Niet leuk meer

Berdien

Newbie
Hallo,

Ben een meid van 21 en heb een spierziekte en zit daarnaast ook nog aan de beademing... Afgelopen zaterdag was mijn vriend bij mij en hebben in de middag een wiet joint gehad, ineens haalde mijn vriend mijn slang van de beademing los en blaasde wat hij in zijn mond had zo in mijn longen. Werd duizelig en zei dat ik dat nie weer wilde. De middag verliep wel leuk en moest overal om lachen... in de avond rond 10 uur zei ik dat ik nog een hash joint had liggen die we deelden, ineens hoorde ik een trein.... maar dat kon niet want er rijden hier geen treinen. Een jaar geleden is mijn broer voor de trein gesprongen dus raakte in paniek... Mijn lichaam is al erg slap maar toen kon ik echt niets meer bewegen, zelfs geen vinger. Ik begon zo te huilen ineens en kon alleen maar aan negatieve dingen denken, mijn vriend trooste mij en ineens was hij mijn broer leek het en raakte nog meer in de war. Heb in totaal wel 3 uur gehuild, en wil dit echt nooit meer!

Komt dit nou omdat ik een spierziekte heb, en versterkt het daardoor? Of is dit allemaal heel normaal?

Berdien

Freezing

Bewuste gebruiker
Lijkt mij eerder gewoon op een bad trip. wel een naai actie van dat slangetje los enzo :confused: zoiets flik je toch niet

Imke

Badass junkie
Als je aan de beademing ligt, lijkt het me niet erg verstandig om dan te gaan roken en zeker niet via zo'n slangetje. :confused:

Berdien

Newbie
Het hoort allemaal enger dan het is... kan erg lang zonder, meer voor onder steuning is dat ding... Maar daar ging het niet over :rolleyes: Niet afwijken he :P

PZ

Newbie
Berdien zei:
Het hoort allemaal enger dan het is... kan erg lang zonder, meer voor onder steuning is dat ding... Maar daar ging het niet over :rolleyes: Niet afwijken he :P
Misschien dat die jointjes samen met je medicatie (ik veronderstel toch dat je medicatie neemt tegen die spierziekte) een slechte combinatie waren?

pepito

Bewuste gebruiker
Doodkapje zei:
volges mij omdat je het direct in je longen kreeg
rechtstreeks

Euhh? en anders? gaat er toch alleen de mondholte aan vooraf? :confused:

Gewoon teveel,niet gewend, slechte stemming, slechte setting, etc...

Bail

Experimenterende gebruiker
de concentratie zuurstof van de beademing maakt je waarschijnlijk al high.

Bovenaan