NIEUW. howtodo?

Ik wil dus over 2 weken voor het eerst XTC gaan gebruiken. Misschien eenmalig, misschien wel meerdere keren. Maar ik ben nogal een angstkikker, dus ik ben graag van te voren goed ingelicht.

Iemand tips/verhalen/gebruikersinfo?

P.S; de drugs zijn van goede kwaliteit, daar hoef ik me al geen zorgen over te maken.

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
Ik denk dat iedereen van te voren, voor de eerste keer, wel een beetje bang/gespannen is, ik in iedergeval wel.
Je moet gewoon weten dat er in principe niks kan gebeuren, als je tenminste niet al te grote hoeveelheden gaat gebruiken, maar dat lijkt me niet de eerste keer. En je moet goed blijven drinken, maar dat zul je automatisch doen omdat je gewoon een droge bek krijgt.
Verder moet je gewoon alles over je heen late komen, niks doen wat je niet wilt, en je zult waarschijnlijk een van de vetste avonden van je hele leven hebben.

Veel plezier!

hersenspinsel zei:
Ik denk dat iedereen van te voren, voor de eerste keer, wel een beetje bang/gespannen is, ik in iedergeval wel.
Je moet gewoon weten dat er in principe niks kan gebeuren, als je tenminste niet al te grote hoeveelheden gaat gebruiken, maar dat lijkt me niet de eerste keer. En je moet goed blijven drinken, maar dat zul je automatisch doen omdat je gewoon een droge bek krijgt.
Verder moet je gewoon alles over je heen late komen, niks doen wat je niet wilt, en je zult waarschijnlijk een van de vetste avonden van je hele leven hebben.

Veel plezier!

Thank you!
Maar al die verhalen van "JA IK MOEST KOTSEN" en dat soort dingen moet ik maar achter me laten? Want als er iets is, waar ik als de dood voor ben, is het kotsen. ;p

Adrenochroom

Wijs gebruiker
kijk gewoon ff op drugsinfo.nl ofzo, verder zou ik het doen in een rustige omgeving aangezien je een beetje bang bent, gewoon thuis met een paar vrienden en misschien later er dan op uit als je het goed valt.

takedown84

Belezen gebruiker
mjah, mijn eerste keer was 2 en een halve maand gelede, heb gewoon pilletje gekocht, wat je volgens mij wel best kan doen is goed eten van te voren, en genoeg drinken, voor de rest kan er in principe niets fout lopen.

ik dacht dat het ook bij 1x ging blijven heb vrijdag mijn 5de keer gehad xD

takedown84 zei:
mjah, mijn eerste keer was 2 en een halve maand gelede, heb gewoon pilletje gekocht, wat je volgens mij wel best kan doen is goed eten van te voren, en genoeg drinken, voor de rest kan er in principe niets fout lopen.

JAAA dat soort dingen hoor ik ook, idd. ;p
Maar het was echt de bedoeling van één keertje.

Carlitos

Badass junkie
Kotsen vind ik niet eens erg op xtc of speed.
Normaal wel mjah,soms doe ik ff mee vinger in me keel dan ben ik niet zo misselijk.

Moest trouwens bijna nooit kotsen van drugs.

Funky Monkey

Badass junkie
Als je gewoon normaal blijft drinken en niet ontiegelijk veel, een goede bodem legt en gewoon lekker alles op je af laat komen hoef je waarschijnlijk niet te kotsen. Maar mocht je het wel doen vind je het toch niet erg idd. :)

vogel

Bewuste gebruiker
tja zijn er garanties hmmmm??? :rolleyes:

denk het niet..
als ze getest zijn wat is dan de uitslag

was het een simpele test met alleen een detectie voor mdma
of is er ook op andere mogelijk voorkomende stoffen onderzocht
zoals mcpp atropine pma of andere rommel

ik kan alleen maar zeggen eigen risico
doe rustig aan neem 1 pilletje dan
en stop dan,, niet nachtelang doorhalen op pillen of dagen achter elkaar slikken,,

want de kater komt later en met xtc kan die kater nogal lang duren
omdat die xtc aan je serotoninemachientjes vreet in je hersenen
en daarvan kan je je depressief voelen
voor mijn geen xtc meer ik deed het 1 keer en dat waren 7 pillen in 3 dagen

