nexus flip × N2O

ooscaar

Wijs gebruiker
Ik heb ervaring met 4-fmp + 2C-B en dat was erg leuk. Veel mensen hebben 2C-B met MDMA gedaan en over het algemeen vindt men dat ook een goede combinatie. De combinatie met 2C-B zorgt hierbij ook niet voor echt voor extra schade. Ideale dosis lijkt me 1,5 mg/kg lichaamsgewicht MDMA met iets van 15-22 mg 2C-B, bij minder zul je niet zo veel van de 2C-B merken denk ik. Ook zul je waarschijnlijk niet echt veel visuals krijgen maar het zal meer zo zijn dat je MDMA-trip wat spacender wordt. Ik nam 2C-B en 4-fmp tegelijkertijd in en dat beviel goed, maar je kunt ook de 2C-B nemen als de MDMA enigszins uitwerkt. Lachgas kun je overal wel bij doen aangezien het gevoel ook zo snel vervliegt.

Have fun in ieder geval :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Lachgas kun je overal wel bij doen aangezien het gevoel ook zo snel vervliegt.
Precies, al heel wat combinaties met lachgas gehad en is nooit vervelend geweest. In combinatie met tripmiddelen kan het wel echt super trippend worden, maar met 2C-B valt dat wel weer mee. Zowel met 2C-B als met MDMA vond ik lachgas zwaar euforisch. Helaas de combinatie 2C-B en MDMA nog niet gedaan, dus weet ook niet hoe die met lachgas is. Maar kan me eigenlijk alleen maar een ontzettende euforie voor een minuutje of twee voorstellen.

Bovenaan