Nieuwe drugs!

Wromtrax

Bewuste gebruiker
Je kan idd een effect van thee krijgen :P ik kocht ooit cocathee in peru en dat hadden we gerookt :P

Winterkou

Newbie
Re:

cadou zei:
Bluh.... jullie snappen de essentie van mijn posts niet......misschien verwoord ik het niet goed(kan komen doordat ik een niet echt nuchter ben). Maar zowieso: Ik vind het zonde om zo door te draven in je zoektocht naar kicks als je in een land als nederland woont....
maar ja .....wie is ik.

In België, waar ik woon, is dat qua beschikbaarheid helaas héél erg minder gesteld dan in Nederland. :)

Eerste post btw, hallo iedereen. :wave:

Rain

Bewuste gebruiker
Ik word van paracetamollen zowiezo al niet zo lekker, dus ga het niet proberen ook.

En het is niet erg schadelijk. Alleen als je het elke dag zou doen zou je last kunnen krijgen van verlies van korte termijn geheugen.

Iemand alvast een naam van deze nieuwe generatie drugs XD :wave:

hoe weet je nou of het wel of geen kwaad kan, niet lopen kloten met het vitamine kastje, het zit tusse je oren, je neusvliesen kunnen brokken vitamine c niet eens opnemen (ja je hebt het fijngestampt maar niet suikerfijn dat kan namelijk niet)

Ewie

Belezen gebruiker
Uitproberen is niet zoveel mis mee vind ik, alleen omdat er geen XTC, LSD of wat dan ook op het product staan moet je er maar vanaf blijven of mag je er niet mee experimenteren?

Het is niks voor mij, maar heb dr ook niks op tegen als mensen iets nieuws proberen gaan.

buzzrider

Wijs gebruiker
Wie wil experimenteren, laat ze gewoon doen
Wie niet wil experimenteren, laat die ook gewoon doen
Zo valt niemand niemand lastig, voila

Bovenaan