niet te veel lsd ?

burnevil92

Belezen gebruiker
hallo ik ben deze vakantie met lsd begonnen omdat ik er eindelijk kan vinden ^^ nu vraag ik me af hoeveel ik er kan nemen , op dour ( festival belgie ) mijn eerste x op 19 julie , dan is bij mij thuis met een vriend op 26 julie omdat hij het ook wou uit testen en alleen trippen is ntrlk niet zo fijn :tongueout: dan nog is op pukkelpop 19 augustus , en ik ga er dit jaar nog op jospop nemen 29 augustus , rock ternat in oktober en november i love techno maar dat weet ik nog niet zeker ben nog aan het twijfelen tussen lsd of xtc daar. mijn dosis dat ik neem is 1/2 a 3/4 hoffman.is dit te veel of niet ?

teck

Experimenterende gebruiker
:stoned: zo als de meeste hier zouden zeggen eerst ff laaten testen
maar hoffmantjes is tussen de 70 en de 120 :sunglasses: teminste de 150 die ik laast had
en tevens xtc en lsd is niet de beste combo :beer:

De dosering:

lysergine25 zei:
Zoals boven beschreven de newbee moet klein beginnen na een trip of 5 kun je gaan experimenteren, sommige houden van veel anderen liever niet. Persoonlijk heb ik geen grens, wel te weinig sterke liquid om echt mal te doen. Enkele getallen:

Tot de 100 mics is voor de newbee.
vanaf de 100 tot 200 voor de ingeharde tripper.
Vanaf 200 -400 voor de tripper die al langer tript.
Vanaf 400-1000 voor de freaks alles verandert drastisch op dit niveau, de helderheid van de gebruikte cristallen zijn nu van groot belang.
Van sommige kleuren wordt je bijna blind van andere kleuren blijft alles super helder.

burnevil92

Belezen gebruiker
en denken jullie dat ik het teveel neem ? want ik heb geen zin om te overdrijven maar ik weet niet hoeveel teveel is dusjah ik zal nooit meer gaan dan 1 trip.

teck

Oom Klaas zei:
Hoffmannetjes zijn niet tussen de 70 en 120.
Ze zijn tussen de 0 en 1000 van welke stof dan maar ook.

teminste de 150 die ik laast had

hmm 1000? ik will daar well een paar van :flushed:

burnevil92

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
En je moet voor jezelf bepalen of dat te veel is. Blijkbaar krijg je zelf dat gevoel al, daarom stel je die vraag aan ons.

maar het probleem is ik trip zeer graag ( vooral op festival ) :tongueout: ik vind zelf niet dat ik overdrijf omdat ik lsd een meevallende drugs vind , maar als ik hier zo sommige dingen lees over lsd dat mensen zeer raar gaan doen als ze veel lsd hebben genomen voor een lange tijd ( voor derest van hun leven )

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
burnevil92 zei:
maar het probleem is ik trip zeer graag ( vooral op festival ) :tongueout: ik vind zelf niet dat ik overdrijf omdat ik lsd een meevallende drugs vind , maar als ik hier zo sommige dingen lees over lsd dat mensen zeer raar gaan doen als ze veel lsd hebben genomen voor een lange tijd ( voor derest van hun leven )
Ik vind dat die mensen zich aanstellen en mijn interpretatie van "raar doen" is ook anders dan van de meeste mensen. En LSD is ook leuk, maar als je het vaak doet gaat de lol er snel af en dat is zonde.

Wacky

Badass junkie
Kunnen we echt niets van zeggen.
Ik ken mensen die eens in het jaar een tripje nemen en dan helemaal overdonderd zijn en er een jaarlang niet meer aan toe zijn, en ik ken mensen die elke week 4 zegels tegelijk nemen, en soms op een festival er rustig 50 verorberen omdat ze een hele week willen trippen en er dan veel nodig is om de tollerantie te verslaan.

Mensen uit beide categorieen kunnen mentaal heel gezond of belachelijk idioot zijn, en voor hen die idioot zijn kan ik niet bepalen wat oorzaak en gevolg is, of wisselwerking met andere drugs etc. Dus ik kan niet echt zeggen wat het met je doet. (Lichamelijk iig geen probleem)

Dit is een keuze waar je alleen voor staat, persoonlijk ben ik voor het zekere voor het onzekere te nemen en het niet al te gek te maken.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Wacky zei:
Kunnen we echt niets van zeggen.
Ik ken mensen die eens in het jaar een tripje nemen en dan helemaal overdonderd zijn en er een jaarlang niet meer aan toe zijn, en ik ken mensen die elke week 4 zegels tegelijk nemen, en soms op een festival er rustig 50 verorberen omdat ze een hele week willen trippen en er dan veel nodig is om de tollerantie te verslaan.

Mensen uit beide categorieen kunnen mentaal heel gezond of belachelijk idioot zijn, en voor hen die idioot zijn kan ik niet bepalen wat oorzaak en gevolg is, of wisselwerking met andere drugs etc. Dus ik kan niet echt zeggen wat het met je doet. (Lichamelijk iig geen probleem)

Dit is een keuze waar je alleen voor staat, persoonlijk ben ik voor het zekere voor het onzekere te nemen en het niet al te gek te maken.

Kan ik me helemaal in vinden :rock:

Verder wil ik je er nog wel op attenderen: Probeer zowiso eens naar een aantal festivals nuchter te gaan, bij een festival hoort niet altijd lsd/xtc. Nuchter moet het ook nog leuk blijven!