4 of 5 dagenlang was ik lekker waussie en daarna 2 weken depressief
ik zou zeggen je bent een lief blond meisje en lieve blonde meisjes horen geen xtc te nemen

want daarvan ga je naar de klote en morgen gaan we naar de kut en overmorgen naar de kerk en die dag daarna leven we zuiver zonder vlees maar met het licht van de schepper reizen wij nuchter door de tijd en de materie en het onstoffelijke het licht dus

vogel zei:
tja zijn er garanties hmmmm??? :rolleyes:

denk het niet..
als ze getest zijn wat is dan de uitslag

was het een simpele test met alleen een detectie voor mdma
of is er ook op andere mogelijk voorkomende stoffen onderzocht
zoals mcpp atropine pma of andere rommel

ik kan alleen maar zeggen eigen risico
doe rustig aan neem 1 pilletje dan
en stop dan,, niet nachtelang doorhalen op pillen of dagen achter elkaar slikken,,

want de kater komt later en met xtc kan die kater nogal lang duren
omdat die xtc aan je serotoninemachientjes vreet in je hersenen
en daarvan kan je je depressief voelen
voor mijn geen xtc meer ik deed het 1 keer en dat waren 7 pillen in 3 dagen

4 of 5 dagenlang was ik lekker waussie en daarna 2 weken depressief
ik zou zeggen je bent een lief blond meisje en lieve blonde meisjes horen geen xtc te nemen

want daarvan ga je naar de klote en morgen gaan we naar de kut en overmorgen naar de kerk en die dag daarna leven we zuiver zonder vlees maar met het licht van de schepper reizen wij nuchter door de tijd en de materie en het onstoffelijke het licht dus

Wauw, jij lijkt wel op zo´n gozer op de dam. Die praat ook altijd op die manier. Maar ik pas wel op, ik wil het gewoon één keer proberen. En ik ben niet zo´n uitslover die meteen 7 pillen in 3 dagen neemt.

Ten eerste: geniet ervan! Niets is zo geniaal als je voor de eerste keer realiseren dat ie inslaat.

Kotsen kán, maar hoeft absoluut niet te gebeuren. En mocht je toch die neiging krijgen, het misselijkheidsgevoel valt vaak ook te onderdrukken en dan gaat het na verloop van tijd wel weer weg.

Drink voldoende, maar niet idioot veel. Laat je niet bangmaken door verhalen over uitdroging. Je hoeft écht geen liters naar binnen te gooien. Elk half uur een glas water zou voldoende moeten zijn. Als je meer dorst hebt (of je vind het gewoon lekker om ijskoud water te drinken hehe) kan je natuurlijk meer drinken.

Voor de rest, laat het lekker over je heen komen, geniet er van, dans lekker, geef de mensen met wie je bent een dikke knuffel en verbaas je over hoe mooi het leven kan zijn met een pilletje op.

Neem de dag nadat je geslikt hebt wat extra groente/fruit, slik een vitamine C pil, kortom, wees lief voor je lichaam. Wil je daarna weer een keer XTC doen, wacht dan een maand of 2 om je serotonine weer op peil te hebben.

Veel plezier en laat ons weten hoe het was!

Adrenochroom

Wijs gebruiker
hersenspinsel zei:
dikke respect als je het bij 1x kan laten :mrgreen:

Mwah is goed te doen hoor, ik heb het ook maar 1x gedaan en dat is alweer 1.5 jaar terug. Maar goed ik ga het denk ik over een maandje weer is een keertje doen. :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Goede MDMA neem je niet 1x ...

Goede MDMA verandert je inzicht, je karakter, je verbondenheid met het heelal voorgoed.

Goede MDMA maakt mensen eufories en samenhangend.

Goede MDMA maakt van de grootste hooligan een klein lieverdtje.

Goede MDMA is veels te intens om maar 1 x te nemen.

Goede MDMA heelt mensen met een gesloten ziel te openen voor het het diepere, open je geest voor andere.

Goede MDMA maakt mensen soms zelfs verliefd.

