Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
15 september= rhakti deïlysergine25 zei:Laat die jongen zelf aub bepalen wat ie op zijn verjaardag wil gaan doen, laat staan wie hij zelf uitnodigt.
Een verjaardag is zo wie zo een no go !!
Of het natuurpark of Ruigoord.
Als 1 September rot uitkomt door een verjaardag dan doen we het niet.
Eerst volgende optie is dan 14-15 September.
Wordt al krapper kouder en natter ...
Stonie
Pikachu zei:Ik zou best willen maar heb zelf geen lsd, kan dr ook niet aankomen helaasHeb wel regelmatig getript op paddo's maar ik wil wel een x heel graag lsd proberen...
Iemand enig idee hoe je dr aan kan komen?
Pikachu zei:Hmm misschien wel maar ik vind t wel lastig om naar iemand toe te lopen en aan te geven dat ik lsd wil... Heb al eens rondgevraagd bij wat xtc/coke gebruikende collega's en vrienden maar helaas![]()
Zou t echt graag een x gebruiken maar zal dr wel niet van komen![]()
prachtig!lysergine25 zei:In de Matrixx lopen alleen maar losers ...
LSD vindt je zeker niet in dat soort verloren oorden ..
Nog een lijstje waar je zeker geen lsd tegen komt:
Disco
Megatheken
En hardcore feessies
waar wel ?
GOA en psytrance feesten en festivals
En nu kappen met mijn topic te vervuilen !!

DreamWeaver zei:Besloten (semi-)indoors feestje anyone?
Ellesdee zei:DreamWeaver zei:Besloten (semi-)indoors feestje anyone?
klinkt als een goed idee
Aldous zei:als het centerparcs wordt haak ik af!
alhoewel:
"De Aqua Mundo is hét subtropisch zwemparadijs voor alle leeftijden. Vol spectaculair waterplezier met glijbanen, veilige kinderbaden, een golfslagbad en een wildwaterbaan.
Als u wilt relaxen, kunt u op ieder park naar de sauna of het stoombad. In het Health & Beauty Center Aqua Sana, kunt u bovendien genieten van diverse wellness behandelingen."
alberthoffman zei:waarom organiseer je geen indoor DF goa feestje voor invited ppl only?

Intoxicated zei:Nee feestje haak ik voor af ben ik bang.
Als het nou een chille winter wordt kunnen we misschien wel een keer met sneeuw of ijs ofzo ergens heen. Gewoon overdag een dag over de veluwe knallen op lsd en witte fietsen.