Nieuwe coke

Val

Newbie
Hoi,

Ik kreeg laatst nieuwe coke. Het was om te proberen maar zou me in het vervolgf 70 ipv de normale 50 kosten. Nou vond ik het dus erg meevallen. Zeker geen verbetering waardoor ik er de helft meer voor zou willen betalen.

heeft iemand anders dit al meegemaakt? En zo ja? wat vond je er van?

_shikantaza

Badass junkie
Je vindt het jouw geld niet waard. Lijkt me een duidelijke zaak voor je. Laat het testen zodat je weet waar je voor betaalt, coke of poedersuiker. Ik zou m'n 70 euro wel neerleggen voor onversneden coke, maar aangezien je geen zinnige (dwz concrete / cijfer-) informatie hebt gegeven kan niemand een zinnig antwoord geven.

mitchel

Newbie
ben het eens met dupont, laat het testen en dan kunnen we je onze mening geven. Moet wel zeggen dat zelf zonder testresultaten, die sos wel ERRUG goed moet zijn om €70 waard te zijn.

_shikantaza

Badass junkie
Vandaag zelf een testuitslag teruggehad: 80%. Het kan dus toch in NL. Voorheen had ik 50%, verneden met levamisol. In vergelijking vond ik de nieuwe coke me wat nerveus maken. Ik denk er ook aan om zelf een beetje extra te versnijden om het wat minder sterk te maken. Testen loont de moeite :)

_shikantaza

Badass junkie
Ik snuif altijd uit een bullet... de lijngrootte ligt dus vast. Door zelf te versnijden met iets non-actiefs (tips anyone?) kan ik de dosering dus aanpassen.

Bovenaan