Niet chill op MDMA!

VivaLaBlonde

Experimenterende gebruiker
Goeiedag!
Enkele dagen geleden had ik wat testertjes binnen gekregen; roze swirls. Goede reactie van vrienden, EZ-test sloeg pikzwart, Simons en Mandelin kleurde ook netjes! Een leverancier van een goede vriend had mij twee testertjes meegegeven (ik wil even hamsteren namelijk).

Paar daagjes terug besloten ik en een vriend er allebei ééntje te kappen om te kijken of 't beviel. Ik voelde me die dag al niet echt top; lang gewerkt (vermoeid), beginnende ruzie met m'n meisje, financiële zorgen d.m.v. vakantieplannen etc. Half uurtje na inname kwamen de eerste effecten op, allemaal vertrouwd, beetje zeurderig gevoel in je kop/zweterig, je kent 't wel.

De eerste effecten waren lekker, hij sloeg mild in, kwam steeds geleidelijker op. We besloten naar de stad te gaan voor een biertje. Onderweg op de fiets voelde ik me slap worden, m'n gedachten gedroegen zich extreem raar, al de dingen die mij dwars zaten leken zich opeens allemaal tegelijk voor te doen in m'n hoofd. Ik vertelde hem dat ik me niet top voelde en dat ik graag naar huis wou. De terugweg was al iets fijner, het gevoel zo weer veilig thuis deed wel goed. Toen ik thuis was, en op de bank ging liggen begon de hele shite weer, hoe chill MDMA normaal is, zo KUT voelde ik toen. Al die gedachten raasden maar door, ik kreeg verdomme zelfs suicidale gedachten uit 't niks m'n hoofd in, dit alles wel met een soort, 'negatief MDMA randje'. Normaal ben ik emotioneel stabiel dus die suicidale shit is niet echt verklaarbaar.

Nadat 'ie was uitgewerkt heb ik nog een dopje G genomen om een beetje tot rust te komen, voelde me weer op en top, heb alsnog een leuke avond gehad. Geen dip de volgende dag. Ik ben er allemaal wel heel verward van, normaal ga ik altijd suuuuperchill op XTC. Ik weet zeker dat het MDMA betreft, mijn maat ging superlekker.

Ik kreeg het gevoel dat het té weinig MDMA was om echt over dat anticipatiestadium heen te komen, het MDMA gevoel overheersde niet echt, ik bleef gewoon té objectief en m'n negatieve gedachten leken wel vrij spel te krijgen dóór de MDMA.

Nu hier mijn vraag;
Heeft een van jullie wel 's zoiets meegemaakt?
Mocht dat zo zijn ben ik erg benieuwd of dat de volgende keer gebruik ook nog zo was? Misschien zijn mijn XTC dagen voorbij, je hoort 't wel vaker. Als ik nu aan X denk, denk ik aan hoe ik echt lag te ijlen op de bank, niet echt een fijne nostalgie als je nog eens wil gaan slikken.

Cheers!

Oom Klaas

Badass junkie
De staat waarin je geest verkeerd is 't belangrijkste voor de uitwerking van de stof.
Je voelde je al kut toen je het nam, dat is vragen om problemen.

'k Heb 't zelf ook wel eens gehad, gewoon niet meer doen als je je niet op en top voelt.
MDMA is een échte partydrug, je neemt het om je feestvreugde te vertienvoudigen en niet om een feestvreugde te creëren.

Paddo100

Bewuste gebruiker
in zo'n swirl zit ook niet super veel... rond de 80-90mg dacht ik.

idd wat al gezegd is xtc is chill op feesten, niet als je door het dorp gaat fietsen en naar een kroeg gaat :wave:

VivaLaBlonde

Thanks voor de reacties.
Oom Klaas zei:
'
k Heb 't zelf ook wel eens gehad, gewoon niet meer doen als je je niet op en top voelt.
MDMA is een échte partydrug, je neemt het om je feestvreugde te vertienvoudigen en niet om een feestvreugde te creëren.

Daar zeg je zo iets, klinkt logisch. Heb ook wel 's gehad dat ik doodziek was (geestelijk overigens top), eenmaal spacend totaal geen last gehad van m'n griep. 't Was de dag erna zelf over :').

