Nieuwe drugs!

rocka

Experimenterende gebruiker
Ik had met een maat van me heele flinke research gedaan. en uiteindelijk hadden we het volgende ontdekt:

Paracetamol + vitamine c snuiven = gaarheid :mrgreen:

Nouja wij natuurlijk metteen uit proberen. ik pakte 1 paracetamol + 2 vitamine c tablettten (je weet wel van die gele) Allebei fijn stampen met een lepel en toen opgesnoven!

Ik dacht eerst: ow het heeft volgens mij echt geen effect. maar na een kwartier begon het in te slaan. ik werd er best gaar van. vooral heel sloom. En werd er ook een beetje relaxed door. dit duurde ongeveer 2 en een half uur

Nouja het is natuurlijk niet de meest verpeltterende drugs maar zeker echt een aanrader om te proberen. want het doet zeker wel iets met je :openmouth:

En het is niet erg schadelijk. Alleen als je het elke dag zou doen zou je last kunnen krijgen van verlies van korte termijn geheugen.

Iemand alvast een naam van deze nieuwe generatie drugs XD :wave:

BillyBilo

Badass junkie
ascorbine zuur, en paracetamol kunnen wel een reactie aangaan ja, maar eigenlijk alleen doordat het versterkt word door dat de ascorbinezuur(netzoalsiederanderzuur) de werkzame stof beter doen oplossen.

cadou

Belezen gebruiker
Dat mensen die in een land als Nederland waar je wiet, paddo's, lachgas en poppers in de winkel kan kopen en de rest op iedere hoek van de straat verkrijgbaar is, grijpen naar dit soort huis-tuin en keukenmiddeltjes. Tsss..... das wel sneu. Dude....koop een joint.

Psykaholik

Wijs gebruiker
cadou zei:
Dat mensen die in een land als Nederland waar je wiet, paddo's, lachgas en poppers in de winkel kan kopen en de rest op iedere hoek van de straat verkrijgbaar is, grijpen naar dit soort huis-tuin en keukenmiddeltjes. Tsss..... das wel sneu. Dude....koop een joint.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

matthijs

Badass junkie
Mensen niet zo zeiken. Het is toch gewoon een drugs. Thee kan je roken en dat voel je...hoef je niet te geloven maar het is gewoon zo.
ALs je hier toch ook gewoon lijp van wordt....waarom dan niet. Er zijn massa's mensen die DXM gebruiken, massa's mensen die benzo's slikken. Waarom mag dit dan niet...beetje kortzichtig....

cadou

Belezen gebruiker
Tuurlijk mag dat!!!!!!!!! Maar is dat niet zonde als er zoveel beters makkelijk verkrijgbaar is???????

matthijs

Badass junkie
Hoe weet je dat? Heb je het uitgeprobeerd? Misschien is het wel helemaal de shit.
Waarom zou je blowen als je ook heroine zou kunnen gebruiken...is toch veel chiller?

cadou

Belezen gebruiker
Tsssss....geloof niet dat ik daar serieus op inga....
Toch maar wel....
Wat ik bedoel is waarom willen mensen toch zelf knutselen in een land als Nederland?
In Engeland hangen kids met een bord met rietjes erin geprikt boven koeievlaaien voor een ammoniakervaring, vind ik ziek, maar ja, daar mag bijna niets en dan gaan mensen gek doen.
Ik vind gewoon dat als je met drugs bezig bent je 1 regel moet hanteren en dat is toch niet TE nieuwsgierig zijn..
Maar iedereen heb ze'n eigen grenzen dus gelijk heb je.

matthijs

Badass junkie
Maar kerel...over welke grenzen gaat dat nou heen...hoe ernstig kan het nou zijn?
Ik begrijp je punt gewoon absoluut niet! Is het omdat deze "nieuwe drugs" niet op erowid staat of omdat er geen subforum is op drugsforum?
Boven koeieschijt hangen is gewoon smerig. Hier is niets smerigs aan...je gebruikt gewoon drugs en of dat nou een andere drug is dan de drugs die jij gewend bent maakt toch geen ene fuck uit.....

