Newbie hier, personal en met ghb wat vraagjes hier

Let op; Adhd’er hier. samenvattingen waren nooit mijn ding!

&Om eerlijk te zijn vind ik dit erg spannend, ik heb helaas niet veel mensen in mijn omgeving die er verstand van hebben of zelf niet zo (veel?) gebruiken. EN vaak zijn er oordelen in mijn (inner) cirkel dan.. ook wel uit bezorgdheid.. over praten doe ik dus liever niet..

Vaak ben ik geneigd mij zelf wel wat angstiger/gekker te maken over een situatie.. dan dat het daadwerkelijk is. vandaar dat ik dit ga posten, al een beetje hier rond geneusd(ha)

GHB: Heb zo nu en dan wel is een weekend gebruikt, naar mijn idee niet veel. Ik heb er ook geen verstand van. Ik haalde het zelf niet zo snel of hier kende ik geen dealers, of via een kennis maar die had niet altijd..
En wil NU wel wat bewuster worden. Lees zo hier en daar wel wat op forums.. maar niet wat ik zoek of verder mee kom.

Ik hou t nog vrij anoniem maar ik ga nu 12 jaar naar feesten. Deed meestal xtc, speed en nog meer meuk. Dat terzijde.
Ghb deed ik al vrij snel na xtc nooit speed gehad. mijn eerste x was toen ik 18jr was. Ik vond vervelend (out gegaanwou het daarna niet.. heb zelfs een paar keer het jaren het niet aangeraakt.
Het langste achter elkaar gebruik voor mij was dan ook 7 jaar terug: 1,5 week elke dag 2,5ml om de 2u ongv (niet altijd goed bij gehouden) toen stopte ik en daarna ook goed ziek geweest. Achteraf las ik. Cold-Turkey is gevaarlijk!
Maar ik weet dus niet wanneer ja die limiet(?) is zegmaar?

Tot nu…
Nu had ik 3 mnd terug dat ik er een week aan zat, daarna wel beetje slecht geslapen.. maar ik ben ook in principe mijn adhd gewend, niet kunnen slapen. Overdag had ik dan mijn medicatie(dex)