Flameon

Badass junkie
Ik werk in de verslavingszorg en ken een aantal clienten die door teveel LSD (meerdere malen per week) in een trip zijn blijven hangen met alle gevolgen van dien.
Niet om LSD af te kraken, tis een prima drugs maar gebruik het dan ook goed

azgaza

Badass junkie
Persoonlijk heb ik een 'LSD doe ik één keer per maand' regel, waar ik echt alleen bij een goede uitzondering vanaf wijk, ik denk dat het toch het beste is om er een paar weken tussen te hebben steeds, al is het maar voor de tolerantie. Natuurlijk is het best mogelijk als je een keer een veelzijdige zomer met veel grote feesten hebt om er af en toe eens wat minder tijd tussen te laten maar ik zou aanraden dat niet het hele jaar te doen, één maand is wat bij mij goed werkt maar dat is toch voor iedereen anders.

burnevil92

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Persoonlijk heb ik een 'LSD doe ik één keer per maand' regel, waar ik echt alleen bij een goede uitzondering vanaf wijk, ik denk dat het toch het beste is om er een paar weken tussen te hebben steeds, al is het maar voor de tolerantie. Natuurlijk is het best mogelijk als je een keer een veelzijdige zomer met veel grote feesten hebt om er af en toe eens wat minder tijd tussen te laten maar ik zou aanraden dat niet het hele jaar te doen, één maand is wat bij mij goed werkt maar dat is toch voor iedereen anders.

ok dan denk ik toch dat ik niet overdrijf want ik heb bij mij ook de regel van het juist in de grote vakantie ( julie - augustus in belgie)te doen 3 - 4 x en dan nog 2 x tijdens het schooljaar dus 5-6 hoffmannetjes valt nog mee denk ik.en ik neem meestal tog maar 1/2 a 3/4 van een trip heb 1 x volledige genomen deze vakantie en denk dat ik dit iets TE vond maar het was wel zalig ^^

Flip Trip

Bewuste gebruiker
teck zei:
en tevens xtc en lsd is niet de beste combo :beer:

Dit meen je toch hopelijk niet serieus.

OT:

Te veel LSD is subjectief, er zijn blijkbaar mensen die nog niet een keer kunnen verdragen en er zijn mensen die oneindig veel kunnen trippen zonder negatieve gevolgen.

Ik heb, denk ik, sinds december vorig jaar gemiddeld genomen ongeveer alle 2 tot 3 weken getript, soms zelfs 3 keer in een week. Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe niet echt last van heb, maar ik denk wel dat ik nu eens wat rustiger aan ga doen. Als ik goed stoned ben dan zie ik kleurtjes :stoned: . Ik heb wel niet alleen lsd gebruikt, ik denk ook dat je minder last gaat krijgen als je iedere keer wat anders gebruikt en dus niet steeds hetzelfde.

Debris

Bewuste gebruiker
De TS is een beetje paranoia imo. Aan de ene kant goed, aan de andere kant is onzekerheid niet zo gezond op lsd.

Tripper

Wijs gebruiker
Neem de eerste keer een halve en wacht 2 uur voordat je wat erbij neemt. De volgende keer neem 3/4e en zo ga je door..

sjondebeuker

Lsd moet je ook niet zo vaak gebruiken dat je bekend raakt met het gevoel. Ik zie het als een middel wat je eens in het halve jaar gebruikt om wat dingen op een rijtje te zetten, en je gewoon erg te vermaken. Ook om wat van jezelf te leren en de wereld om je heen. ik gebruik het ook alleen in vakantie of een moment dat ik de dag erna geen verantwoordelijkheden heb.ik moest een keer werken de dag naar lsd en dat was best raar. Je bekeek alles op een andere manier en deed dingen in andere volgordes. Het was niet vervelend maar 'sinds dat moment heb ik mijn manier van werken op een andere manier ingedeeld.

Angramar Temenos

Badass junkie
Wij kunnen dat echt niet zeggen man. Hangt echt van je persoon af... Ik kan zo elke week tien zegels naar binnen schuiven en me leuk voelen (niet dat ik dat doe tegenwoordig ofzo), terwijl een vriend van me zweert bij een keer per jaar LSD in een rustige omgeving. Ikzelf vind azgaza's maand-richtlijn ook erg goed, en die handhaaf ik voor mezelf dus ook. Ik denk dat de meeste mensen bij zulk gebruik been langdurig nare gevolgen zullen ondervinden.

P.S: Als je psychotische stoornissen (meest bekende zijn schizofrenie, schizotypisch, schizoaffectief, en bipolair met psychotische kenmerken) hebt of ze in je familie komen, wees extra voorzichtig. Hoe hypocriet het ook klinkt uit mijn mond.

P.P.S: LSD + MDMA is een leuke combo, candyflippen heet het als ik het me goed herinner. Het heeft ook geen extra risico's buiten natuurlijk de risico's van beide drugs samen, maar iig geen gevaarlijke wisselwerkingen.

TrippyShit

Badass junkie
sjondebeuker zei:
Lsd moet je ook niet zo vaak gebruiken dat je bekend raakt met het gevoel. Ik zie het als een middel wat je eens in het halve jaar gebruikt om wat dingen op een rijtje te zetten, en je gewoon erg te vermaken. Ook om wat van jezelf te leren en de wereld om je heen.
Dit moest ik ff quoten.. zo goed als mijn reden om te trippen enzo..

Bovenaan