Niets aan

angie123

Bewuste gebruiker
Ik snap nou niet waar alle ophef over speed vandaan komt!
Ik vind er gewoon niets aan!!!!!.

Ik krijg er geen rusch van.
Ik ga er niet door babbelen.
Ik word er niet actiever door.
Ik voel me niet ön top of the world".

Een beetje wakkerder en het remt mijn eetlust, maar dat is alles. Dat je er een verslaving van kan krijgen is mij vreemd, sterker nog 'voor mij hoeft het niet eens meer"
Ik hoor de commentaren al "Wees blij!!" Ja eigenlijk wel jah, maar toch zou ik het speed-gevoel wel eens willen ervaren. Ben ik er imuun voor, of heb ik gewoon altijd shit spul gehad (mijn dank hiervoor dan :angry: )? Zijn er meer die dit herkennen?

Addick

Bewuste gebruiker
LOL.

Goeie speed zou je moeten voelen.
Probeer is wat andere of laat het is testen want dit ruikt naar caffeine..

Groeten

Taat

Bewuste gebruiker
angie123 zei:

Een beetje wakkerder en het remt mijn eetlust, maar dat is alles. Dat je er een verslaving van kan krijgen is mij vreemd, sterker nog 'voor mij hoeft het niet eens meer"
Ik hoor de commentaren al "Wees blij!!" Ja eigenlijk wel jah, maar toch zou ik het speed-gevoel wel eens willen ervaren. Ben ik er imuun voor, of heb ik gewoon altijd shit spul gehad (mijn dank hiervoor dan :angry: )? Zijn er meer die dit herkennen?

Je hebt gewoon cafeine gesnoven waarschijnlijk, tuurlijk is het voor iedereen een andere ervaring maar dan nog moet het gevoel veel extremer zijn...
Speed leer je mss pas na meerdere keren echt te waarderen, maar
Jij hebt gewoon rommel gesnoven :wave:

vdk

Bewuste gebruiker
ja denk ook dat je zooi hebt gehad de eerste keer dat ik speed gepakt had had ik 25% niet zo heel veel maar ik voelde hem wel degelijk meteen!!

zaagmans

Bewuste gebruiker
angie123 zei:

Dan heb je echt troep.

esmee

Belezen gebruiker
Inderdaad. Ik heb van speed niet echt superveel nodig
om overal tintelingen te voelen, de oren van iemands kop af te lullen
en overactief te zijn. :grin:

3970

Wijs gebruiker
Ik heb wel eens ergens gelezen, dat het effect van speed erg afhankelijk is van je verwachtingspatroon...Misschien verwachtte je er wel teveel van...

Maar desalwelteplus, goeie speed moet je toch echt wel voelen. Dat had ik al met gewone speed, en helemaal met de Dex..Binnen een half uurtje nadat ik een bommetje heb genomen, voel ik een heerlijke energie in mijn lichaam komen, en door mijn ledematen stromen. Ik krijg overal tintelingen en kriebels in mijn lijf, heerlijk. Ik begin te kletsen alsof mijn leven er vanaf hangt, en kan uren lullen over niks.

Ik wil van alles gaan doen, klusjes in en om het huis, poetsen, en kan helemaal in de computer opgaan. Sex is heerlijk, en slapen is er de eerste 24 uur niet bij. (met Dex dan..)

En dan natuurlijk ook nog negatieve kanten; ik kan bijna niet meer plassen, voel mijn hart af en toe flink bonken in mijn borstkas, slaap ook niet als ik dat wel zou willen, en heb af en toe moeite om een erectie te krijgen....Maar dat heb ik allemaal graag over voor de heerlijke positieve effecten.

Dus....of betere speed zoeken, of eens Dex proberen, die zit meestal rond de 70 % xuiverheid, succes gegarandeerd :hearteyes:

Trouwens; als mijn vrouw te weinig speed/dex pakt, wordt ze er niet echt vrolijk van...In tegendeel, ze wordt chagrijnig en kribbig, en heeft nergens meer zin in. Als ze een hogere dosis pakt, alles ok!!

Heb je het trouwens gesnoven of geslikt, en hoeveel ongeveer?

Hemi

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb je toevallig AD(H)D? Dan merk je alle typische speed dingen pas nadat je veel hebt gesnoven. Anyweez.. Ik zou idd maar blij zijn dat je het niet leuk vindt.. Speed is TE leuk..

htweeoo

Bewuste gebruiker
zeker troep ik had het ook mijn eerste keer speed.
Ik wou er voor gaan dus ik leg 1/3 van een gram in een dikke lijn.

