Niet normaal!

Jamie[BE]

Newbie
Mijn ouders namen 1 jaar geleden nog XTC en ik had toen al een paar pilletjes gevonden. Ik kijk vandaag nog eens en zag dat ze er nog waren. Ik dacht dat mijn ouders gestopt waren!

Ik neem een half pilletje en brak er 1/4 van. En slikte het in met water om te kijken of mijn pupillen groter werden om te testen of het goeie waren. Dus ik neem het in en een binnen 1 uur waren mijn pupillen mooi wijd open je zag alleen nog maar een blauw randje.

Dus ik dacht dit zullen er wel goede zijn. 1 uur later begin ik zwaar te flashen! Het kwam uit het niets en heeft 2 uur geduurt. Het was niet zo hard als ik normaal flash maar ik voelde het wel.

Het waren wit(grijs)pilletjes met een hartje er op.

Waren het dan zo een strekke pillen dat ik het voelde van 1/4 ? Dit effect had ik als ik 3 normalen pilletjes van staart in neem.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Mogelijk sterke batch? Of een vergelijkbare stof als mdma erin zit. Als het kan zou ik er 1 laten testen, zou zelf erg benieuwd zijn als me pa of ma/familie zoiets zouden nemen haha. Herken de beschrijving niet hoe je het zegt. Succes en wees voorzichtig!

Jamie[BE]

Newbie
25tolife zei:
Mogelijk sterke batch? Of een vergelijkbare stof als mdma erin zit. Als het kan zou ik er 1 laten testen, zou zelf erg benieuwd zijn als me pa of ma/familie zoiets zouden nemen haha. Herken de beschrijving niet hoe je het zegt. Succes en wees voorzichtig!
Het probleem echter is dat ze van mijn moeder zijn. Ik weet niet of zij daar nog naar kijkt. 1 uitnemen is gevaarlijk dus. Zitten nog maar 2.5 in.

Bovenaan