cadou

Belezen gebruiker
Ten eerste: ik ben een dame!
Ten tweede: ik vind dat iedere generatie drugsgebruikers een stukje verantwoording heeft tegen over de generatie erna, en als er veel mensen zelf lopen te knutselen geeft dat op den duur in een land een slecht beeld van de drugsscene(voorzover die er nog is). Uiteindelijk schiet zo iets door naar de media, en als dat een paar keer gebeurt dan staat er vanzelf wel een minister op die vind dat daar wat aan moet gebeuren, dan krijg je weer wetswijzigingen en daar zijn de kids na jou misschien niet zo blij(of ouders worden hyper).
en ey, tís maar een mening hoor! nie zo opgefokt doen please.

matthijs

Badass junkie
Doe niet opgefokt..zo praat ik altijd jongedame. :)
En ik verwacht niet dat er een minister zal zijn die vitaminepillen en paracetamol gaat verbieden. Dus met die verantwoordelijkheid zit het wel mee. En het is ook een beetje krom want je zegt dat wij het niet mogen gebruiken omdat mijn kinderen het dan later niet kunnen gebruiken.

cadou

Belezen gebruiker
Naief, naief....
De druk van europa wordt steeds groter en als er veel mensen lopen te klooien dan mag over 10 jaar een wietje hier ook niet meer, en dat jong valt wel mee hoor :grin: .

zommes

Badass junkie
cadou zei:
In Engeland hangen kids met een bord met rietjes erin geprikt boven koeievlaaien voor een ammoniakervaring, vind ik ziek, maar ja, daar mag bijna niets en dan gaan mensen gek doen.

Ammoniak is daar niet illegaal. Dat soort gedrag komt gewoon door pure armoede en heeft niks te maken met het lompe geexperimenteer waar deze topicstarter zich mee bezig houdt.

matthijs

Badass junkie
cadou zei:
Naief, naief....
De druk van europa wordt steeds groter en als er veel mensen lopen te klooien dan mag over 10 jaar een wietje hier ook niet meer, en dat jong valt wel mee hoor :grin: .

Ok oud wijf :P
Elke drugs moet toch een keer voor het eerst gebruikt worden. Zo ook paracetamol en vitamine C. Moet zeggen dat het ook niet het eerste zou zijn waar ik aan zou denken maargoed...
Als het net zo goed drugs is als XTC en Coke zie ik geen probleem.
En mensen klooien al decenia lang met drugs in Nederland en we mogen nog steeds wiet roken. Ik denk niet dat het veel uit gaat maken als iemand paracetamol en vitamine C gaat snuiven. Er worden al jaren pindaschillen gerookt en gedroogde bananenchillejtes.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
mathijs zei:
cadou zei:
Naief, naief....

Ok oud wijf :P
Elke drugs moet toch een keer voor het eerst gebruikt worden. Zo ook paracetamol en vitamine C. Moet zeggen dat het ook niet het eerste zou zijn waar ik aan zou denken maargoed...
Als het net zo goed drugs is als XTC en Coke zie ik geen probleem.
En mensen klooien al decenia lang met drugs in Nederland en we mogen nog steeds wiet roken. Ik denk niet dat het veel uit gaat maken als iemand paracetamol en vitamine C gaat snuiven. Er worden al jaren pindaschillen gerookt en gedroogde bananenchillejtes.

Inderdaad, wat je wel eens hoort van mensen, allemaal verhalen over dat je waus word van de meest bizarre dingen.

Ik blijf toch bij de populaire drugs, daar is ook veel meer over bekend.

cadou

Belezen gebruiker
Bluh.... jullie snappen de essentie van mijn posts niet......misschien verwoord ik het niet goed(kan komen doordat ik een niet echt nuchter ben). Maar zowieso: Ik vind het zonde om zo door te draven in je zoektocht naar kicks als je in een land als nederland woont....
maar ja .....wie is ik.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
cadou zei:
Bluh.... jullie snappen de essentie van mijn posts niet......misschien verwoord ik het niet goed(kan komen doordat ik een niet echt nuchter ben). Maar zowieso: Ik vind het zonde om zo door te draven in je zoektocht naar kicks als je in een land als nederland woont....
maar ja .....wie is ik.

