niet werkende pillen??

Safaarii

Belezen gebruiker
ik had dus blauwe dolfijntjes gehaald om na 2 maanden weer is lekker van de wereld af te zijn. ik had er dus een ingenomen, voelde na 1 uur niks. nog 2 uur gewacht en een 2e ingenomen. en gewoon daarna weer niks. de volgende dag wilde ik het weer proberen. nam er 2 tegelijk maar gewoon weer niks. me vriendin heeft het ook geprobeerd maar zij voelde ook helemaal niks terwijl zij ookal 3 maanden niks had gebruikt, ik neem aan dat je hem juist dan erg goed zou moeten voelen. kan het zijn dat pillen niet werken door veel speed gebruik , of hebben ze mij gewoon echt troep aangesmeerd??

Safaarii

Belezen gebruiker
oke, dat is duidelijk dan. alleen ik heb ze op voorschot. maar hij wil dat ik ze nog
wel betaal terwijl ze niks deden.

Angramar Temenos

Badass junkie
Safaarii zei:
oke, dat is duidelijk dan. alleen ik heb ze op voorschot. maar hij wil dat ik ze nog
wel betaal terwijl ze niks deden.

Betaal hem dan ook. Monopoly geld; Geld dat niks doet voor pillen die niks doen. Zelfs al gebruik je elke dag xtc en speed zul je wel wat voelen, alleen geen spacey love gevoel meer. Beetje een halfbakken, wakker kutgevoel.

lmbrgg

Experimenterende gebruiker
ik gebruikte elke dag 15 stuks en voelde t al nietmeer goed maar bleef wel raar gevoel ervan krijgen wa je niks aan hebt dus als je helemaal niks voelt weet ik t ook nietmeer...

Paddo100

Bewuste gebruiker
Safaarii zei:
ik had dus blauwe dolfijntjes gehaald om na 2 maanden weer is lekker van de wereld af te zijn. ik had er dus een ingenomen, voelde na 1 uur niks. nog 2 uur gewacht en een 2e ingenomen. en gewoon daarna weer niks. de volgende dag wilde ik het weer proberen. nam er 2 tegelijk maar gewoon weer niks. me vriendin heeft het ook geprobeerd maar zij voelde ook helemaal niks terwijl zij ookal 3 maanden niks had gebruikt, ik neem aan dat je hem juist dan erg goed zou moeten voelen. kan het zijn dat pillen niet werken door veel speed gebruik , of hebben ze mij gewoon echt troep aangesmeerd??

miss zijn het slechte pep-pillen?

kiekert

Bewuste gebruiker
Laat ze testen, alleen dan weet je het zeker. Speculeren over zogenaamde pep-pillen slaat nergens op

Flameon

Badass junkie
Je zou er naar mijn inziens toch altijd wel wat van moeten merken.
Als je helemaal niks merkt klopt er iets niet.

Safaarii

Belezen gebruiker
Ja ik weet ook niet waardoor het komt. Volgens vrienden van mij had ik
er echt wat van moeten voelen. Maar ing haal ik ze de volgende keer bij een
vertrouwd iemand. Want ik wil dit niet nog een keer.

kiekert

Bewuste gebruiker
sjaaktrekhaak zei:
Gewoon genaaid. 25% (of was het meer) van de pillen in omloop bevat geen MDMA.
Dat valt in nederland heel erg mee hoor.

In 2004 zijn bijna 2000 pillen getest die als XTC verkocht zijn.
- 95,4% (1893 pillen) van de geteste pillen bevatte XTC
- De pillen met XTC, bevatten gemiddeld pillen 82,1 mg
- 5% van de pillen bevatte naast XTC nog andere werkzame stoffen.

De hoeveelheid XTC die een pil bevat kan behoorlijk verschillen:
- 5% van de pillen bevatte 1-35 mg XTC
- 9,5% van de pillen bevatte meer dan 140 mg.
(bron: rapportage Dims 2004)

Laatste jaren zijn de cijfers nog positiever geworden dacht ik.

Safaarii

Belezen gebruiker
sjaaktrekhaak zei:

Ja ik heb dit wellis eerder gehad, waren donkerblauwe's met sterretjes erop. Ik was er alleen maar ziek van geworden en een vriend van me voelde er ook niks van.

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
kiekert zei:
sjaaktrekhaak zei:
Dat valt in nederland heel erg mee hoor.

In 2004 zijn bijna 2000 pillen getest die als XTC verkocht zijn.
- 95,4% (1893 pillen) van de geteste pillen bevatte XTC
- De pillen met XTC, bevatten gemiddeld pillen 82,1 mg
- 5% van de pillen bevatte naast XTC nog andere werkzame stoffen.

De hoeveelheid XTC die een pil bevat kan behoorlijk verschillen:
- 5% van de pillen bevatte 1-35 mg XTC
- 9,5% van de pillen bevatte meer dan 140 mg.
(bron: rapportage Dims 2004)

Laatste jaren zijn de cijfers nog positiever geworden dacht ik.
Je hebt helemaal gelijk, zie ik na wat cijfers te hebben opgezocht.

http://www.jellinek.nl/cijfers/cijfers.php?id=47

Weet ik niet hoe ik bij die 25% kwam.. zwaar weekend zal ik maar zeggen. :rock:

TrippyShit

Badass junkie
Kan je lang of kort over doen. Je bent gewoon genaaid. Lijkt me duidelijk.
Snap de vraag opzich niet eens heel erg. Niet aanvallend bedoeld ofzo :P
Als een pil NIKS doet. Snap je zelf toch wel dat je genaaid bent.. Nieuwe dealer zoeken.

Heb met zulke dingen nog NOOIT gezeik gehad. Lees het toch best vaak slechte pillen enzo :P

Oja later betalen is ook niet het slimste om te doen vind ik zelf. Kan gezeik door komen.
Maar dat moet je zelf weten :P

Antigone

Belezen gebruiker
Safaarii zei:
Ja ik weet ook niet waardoor het komt. Volgens vrienden van mij had ik
er echt wat van moeten voelen. Maar ing haal ik ze de volgende keer bij een
vertrouwd iemand. Want ik wil dit niet nog een keer.
Check even dat topic over "crisistijd in regio Amsterdam", het is niet zo dat je nu per se
bij een vertrouwd iemand moet kopen. Je moet NU gewoon zeker weten dat je XTC hebt.

De cijfers van het Jellinek hierboven gepost zijn nu niet echt up-to-date en op dit moment
circuleren en meer slechte pillen dan ooit!!!!

Ik hoop dat je er nog eentje hebt en die als een speer weg kunt gaan brengen om te laten
testen, want met alleen maar de tekst "ze werkten niet" bij je dealer aan te komen zal
ongetwijfeld een hoop gezeik met zich meebrengen. En dat is ook logisch natuurlijk :)

nicolai

Wijs gebruiker
er circuleren niet veel meer slechte pillen dan ooit...denk dat dit niks is vergeleken met de jaren 80/90. maar goed toen was ik nog niet in "de scene" :grin:.

verder kan ik gewoon nog steeds heel makkelijk aan goede pillen komen. ook buiten mijn eigen omgeving, dus het valt allemaal wel mee.

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
Ik denk dat het ook wel meevalt. Je hoeft hier niet al te ver te zoeken naar goeie pillen. Zal ook wel per regio verschillen.

Safaarii

Belezen gebruiker
Altijd als ik ze bij me vertrouwde dealer haalde had ik er geen gezeik mee, maar die 2 keer dat ik ze bij een onbekend iemand haalde ging het mis. Nouja, het is wel duidelijk ja dat ik gewoon genaaid ben met die dingen.

Bovenaan