Nieuw op de markt

K heb snoepjes gehaald met de opdruk: Roche 2. Ze zijn roze en hebben een dubbele breeklijn.
Dalijk 1 wegbrengen om te laten testen. Roche 2 staat normaal voor clonazepam. Dus ben benieuwd of dit uberhaupt wel XTC is. De dealer zei dat ze rond de 200mg zijn. Iemand bekend met deze?

roteck

Experimenterende gebruiker
Niet bekend, en ken er redelijk wat.
Maar inderdaad even afwachten van testcentra, en deel het dan even met ons:)

fritssie

Newbie
He hallo

Ik heb zelf ook laatst nieuwe gekregen en ze worden swirls genoemd een dikke blauwe pil met met een breeklijn, erg veel plezier in zo een klein rond dingetje. Na de test gedaan te hebben zitten ze op 149 mg MD niet slecht voor de prijs dat ik ze heb gekregen.

Nou voor de nieuwschierige drugs gebruikers onder ons: Het waren super pilletjes!
Qua effect wel te vergelijken met de q-dance/power buttons, wat sterker zelfs. Nu nog wachten op de uitslag van het testcentrum. Zullen echt wel rond de 200mg zijn!

fritssie

Newbie
Wietkikker zei:
Nou voor de nieuwschierige drugs gebruikers onder ons: Het waren super pilletjes!
Qua effect wel te vergelijken met de q-dance/power buttons, wat sterker zelfs. Nu nog wachten op de uitslag van het testcentrum. Zullen echt wel rond de 200mg zijn!

Bren benieuwd wat er uit de test is gekomen ?

Mag ik vragen hoeveel je er hebt gehad en binnen welk tijdsbestek,
hoe lang voordat ze insloegen en hoelang effect?

Had je een flinke afdraaier ervan of viel dat wel mee?

En wat heb je ervoor betaald? :tongueout:

Drientje

DF-koning
Wietkikker zei:

Powerbuttons zijn rond de 130-140 mg.

Laat je drugs testen voor je ze neemt! Je bent een slecht voorbeeld!

Sorry voor de late reactie. Het resultaat was 194mg mdma en voor de rest alleen bindmiddel. De prijs wat ik heb betaald kan ik niks over zeggen want dat verschilt natuurlijk per hoeveel.
Ik had in totaal anderhalf gepakt. Om 21.00 begonne met n halfje, en toen om t uur n halfje bijgepakt. Rond n uur of 2 begon ik uit te spacen. Toen een lekker jointje gerookt en viel meteen in slaap.

Maddog

Bewuste gebruiker
Ik ben benieuwd bij wie jij laat testen. mijn tester zegt alleen dat er een hoge of lage concentratie mdma in zit. en dan wel of geen speed, of andere stofjes .
hij heeft van doe plastik plaatjes met 6 inkepingen. in elk gaatje een klein kruimeltje, en dan met de pipet in elk gaatje een druppeltje vloeistof. als nr 1 kleurt dan heb je mdma, en als nummer 6 kleurt dan heb je die andere stof. kleurt nr 3 dan moet je ze wegdoen.

BlueBull

Newbie
fritssie zei:
He hallo

Ik heb zelf ook laatst nieuwe gekregen en ze worden swirls genoemd een dikke blauwe pil met met een breeklijn, erg veel plezier in zo een klein rond dingetje. Na de test gedaan te hebben zitten ze op 149 mg MD niet slecht voor de prijs dat ik ze heb gekregen.

Hebben die ook de opdruk "roche 2"? Ben hier benieuwd naar omdat ik net de blauwe variant van de roze Roche 2 hier besproken heb kunnen bemachtigen. Probleem is dat ze bestemd zijn voor een vriend van mij en zodoende kan ik ze zelf niet testen op voorhand. Ik zou niet graag bekend staan als iemand die rommel en/of versneden pillen doorgeeft :P Hij moet ze binnen een week hebben dus een reactie in de volgende paar dagen zou leuk zijn. Alleszins indien er geen reactie komt zal ik jullie laten weten hoe ze waren (ik heb er natuurlijk ook voor mezelf gekocht, maar zal ze dus pas kunnen testen op het moment dat hij ze ook inneemt)

Bovenaan