Hey allemaal!
Ik vraag me af of mensen zich herkennen of meer hierover kunnen vertellen.
Ik kan niet roken of blowen. Als ik rook begin ik meteen te hoesten en doet het veel pijn aan mijn keel en longen. Vooral bij blowen krijg in vreselijke steken in mijn borst, heb ik het gevoel alsof mijn longen de rest van de avond in brand staat en hoest ik de longen uit mijn leven. Meer mensen moeten de eerste keer hevig hoesten maar ik heb het al vaak op verschillende manier geprobeerd maar er verandert niks. Natuurlijk maar een ding aan te doen: niet roken of blowen. Dat vind ik verder helemaal niet erg, vind het alleen wel jammer dat ik niet af en toe eens een jointje kan roken maar dat is verder prima. Wel vraag ik me af of dit een teken zou kunnen zijn dat er iets aan de hand is met mijn longen? Ik ben vaker kortademig en heb steken in mijn borst. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die dit zo erg heeft, en als mensen zien hoe heftig mijn reactie is op rook schrikken ze vaak ook.
Kan iemand me hier meer over vertellen?
Groetjes!
Ik vraag me af of mensen zich herkennen of meer hierover kunnen vertellen.
Ik kan niet roken of blowen. Als ik rook begin ik meteen te hoesten en doet het veel pijn aan mijn keel en longen. Vooral bij blowen krijg in vreselijke steken in mijn borst, heb ik het gevoel alsof mijn longen de rest van de avond in brand staat en hoest ik de longen uit mijn leven. Meer mensen moeten de eerste keer hevig hoesten maar ik heb het al vaak op verschillende manier geprobeerd maar er verandert niks. Natuurlijk maar een ding aan te doen: niet roken of blowen. Dat vind ik verder helemaal niet erg, vind het alleen wel jammer dat ik niet af en toe eens een jointje kan roken maar dat is verder prima. Wel vraag ik me af of dit een teken zou kunnen zijn dat er iets aan de hand is met mijn longen? Ik ben vaker kortademig en heb steken in mijn borst. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die dit zo erg heeft, en als mensen zien hoe heftig mijn reactie is op rook schrikken ze vaak ook.
Kan iemand me hier meer over vertellen?
Groetjes!
Laatst bewerkt: