Niet stoned?

Dina

Newbie
Heej allemaal.
ik heb een vraagje.
ik blow al jaren bijna dagelijks, soms wiet soms hash, Maar ik voel er helemaal niks van. vanaf het begin al niet. nou zijn er altijd reacties van: je moet meer nemen, of je doet het niet goed, maar dat is het niet, want ik heb van alles geprobeert om wel wat te voelen. het enige wat ik wel eens heb gehad is dat ik veel moet lachen. maar daar blijft het ook bij. geen raar gevoel in me hoofd of iets, helemaal niks. die lach kick is me ook maar 1 keer overkomen!! zelfs heb ik een keer paddo's genomen. en helemaal niks gevoeld. ligt het nou heel erg aan mij, of ben ik er gewoon sterk tegen bestand?

Drazzic

Bewuste gebruiker
Waarom blow je al jaren dagelijks als je er toch niks van voelt? Beetje weggegooid geld. De ene heeft meer nodig dan de andere. Ik weet niet of het mogelijk is dat je immuum er voor bent lijkt me niet. Maar misschien heb ej meer nodig. Maar als je toch niks voelt kan je beter stoppen lijkt me want het is gewoon weggegooid geld.

Bal0n

Badass junkie
Dina zei:
Heej allemaal.
ik heb een vraagje.
ik blow al jaren bijna dagelijks, soms wiet soms hash, Maar ik voel er helemaal niks van. vanaf het begin al niet. nou zijn er altijd reacties van: je moet meer nemen, of je doet het niet goed, maar dat is het niet, want ik heb van alles geprobeert om wel wat te voelen. het enige wat ik wel eens heb gehad is dat ik veel moet lachen. maar daar blijft het ook bij. geen raar gevoel in me hoofd of iets, helemaal niks. die lach kick is me ook maar 1 keer overkomen!! zelfs heb ik een keer paddo's genomen. en helemaal niks gevoeld. ligt het nou heel erg aan mij, of ben ik er gewoon sterk tegen bestand?

Paddo's en cannabis zijn sowieso 2 totaal verschillende producten. Verdiep je daar eerst eens in..

doopie

Bewuste gebruiker
of mischien is het handig als je de rook inhaleerd :P

nee ff serieus het kan best dat je er beter tegen kan dan andere of je hebt gewoon kut wiet.

BacingsPen

Badass junkie
Volgens mij lul je gewoon! kut wiet, okj... maar ook nog us niks van paddio's voelen? je bent toch een mens of niet dan? :confused:

Emo

Bewuste gebruiker
mijn blowmattie slaat toe :P
maar hij heeft wel gelijk, en zowiezo als je nix voelt dan stop je toh ? btje zonde hea, mja van pado's nix voeleh kan wel, heb je ut wel erg verkeerd gedaan, had vriend van me broer ook maar dan moet je eerst maar eens kijkeh hoe ut werkt voordat je ut neemt :grin:

BacingsPen

Badass junkie
ik vraag me af hoe die die paddo's dan gebruikt heeft??? heel stukje paddo's in z'n suikerbrood ofzwo?:P

Emo

Bewuste gebruiker
weet k veel, kmoet nix van die troep hebbe :P dus maarjah, je kent die vriende van me bro zoals sjel wel, kansloze menseh :P!

Emo

Bewuste gebruiker
ksluit ut niet uit dat k dr mss ooooooiiiit 1 neem, maar kben ut nie aant planneh datk dr morgeh 1 neem ofzo, maar kdenk toh meer dat k ut nooit ga doen dan wel opzich
hou ut mooi bij smokeh :stoned:

smokingnick

Experimenterende gebruiker
niks voele van blowe.. niks voele van paddo's...
oh my god! :tongueout: dan zul je wel flink balen of niet.
maarja doe je het wel goed dan ? :confused:
tis niet de bedoeling dat je de rook in je mond houd eah, dat zie je sommige mensen ook wel eens doen.
maarja dan kun je altijd nog aan de alcohol als het echt niet wil. :rolleyes:

Emo

Bewuste gebruiker
smokingnick zei:
niks voele van blowe.. niks voele van paddo's...
oh my god! :tongueout: dan zul je wel flink balen of niet.
maarja doe je het wel goed dan ? :confused:
tis niet de bedoeling dat je de rook in je mond houd eah, dat zie je sommige mensen ook wel eens doen.
maarja dan kun je altijd nog aan de alcohol als het echt niet wil. :rolleyes:

bedoel je nu over je longen roken ? :grin: :confused:

smokingnick

jaa. sommige mensen hijsen aan die joint en late dan alles in hun bek zitte inplaats van inademen.... dat is dus niet zo slim, tenzij je geld weg wilt gooien

Dina

Newbie
ja ik snap best wat jullie bedoelen, maar ik weet ook niet precies wat het is, ik kan gewoon niet stoned worden, t lijkt wel of ik er ewoon imuum voor ben of zoiets. ik dacht dat wel meerdere mensen het hadden, maar aan de reacties te zien, komt het niet erg vaak voor. en jullie kunnen wel zeggen dat ik het niet over me longen doe ofzo. maar nee hoor. ik rook ook al 3 jaar, weet best hoe het allemaal werkt.

BacingsPen

Badass junkie
Dina zei:
ja ik snap best wat jullie bedoelen, maar ik weet ook niet precies wat het is, ik kan gewoon niet stoned worden, t lijkt wel of ik er ewoon imuum voor ben of zoiets. ik dacht dat wel meerdere mensen het hadden, maar aan de reacties te zien, komt het niet erg vaak voor. en jullie kunnen wel zeggen dat ik het niet over me longen doe ofzo. maar nee hoor. ik rook ook al 3 jaar, weet best hoe het allemaal werkt.

Wat wazig! Merk je dan helemaal niks? ook niet relaxt ofzoe of moeier? wordt je er wel duizelig van als je het smorgens doet?

Dina

Newbie
neej ook niet, ik merk er gewoon niks van. laatst met paar meiden van school dikke joint gemaakt, en ze kregen allemaal een lachkick, en waren helemaal gek ervan geworden, en ik merkte weer niks..

BacingsPen

Badass junkie
oook niet duizelig smorgens? Das raar... heb jij misschien een ziekte dat je niet alles in je bloed op kan nemen???

Probeer een keer spacecake! dat moet wel werken... alcohol werkt wel neem ik aan of ook niet? :P

Dina

Newbie
ja hoor, van alcohol merk ik meer dan genoeg. daarom meestal als de jongens een jointje maken in het weekend, denk ik dan na dan ga ik maar aan de alcohol. want anders heeft het toch geen effect. maar ik dacht dat jullie misschien wisten hoe het kwam.. niet dus :rolleyes:

BacingsPen

Badass junkie
Dina zei:
ja hoor, van alcohol merk ik meer dan genoeg. daarom meestal als de jongens een jointje maken in het weekend, denk ik dan na dan ga ik maar aan de alcohol. want anders heeft het toch geen effect. maar ik dacht dat jullie misschien wisten hoe het kwam.. niet dus :rolleyes:

We kunnen slechts gokken:P

Daarom moet je ook eens spacecake proberen! neem er gelijk 2(ong 5 euro aan wiet)

Emo

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
Dina zei:

We kunnen slechts gokken:P

Daarom moet je ook eens spacecake proberen! neem er gelijk 2(ong 5 euro aan wiet)

neem er een stuk of 20 :rolleyes: nee even sirieus, kken niemand, maar dan ook niemand die dit heeft, niet stoned geen effect van paddo's nja, you must be God or something

spacekonijn

Badass junkie
het lijkt me ook allemaal bullshit...

maar is het echt waar dan zou ik maar opassen straks beland je ooit in een ongeluk moet je snel geopereerd worden ofzo en werken alle verdovende middelen niet .. that must be hell :P

Mac...

Badass junkie
Mijn vriendin heeft t zelfde, voelt ook helemaal niks van blowen. Na een half jaartje proberen voelde ze uiteindelijk wel eens wat ervan, maar toen was ze dikke vriendjes met de wc-pot, die bleef ze maar knuffelen. (lees :kots: ), mja sindsdien doet ze t niet meer.
Hoe vaak heb je paddo's gebruikt? Heb zelf ook al 2 x gehad dat ze bij mij niet aansloegen. Als je paddo's gebruikt kun je dit het beste op nuchtere maag doen en ook echt niks eten totdat je trip is uitgewerkt, anders heb je kans dat je niet de trip hebt die je eigenlijk zou hebben.
Maar dat je ongevoelig bent voor paddo's lijkt me echt sterk.

ploerd_dark_core_

Misschien ben je er te veel mee bezig in jezelf om stoned te worden dat het gewoon niet gaat...

Als je blowt dan moet je er niet zo over inzitten om stoned te worden..je moet gewoon van je blowtje genieten...daar gaat het toch om..en het stoned zijn dat is maar een bijzaak...

Heel wat anders maar als ik vroeger een pilletje nam en ik ging er zo erug op letten om vaag te worden werd ik gewoon niet vaag..omdat je er dan zo mee bezig bent...Vooral ook bij het xtc gebruik moet je je pilletje nemen en je ziet wel wanneer die inslaat..misschien bij het blowen bij jou ook wel..
Gewoon je blowtje roken en relaxen...niet te veel over nadenken...

jaja

Bewuste gebruiker
Stop anders eens wat pinda's in je neus, misschien dat je daar anders van wordt?

:stoned:

Mac...

Badass junkie
echt niet onmogelijk. Alles is mogelijk. Heb zelf ooit eens 7 pillen gevreten zonder er iets van te voeln, terwijl maten van me op dezelfde pillen niet meer wisten wat voor of achter was

Mac...

Badass junkie
Echt helemaal niks, had tussendoor een buisje GHB op, die voelde ik wel degelijk, maar toen die was uitgewerkt was ik gewoon weer nuchter, hele vervelende situatie

Bovenaan