Nicotine verslaving

Carlitos

Badass junkie
Oud topic,nog voor de jaarwisseling.
Maar volgens mien heb ik geluk kwa nicotinebende want van 1 sigaret word ik misselijk en soort van zeeziek en ga ik hoesten.
Heb er dus een dikke afkeer voor.. (gelukkig ? :wink: )
Verslaving zal er nooit in zitten voor me denk ik dus,kan me niet voorstellen dan moet ik een dik doorzettingsvermogen hebben zeg voor peuken!!

De wiet rook ik ook enkel puur,dan zijn er geen problemen.
Joint met tabak = 2/3 trekjes en dan begint de ellende.

KoxBox

Badass junkie
KoxBox zei:
Na 6 jaar een pak per dag gerookt te hebben, ben ik nu al 5 dagen clean :smoke:! Ik hoop dat het me lukt om te stoppen want ik wil het echt niet meer...

Ik ben nog altijd clean! :beer: Vind het een hele prestatie van mezelf vandaar dat ik even kom egotrippen! :tearsofjoy:

Bingeln

Experimenterende gebruiker
Ik heb 12 jaar zwaar gerookt (3,5 pakje shag per week) en ben een half jaar geleden zonder hulpmiddelen gestopt en het viel me eerlijk gezegd wel mee.

Het is vooral de angst dat het moeilijk is waardoor het ook echt moeilijk wordt, je zit jezelf gewoon de hele tijd voor de gek te houden als je stopt en je hoort op de momenten dat je normaal rookte een stemmetje die "ik wil roken" zegt maar zolang je je daarvan bewust blijft en dat verlangen onderdrukt is het stoppen eigenlijk best wel makkelijk.

Zit allemaal tussen je oren :smoke:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ben er nu bijna 6 weken van af! :wave: Beetje raar en hypocriet misschien dat ik tijdens de zwangerschap nog wel gerookt heb en pas kon stoppen op het moment dat ik mijn kleintje daadwerkelijk vast kon houden, maar liever laat dan helemaal nooit he? :wink:

KoxBox

Badass junkie
Marla Singer zei:
Ik ben er nu bijna 6 weken van af! :wave: Beetje raar en hypocriet misschien dat ik tijdens de zwangerschap nog wel gerookt heb en pas kon stoppen op het moment dat ik mijn kleintje daadwerkelijk vast kon houden, maar liever laat dan helemaal nooit he? :wink:

Tjah, het is natuurlijk spijtig dat je het niet van in het begin gedaan hebt. Maar zoals je zelf zegt beter laat dan nooit. En als er geen complicaties van gekomen zijn valt het gelukkig allemaal wel mee natuurlijk.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Geen complicaties, mijn kindje was zelfs wat aan de grote kant voor de zwangerschapsduur. Maar goed, dat terzijde. Ik wil roken tijdens de zwangerschap ook weer niet toejuichen natuurlijk!

Winehouse

Badass junkie
Nicotine sucks, het wilt mij maar niet lukken om er vanaf te blijven, al heb ik meerdere malen gepost vrolijk gestopt te zijn. Niet dus.

Bovenaan