Nieuwe dingen uit je trip halen

TrippyShit

Badass junkie
Ik heb ondertussen 11x paddo's gedaan en was op 1x na altijd lachen.
Nu doen we altijd het gebruikelijke. Trippen, rondlopen/zitten, lachen etc.

Ik vraag me af of iemand van jullie nog een andere goeie, leuke tip(s) heeft om wat meer of iets nieuws uit je trip te halen??

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mediteren, of iig met je ogen dicht 'naar binnen kijken.' Lijkt me best wel vaag als je dat met meerdere mensen doet, in plaats van alleen. Maar het kan wel een interessante vibe oproepen.

mmmh, wat kan je verder nog doen....karaoke :rockband: , muziek maken, bomen knuffelen :rolleyes: , knutselen, bellen blazen, simpele spelletjes spelen, zwemmen.....

phy

Bewuste gebruiker
Tja, je zou een stap verder kunnen wagen en voor de diepere verkenningstochten kunnen gaan...

Een muziekje opzetten wil ook wel eens werken
staren naar rook of regen of andere dynamische dingen.
Een douche nemen

Naar de dierentuin, een park oid gaan.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Pak een vrijdag avond, anderhalve portie of 1 portie + 2-3gram harmala 1 uur van te voren innemen.
-bed met veel kussens en goede dekens
-fruitschaal met stukjes appel, banaan en druiven,
-1.5 literfles water
-emmertje
-noodtelefoon (staat wel uit natuurlijk)
-tarwekoekjes
-muziek

Ogen dicht en je zult langzaam in een wereld glijden waarvan je niet eens wist dat die bestond!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
In plaats van in gezelschap trippen gewoon alleen gaan. Alleen ga je zoveel dieper omdat je dan niet afgeleid word door gesprekken enzo. Ook mediteren of alleen met je ogen dicht ergens zitten of liggen kan erg mooi zijn, je kan echt een andere wereld ingaan zoals adreno al zei.

Magic Guest

Belezen gebruiker
Zwemmen lijkt me inderdaad ook altijd nog wel leuk om te proberen, maar dan moet er sowieso wel een sitter bij zijn. Of het moet heel ondiep water zijn, maar dat zwemt niet zo heel lekker. Of als je een bad hebt kan je daar een keer in gaan zitten, met veel schuim natuurlijk :rock:

phy

Bewuste gebruiker
gooi een bak paddos in je bakkus en zet een langspeelplaatje op

Zweef met de muziek mee naar de diepte van je ziel

Bovenaan