Van goede MDMA kun je ook lekker verslaafd worden.

Groetjes en geniet er maar diep van !!

Goede MDMA de eerste keer , de aller aller eerste keer is wel zo fucking magisch dat alle keren daarna iedere keer iets minder vonkt.

Neem DAAROM zo weinig mogelijk MDMA en spreidt het uit over je hele leven.

Stonie

Telefoon

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
Goede MDMA neem je niet 1x ...

Goede MDMA verandert je inzicht, je karakter, je verbondenheid met het heelal voorgoed.

Goede MDMA maakt mensen eufories en samenhangend.

Goede MDMA maakt van de grootste hooligan een klein lieverdtje.

Goede MDMA is veels te intens om maar 1 x te nemen.

Goede MDMA heelt mensen met een gesloten ziel te openen voor het het diepere, open je geest voor andere.

Goede MDMA maakt mensen soms zelfs verliefd.

Van goede MDMA kun je ook lekker verslaafd worden.

Groetjes en geniet er maar diep van !!

Goede MDMA de eerste keer , de aller aller eerste keer is wel zo fucking magisch dat alle keren daarna iedere keer iets minder vonkt.

Neem DAAROM zo weinig mogelijk MDMA en spreidt het uit over je hele leven.

Stonie

als het maar wel boven een halve is anders voel je er niet veel van

ga voor je ene pil en Geniet er Zo heerlijk van !
er is maar 1 garantie
DIT ga jij geweldig vinden!

teebo

Bewuste gebruiker
als je zeker weet dat je pure mdma hebt, weet je op voorhand al dat het de mooiste nacht van je leven zal worden.
kheb al veel mensen horen zeggen: er is iets nieuws in mn leven
en ja, stonie heeft overschot van gelijk. neem weinig md en verspreid het over je leven.

ik zou het verder niet echt aanraden om het te pakken op een feestje, je zal het je zeker niet beklagen maar ik vind dat je er op andere manieren veel meer van kan genieten, meditatie (dat zal de eerste keer wel niet lukken), of gewoon wat dollen met je vrienden

vogel

Bewuste gebruiker
Wauw, jij lijkt wel op zo´n gozer op de dam. Die praat ook altijd op die manier. Maar ik pas wel op, ik wil het gewoon één keer proberen. En ik ben niet zo´n uitslover die meteen 7 pillen in 3 dagen neemt.[/quote]

nee die gozer van op de dam dat ben ik niet
wie bedoe je?

goede mdma knaagt ook aan je brein

tetetetetetetetevvvveeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllll in iedergeval

Robdebob

Bewuste gebruiker
Bemyescape. zei:
P.S; de drugs zijn van goede kwaliteit, daar hoef ik me al geen zorgen over te maken.

Ik wist niet dat ze goeie xtc hadden in leiderdorp :confused: Moet ik misschien toch wat beter gaan zoeken :mrgreen:

Telefoon

Wijs gebruiker
zommes zei:
Je geeft wel erg weinig informatie,

met wie & waar je het doet is erg belangrijk...

ik mag aan nemen dat ze het met vrienden doet
muziekje er bij ( moet wel haha )
en dan uuh als het kan gaan stappen!

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
takedown84 zei:
mjah, mijn eerste keer was 2 en een halve maand gelede

Klinkt alsof je de goede kant opgaat :P

De keren na de eerste keer waren zeker niet zo mooi?

Beter ffies wachten voordat je het een tweede keer doet... ik hou er altijd 2 en liever 3 maanden tussen :)

Ontopic... Tja kan niet veel fout gaan.... als je het echt zeker wilt spelen, eerst een halfje en daarna de andere halve... des te minder kans op kotsen!

Have fun!! :grin:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Mijn motto is als je het doet doe het dan goed :)

Dat gemekker altijd met die kwartpilletjes enzo :rolleyes:

Maargoed je staat nu nog voor een keuze. Wees je iig bewust dat je een deur gaat openen en er de kans bestaat dat er veel voor jou nu nog ongewenste bezoekers gaan binnenkomen. Snuiven was absoluut nooit aan de orde bij mij bijvoorbeeld. Dat zou ik echt nooooooit doen. Maarjah je gaat uiteraard steeds een stapje verder en nu ben ik idd niet meer vies van een snuifje jammer genoeg. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen.