Ik traande en alles en heb 15 minuten iets gevoeld.
Gewoon Dafalgan/caffeine.

Flameon

Badass junkie
Ik ben niet echt een speed kenner maar een vriend van me gebruikt regelmatig speed. Daar pak ik zo af en toe wel eens wat van. Maar goeie speed merk je echt wel, ook in kleinere hoeveelheid :grin:

htweeoo

Bewuste gebruiker
Van goede speed ben je de eerste keer.
een lijntje zo lang als een sigaret en redelijk dun al 3 uur zoet.

Rapido

Experimenterende gebruiker
htweeoo zei:
hahahahahahahaha KUTSPEED

met die lengte en dikte op z'n minst 8 uur

nutsss

Wijs gebruiker
htweeoo zei:

irritant ja die speedhakkers die uuuuren over een lijntje doen en dan moet dat precies recht en zo zijn... 3 uur is wel heeeel erg lang. dat wel.

xpressurself

Bewuste gebruiker
nutsss zei:
htweeoo zei:

irritant ja die speedhakkers die uuuuren over een lijntje doen en dan moet dat precies recht en zo zijn... 3 uur is wel heeeel erg lang. dat wel.

hahahahaha, heb jij het nou over dat je 3 uur doet om een lijntje te leggen?:P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
htweeoo zei:

Als je goede speed hebt en je legt zo'n lange lijn, dan ben je wel langer dan 3 uurtjes onder de pannen hoor!

Djo

Badass junkie
Safire zei:
Heb je toevallig AD(H)D? Dan merk je alle typische speed dingen pas nadat je veel hebt gesnoven. Anyweez.. Ik zou idd maar blij zijn dat je het niet leuk vindt.. Speed is TE leuk..

Lekker 9 pakjes wegroken met jou in no-time en dan balen als we weer eens naar de wc moesten, omdat wij tweetjes als trouwe adhd-tjes te lekker zaten. :hearteyes:
Kword tegenwoordig al dol na 1 hijs! :smoke: Ik doe een hele dag met een sigaret! Beter ook!
Maarre Angie, even O.T. ik denk dat je niet al te best materiaal hebt gehad.

Rapido

Experimenterende gebruiker
xpressurself zei:
Rapido zei:
htweeoo zei:
hahahahahahahaha KUTSPEED

met die lengte en dikte op z'n minst 8 uur

dan heb jij godenpoeder denk ik, of je bent een overgevoelig tiepje :wink:
een tijd geleden gaf ik twee maten 2 normale lijntjes, ook ongeveer de lengte van een sigaret
alletwee hun eerste keer..
de 1ste maat was 's morgens nog altijd wakker en had de nacht erna maar een paar uurtjes kunnen slapen
de 2de had die morgend maar 1 uur kunnen slapen en was de dag erna rond 1u 's nachts in slaap gevallen

mijn eerste paar keren kwamen ongeveer op hetzelfde neer
op dit moment moet ik wel wat meer snuiven maar eens het effect er is, voel ik het pas na een dikke 8 uur wat minderen...

dus jahh.. godenpoeder dan maar zeker? :tongueout:

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Safire zei:
Speed is TE leuk..

En de kater is voor later, en we nemen d'r nog een. ^_^ *zingt vrolijk mee met het lied dat ik net bedacht heb.

Ontopic :sunglasses:
Balen joh, dat het niet zoals gepland is gegaan. Alles is hier zo'n beetje al gezegd, en een andere briljante verklaring heb ik helaas niet in the pocket.

Deranged

Badass junkie
Probeer anders ook eens echte amfetamine. En laat je niet beinvloeden door horrorverhalen die alleen iets over de persoon erachter zeggen en niet over deeps. Tuurlijk zijn er risico's maar er is geen excuus voor levenloos speedgebruik.

Wacky

Badass junkie
Deranged zei:
Probeer anders ook eens echte amfetamine. En laat je niet beinvloeden door horrorverhalen die alleen iets over de persoon erachter zeggen en niet over deeps. Tuurlijk zijn er risico's maar er is geen excuus voor levenloos speedgebruik.

Probeer eens echte, was jij niet degene die 40% wel genoeg vond ? :tongueout:

Als je het helemaal niets vind zal het wel met de kwaliteit te maken hebben of ad(h)d ja. Verder is het wel zo dat veel mensen de eerste keer speed minder goed vinden dan de 10e keer. Na een paar keer is speed beter dan mdma :)

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Rapido zei:
[een tijd geleden gaf ik twee maten 2 normale lijntjes, ook ongeveer de lengte van een sigaret

De lengte van een sigaret.. is dat ongeveer de lengte die jullie normaal leggen? Ja ik weet t.. tis afhankelijk van van alles en nog wat, maar ben benieuwd naar wat nu ongeveer normaal is..