Ik ben het met je eens, eigenlijk.

Je woont in Nederland, je kan hier alles krijgen wat je maar wil!

Waarom doordraven? Voor je het weet maak je per ongeluk een gevaarlijke combinatie van 2 middelen en het loopt slecht af!

Ik vind het echt de risico niet waard!

rocka

Experimenterende gebruiker
Ik vind echt dat iedereen er zo een probleem van maakt als je is een keer iets anders doet dan het het gebruikele jointje of het gebruikelijke lijntje.

Expirimenteren is toch geen misdaad? En we hebben idd harstikke goede drugs hier waarvan sommige gewoon legaal te krijgen is. Maar daarom ben je juist toe aan expirimenteren. We hebben gewoon echt zowat alles hier in Nederland. Dus waarom geen tijd voor iets nieuws?
En ik denk niet dat mijn post de paracetamol en vitamine c zal verbieden en ook niet de media bereikt :wave: Dus geen zorgen nederland word hier niet slechter op

matthijs

Badass junkie
cadou zei:
maar ja .....wie is ik.

Die kicks zouden we nooit gehad hebben zonder mensen als Rocka :P Ze moeten eens uitgevonden worden hè.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Ik denk toch echt dat het placebo is hoor.

Als paracetamol en ascorbinezuur snuiven psychoactief is, moet het dat bij slikken in, eventueel iets hogere, dosering, ook zijn. Ik heb vaak genoeg veel vitamine C-tabletten genomen en daarbij ook een paar paracetamol tabletten, voor hoofdpijn, en ik heb echt niks gemerkt.

Het enige wat ik kan bedenken dat anders dan placebo is, is dat het een combinatiepreparaat parcetamol/coffeïne was.

Jeller

Badass junkie
laat rocka maar experimenteren.. wie weet komt hij op iets nieuw uit en wordt hij Albert Hoffman nr2 !

Mindless1985

Badass junkie
Inderdaad! :grin:

Wil je 120 uur ram van de wereld zijn? Ga naar de supermarkt, haal deze boodschappen, doe ze in de blender en neem het tot je in een spuit, je gaat gegarandeerd trippen.

cadou

Belezen gebruiker
Matthijs: onzinantwoord!!! De meeste drugs zijn bij TOEVAL uitgevonden of met een heel ander doel dan een kick/ontspanning.

Kijk naar lsd, werd bij toeval uitgevonden, kijk naar speed, uitgevonden door het leger(xtc idem).
legers houden zich niet bezig met kicks zoals deze topicstarter.

matthijs

Badass junkie
cadou zei:
Matthijs: onzinantwoord!!! De meeste drugs zijn bij TOEVAL uitgevonden of met een heel ander doel dan een kick/ontspanning.

Kijk naar lsd, werd bij toeval uitgevonden, kijk naar speed, uitgevonden door het leger(xtc idem).
legers houden zich niet bezig met kicks zoals deze topicstarter.

Ja maar dat het leger drugs uitvindt is meer uizondering dan regel. Kijk naar al die designer drugs...zijn toch ook uitgevonden voor kicks.

cadou

Belezen gebruiker
mmhja....designer drugs allah, okay....goed punt....
maar dan hoop ik dat je het niet over smartshopprodukten hebt want dat noem ik geen drugs maar pruttel :mrgreen: .

Designer drugs is natuurlijk wel iets van de laatste tijd.
maar vitamine c en paracetamol.....nou ja ik kan er in ieder geval nie bij :)

matthijs

Badass junkie
Zou ook niet bij mij opkomen daar niet van. Maar ik vind het altijd zo raar dat menen "kruidenkastjes drugs" afkeuren, alleen maar omdat ze er nog nooit van gehoord hebben.

TeQ

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
Die kicks zouden we nooit gehad hebben zonder mensen als Rocka :P Ze moeten eens uitgevonden worden hè.

Haha, hier zit wel wat in :beer:

Zelf zou ik het ook niet doen hoor. Paracetamol snuiven enzo :)

Bovenaan