vind t wel lastig om naar iemand toe te lopen en aan te geven dat ik lsd wil... Heb al eens rondgevraagd bij wat xtc/coke gebruikende collega's en vrienden maar helaas :(

Zou t echt graag een x gebruiken maar zal dr wel niet van komen:(

Iniedergeval mag je het NIET op dit forum vragen, niet direct tenminste. Maar je kan het beste zoeken op de juiste feestjes, en veel alternatievere dansfeestjes wordt vanalles gebruikt; ook lsd dus, en daar kan je dan wel kijken. ALs je het een beetje vriendelijk vraagt helpen mensen je graag aan een hele speciale ervaring, als je tenminste op de goede feestjes zit.

In de Matrixx lopen alleen maar losers ...

LSD vindt je zeker niet in dat soort verloren oorden ..

Nog een lijstje waar je zeker geen lsd tegen komt:

Disco
Megatheken
En hardcore feessies

waar wel ?

GOA en psytrance feesten en festivals

En nu kappen met mijn topic te vervuilen !!

lysergine25 zei:
In de Matrixx lopen alleen maar losers ...

LSD vindt je zeker niet in dat soort verloren oorden ..

Nog een lijstje waar je zeker geen lsd tegen komt:

Disco
Megatheken
En hardcore feessies

waar wel ?

GOA en psytrance feesten en festivals

En nu kappen met mijn topic te vervuilen !!
prachtig!

maar wanneer is die meeting nou? Gaat toch richting een indoor projectje op deze manier

Inderdaad de meeting is zwaar naar wionter aan het lopen.

De kans op een leuke warme Zaterdag is zo goed als voorbij.

Ach ja ... volgend jaar meer kansen ??ik heb goed getript dit jaar !!

:mrgreen:

Ellesdee zei:
DreamWeaver zei:
Besloten (semi-)indoors feestje anyone?

klinkt als een goed idee

Misschien een plek kiezen waar er buiten veel te doen is en misschien een privé buiten terrein maar ook een verwarmde binnenplek? En er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om jassen mee te nemen enzo..

Waarom doe je je niet voor als vereniging van het een of ander en huur je een blokhut van de scouting ergens? Niet te duur als je met een groepje bent. Dat is meestal redelijk afgelegen, maar nog wel te bereiken en je hebt er een buiten en binnen. Het enige is dat het buitenterrein niet altijd zo'n hele sprookjesachtige setting is, maar er zijn er wel te vinden bij of in het bos. Heb je meteen een keuken voor lekkere hapjes tijdens en nadien... En eventueel matjes of in elk geval slaapplaatsen voor erna. Wel even met de beheerder afspreken wanneer hij of zij langskomt...

http://www.scouting.nl/frontend/sol/index.php?task=ac_search&action=search&button=btnselect

opf gewoon een goedkope tent ergens halen / huuren

^^ hebje ook binnen

dik vuur ..

maar da kan mbij de scouting ook allicht heelrijk! :love:

als het centerparcs wordt haak ik af!
alhoewel:

"De Aqua Mundo is hét subtropisch zwemparadijs voor alle leeftijden. Vol spectaculair waterplezier met glijbanen, veilige kinderbaden, een golfslagbad en een wildwaterbaan.

Als u wilt relaxen, kunt u op ieder park naar de sauna of het stoombad. In het Health & Beauty Center Aqua Sana, kunt u bovendien genieten van diverse wellness behandelingen."

Ik vind zowel scouting als een tent regelen eigenlijk prima ideeën. Zolang er maar genoeg ruimte voor iedereen is, en gewoon goede zitplek.

Aldous zei:
als het centerparcs wordt haak ik af!
alhoewel:

"De Aqua Mundo is hét subtropisch zwemparadijs voor alle leeftijden. Vol spectaculair waterplezier met glijbanen, veilige kinderbaden, een golfslagbad en een wildwaterbaan.

Als u wilt relaxen, kunt u op ieder park naar de sauna of het stoombad. In het Health & Beauty Center Aqua Sana, kunt u bovendien genieten van diverse wellness behandelingen."

Zwemmen met lsd op lijkt me wel vaag haha.

alberthoffman zei:
waarom organiseer je geen indoor DF goa feestje voor invited ppl only?

Buiten trippen is juist wel leuk; gewoon de ruimte om rond te lopen en de wereld te herondekken. Ik krijg het nooit voor elkaar om een hele trip binnen te biljven.

Laatste kans !

Saturday, September 29th 2007 23:00- late ...

www.tranceorientexpress.nl

church`s platform Ruigoord/Amsterdam

Ok beste trippers,

Als jullie willen meeten dan is dit de laatste kans !
Anders word het gewoon volgend jaar vrees ik.
Er stopt een bus, neem eten mee en voldoende tabak en weed er is niet te koop in de wijde omgeving niet.

ik hoor het wel !!

Stonie

Nee feestje haak ik voor af ben ik bang.
Als het nou een chille winter wordt kunnen we misschien wel een keer met sneeuw of ijs ofzo ergens heen. Gewoon overdag een dag over de veluwe knallen op lsd en witte fietsen :) .

Intoxicated zei:
Nee feestje haak ik voor af ben ik bang.
Als het nou een chille winter wordt kunnen we misschien wel een keer met sneeuw of ijs ofzo ergens heen. Gewoon overdag een dag over de veluwe knallen op lsd en witte fietsen :) .

:eek:

Of het van de winter wordt of volgende zomer maakt me niet uit, ik heb al genoeg 'geplande' trips deze winter dus het maakt niet uit als het niet doorgaat, maar als het ooit doorgaat lijkt dat me wel leuk natuurijk.

Het is gewoon lastig een meeting te houden.
Er zijn te veel stemmen die verschillen en er is altijd wel iemand die niet kan.
Daarnaast is buiten trippen maan en zomer gebonden vanwege de lengte entijdsduur van de LSD. De festivals vliegen om je oren in Juli Augustus en de maan komt maar 1 x per maand.

Daarom wordt het lastig een meeting te houden met een groep, het is in mijn eentje al lastig om de juiste maan te scoren en weg te rijden met de bus.
Geduld en improviseren kunnen het wel vergemakkelijken.
Input over lokaties zijn welkom, warme lokaties met buiten terrein, het kampvuur is essentieel het bind mensen en maakt ze vreedzaam.

Groet

Stonie

Wat ronja zei is misschien wel een plan.
Zo'n scoutinghutje ofzo, of ergens anders bij een camping een huisje huren ofzo. Hoeft vast niet erg duur te zijn.

Dit bericht is van Intoxicated trouwens.

De maan zal dan niet meer vol zijn dat is ie vanavond of morgen ... iedere avond is het luchtruim hier helder een voorbode !!

Of het regent pijpestelen of het is kraakhelder.

Saturday ....

Ruigoord, Amsterdam.

Freaking out untill very late !

Als ik geen proefwerkweek zou hebben zou ik wel gaan.. maar ik moet me voorbereiden; telt mee voor examen.

Terug
Bovenaan