Gister trouwens 7 gram gekocht van een bij mij bekende en vertrouwde dealer (voordat iedereen zegt dat t slecht spul is..) maar t had weinig effect :( Heb daarom later nog salvia en wiet gerookt :mrgreen: Dat had wel het gewenste effect :openmouth:

Wacky

Badass junkie
Normaal is er niet. Normaal hangt af van kwaliteit en gewenning.

Als je geen gewenning hebt kom je een heel eind met 50mg pure amfetamine.
Dat is dus 75mg ofzo als je pep goed is en kan 250 mg zijn als het troep is.

lijntjes zo lang als cigareten, dan denk ik toch aan 200mg + dus zul je of verslaafd zijn of troep hebben.

3970

Wijs gebruiker
Als jullie de openingspost goed hadden gelezen, dan had je geweten dat ze er wel wakker van bleef...dat was het probleem niet, het probleem was dat ze er verder niets aan vond.Geen rush, niet babbelen, geen goed gevoel. Dit kan door de kwaliteit komen, maar om te stellen dat ze rommel had gekocht, zonder te weten hoeveel ze gebruikt heeft, en hoe ze er op reageert, is een beetje stierenpoep...

Maar goed, ze heeft ook niet meer geantwoord op de vraag hoeveel ze heeft gebruikt, misschien slaapt ze nog? :wave:

Hemi

Spylacopa

Belezen gebruiker
Wacky zei:
Normaal is er niet. Normaal hangt af van kwaliteit en gewenning.

Als je geen gewenning hebt kom je een heel eind met 50mg pure amfetamine.
Dat is dus 75mg ofzo als je pep goed is en kan 250 mg zijn als het troep is.

lijntjes zo lang als cigareten, dan denk ik toch aan 200mg + dus zul je of verslaafd zijn of troep hebben.

wat heeft verslaafd met effect te maken
eerder gewenning

ik geef toe aan mijn verslaving, maar ik heb altijd speed die wel degelijk werkt.

zeker als het ten grote van een sigeret is!

Supervlieg

Wijs gebruiker
Welke gek geeft er nou een lijn ter grootte van een sigaret aan iemand die het t voor t eerst doet.

Ik geef ze maximaal 100mg, leer t gevoel eerst maar kennen pas dan krijg je meer. Laat zien dat je een vent bent en dit aankan. Het ligt natuurlijk aan de speed, maar 30% is wel gemiddeld onder gevorderden (met minder kan je als dealer echt nie aankomen in mijn kringen).

Speed is voor mensen die ermee om kunnen gaan, en dat kun je gelijk aan iemand zien. Het heeft geen zin iemand helemaal met de kop vol chaos de wijde wereld in te sturen. Die shit moet je rustig aanpakken.

Net als dat ik hier rustig me woordjes in sneltreinvaart maar compleet geluidsloos intyp. :stoned:

angie123

Bewuste gebruiker
3970 zei:
Als jullie de openingspost goed hadden gelezen, dan had je geweten dat ze er wel wakker van bleef...dat was het probleem niet, het probleem was dat ze er verder niets aan vond.Geen rush, niet babbelen, geen goed gevoel. Dit kan door de kwaliteit komen, maar om te stellen dat ze rommel had gekocht, zonder te weten hoeveel ze gebruikt heeft, en hoe ze er op reageert, is een beetje stierenpoep...

Maar goed, ze heeft ook niet meer geantwoord op de vraag hoeveel ze heeft gebruikt, misschien slaapt ze nog? :wave:

Hemi

Nee Nee ik ben wakker hoor, maar niet door de speed :grin:

Ik heb geen ADHD, dus zal het zeker gewoon troep zijn dat ik heb gekregen (hartelijk dank hiervoor!!!) Ik snuif altijd een middelmatig lijntje. EN eigenlijk maar heeeeeeeeeeeel af en toe. Max één per week.

Kan het ook niet aan de manier van bewaren liggen? Ik heb het nu wel in de vriezer, maar hoelang kan je het bewaren? En als het een tijdje uit de vriezer is geweest, gaat de kwaliteit dan achteruit?

Ik gebruik regelmatig MDMA en dat gaat altijd prima, dus jammer dat ik geen positief gevoel krijg van dit.

Maar bedankt voor de leuke, positieve en geinige reacties. Ook al zijn er jammer genoeg een paar vaste DFfers afgevallen of verdwenen het blijft toch een gezellig en informatief forum :hearteyes:

Bovenaan