Maargoed weet waar je aan begint, eens je het gevoel kent zal je het altijd met je meedragen. Ik wou dat ik nog in het wat-niet-weet-wat-niet-deert-wereldje leefde, maar helaas.

Supervlieg

Wijs gebruiker
teebo zei:
eigelijk moet je mdma slikke zonder te weten wat er in godsnaam zal gebeuren :)
Idd gewoon op je af laten komen. En sowieso zal het je verwachtingen toch tot de macht 10 overtreffen :grin:

Mijn eerste keer waren 3 pillen a 80mg, flink hard gegaan, maar dat maakte het niet minder leuk :grin:

Btw de dagen erna goed relativeren, wss zal je een enorme spijt en laag eigendunk hebben van jezelf. Geef de xtc de schuld en weet dat het slechts het tekort aan serotonine (positieve gevoelens) is. Dipje duurt een dagje, en na een week zul je je weer prima voelen. Echter is je serotonine pas na 3-6 weken weer hersteld dus zeker niet wekelijks gaan gebruiken schat :mrgreen:

Pikachu

Wijs gebruiker
Wat je ook doet, neem in ieder geval een hele pil! Begin niet met een halve, dat heeft een vriend van me gedaan en hij vond *t wel leuk*...

FOUT! het is fantastisch! Die eerste keer dat ie raakt man echt heerlijk, als ik er nu af en toe aan terugdenk geniet ik nog steeds!

(oh en drink genoeg water)

Geniet ervan he!

thunder-droopy

Belezen gebruiker
tsjah, heb ik nog wat aan te vullen na al die bovenstaande posts...
alleen het volgende: wat er ook gebeurd raak niet in paniek!!!
mocht je het idee hebben dat de pil verkeerd "valt" neem dan wat suikerwater of limonadesiroop met weinig water, of een glas melk.
zorg idd voor een relaxte omgeving, gewoon lekker onderuit op de bank, bed o.i.d. pilletje innemen lekkere muziek op en genieten maar. uitgaan...hmmm ik zou zeggen blijf thuis de eerste keer, want je weet neit hoe de pil inslaat etc. dus mocht je uitgaan en je gaat goed trippen kun je in paniek raken.

laat ons ons ff horen hoe het was.

Deborah20

Newbie
Volgens mij is alles wel al gezegt, alleen nog 1 ding:
Je bent dus heel erg bang om te kotsen..
Nou, dat was ik dus ook.. de eerste keren heb ik nooit gekotst, maar de laatste 2 x wel.. maar ik moet zeggen:
Ik heb nog nooit zo lekker gekotst!! :grin:
Je hebt geen last van je keel of je neus, omdat alles gewoon is verdoofd.. het is alleen maar lekker dat die zooi er uit is voor je gevoel, en dan kan je daarna gewoon lekker verder gaan!

Dus: ALS ie ff te hard inslaat en je voelt dat je moet kotsen:

KOTS asjeblieft! Je voelt je erna alleen maar beter!

Carlitos

Badass junkie
Iid kotsen is zoveel beter,als je echt moet.
Plus denk niet aan kosten.

Gewoon voluit genieten,als je beetje misselijk word kan je ook ff naar buiten gaan werkt zeer goed. :)

berbe

Bewuste gebruiker
Bemyescape. zei:
hersenspinsel zei:

Veel plezier!

Thank you!
Maar al die verhalen van "JA IK MOEST KOTSEN" en dat soort dingen moet ik maar achter me laten? Want als er iets is, waar ik als de dood voor ben, is het kotsen. ;p
ik heb nog nooit moete kotsen van drugs
(behalve alcohol dan :P) ow ja en enorme hoeveel heid pep
:confused:
jakkes wat brande dat:confused:
maar van xtc nog noooooiiiiiittttt
niet zo veel schrik hebben
gewoon 1 neme
en wachte
zeker niet bij neme voel je niets
probeer je een volgende keer en haal je mss best bij een andere bron :)

Bovenaan