Overigens feest ik weinig op MDMA, vaker in de thuiskring, of soms even naar de kroeg als je kop nog niet te scheef staat.

Bedankt voor de reacties!

Oom Klaas

Badass junkie
VivaLaBlonde zei:
Thanks voor de reacties.
Oom Klaas zei:
'
k Heb 't zelf ook wel eens gehad, gewoon niet meer doen als je je niet op en top voelt.

Daar zeg je zo iets, klinkt logisch. Heb ook wel 's gehad dat ik doodziek was (geestelijk overigens top), eenmaal spacend totaal geen last gehad van m'n griep. 't Was de dag erna zelf over :').

Overigens feest ik weinig op MDMA, vaker in de thuiskring, of soms even naar de kroeg als je kop nog niet te scheef staat.

Bedankt voor de reacties!

'k Bedoel ook niet dat je het alleen op een feest moet nemen,
feestvreugde kan je zelfs in je eentje hebben.
't Punt is dat je het gewoon alleen moet nemen wanneer je je op en top voelt,
eens in de 3 maanden, voor het optimale effect.

't Liefste neem ik mdma rond 6 uur op een rustige vrijdag avond en ga om 1 of 2 uur weer naar huis.

Chris Pontius

Badass junkie
Paddo100 zei:
in zo'n swirl zit ook niet super veel... rond de 80-90mg dacht ik.

idd wat al gezegd is xtc is chill op feesten, niet als je door het dorp gaat fietsen en naar een kroeg gaat :wave:
bullshit

je kan ook zonder naar feesten te gaan een goede tijden hebben op MDMA.. heb vaak genoeg rondjes gelopen door de stad en de meest wazige/leuke dingen meegemaakt.

Miss J

Bewuste gebruiker
plantenbak zei:
je kan ook zonder naar feesten te gaan een goede tijden hebben op MDMA.. heb vaak genoeg rondjes gelopen door de stad en de meest wazige/leuke dingen meegemaakt.

+1

Qocaïne

Badass junkie
VivaLaBlonde zei:
Heb ook wel 's gehad dat ik doodziek was (geestelijk overigens top), eenmaal spacend totaal geen last gehad van m'n griep. 't Was de dag erna zelf over :').

Dat herken ik ook wel.
Beetje ziek zwak en misselijk... toch gaan gebruiken en daarna de volgende dag nergens meer last van hebben! Helemaal op en top :grin:

OT: Geen idee wat het zou kunnen zijn.
Luister naar de tips die de mensen je hier geven... alleen gebruiken wanneer je je goed voelt :)

geox

Bewuste gebruiker
Ik ervaar het net hetzelfde.. zowel kristallen als pillen..
Wat wel nog lijkt te werken is methylone..
Gebruik je toevallig ook speed?

VivaLaBlonde

geox zei:
Ik ervaar het net hetzelfde.. zowel kristallen als pillen..
Wat wel nog lijkt te werken is methylone..
Gebruik je toevallig ook speed?

Er gaat hier geen speed het neusje in! Af en toe een ritalinnetje van m'n meissie voor de grap, maar dat is het.

Thanks voor de tips, beter gaat 't op Lowlands wel goed, heb alsnog even gebuffert bij m'n contact namelijk. Kan me haast niet voorstellen dat 't in die vreugde tegen gaat vallen :hearteyes: .

Ewie

Belezen gebruiker
Een half jaartje terug had een vriend van mij waarmee ik uit gegaan was ook een slechte avond gehad op (achteraf beide iets teveel..) xtc terwijl ik mij top voelde (ook een van de beste keren, toen...). Het zou zomaar ook van de griep geweest kunnen zijn.

Ziggy

1 swirl is nèt aan. Dit plus het feit dat je eigen stemming absoluut niet was waar het wezen moest maakte nèt niet.

Ik heb hetzelfde gehad en naar mijn mening had ik gewoon wat meer in mn mik moeten hebben! :P

"anticipatiefase" is geen prettige fase en dit waren ook precies mijn woorden toen ik de ervaring als jou had.

Bovenaan