Nieuwe ervaringen

Ha allemaal!

Nieuw lid op het forum en ben lekker door de tripervaringen aan het lezen. Heb zelf niet heel veel ervaring met RC's maar wil graag mijn blik verbreden.
3-cmc is mijn eerste probeersel en ongeveer 1.5 uur geleden een dosis van 60mg oraal ingenomen. (laag beginnen leek me wel slim). Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet heel veel merk maar we gaan het zien.

Iemand nog tips van leuke RC's om te proberen in zowel sociale alswel relaxende (solo) setting?
Wat ik zover heb gevonden is 6-apb wel interessant voor feestjes, klopt dit?

Thanks voor de info en hoop nog vele mooie verhalen te lezen/te ervaren

Boyman

Bewuste gebruiker
Welkom op het forum!

Hoop dat je een leuke avond hebt met je nieuwe RC. Zelf nooit 3MMC of iets dergelijks geprobeerd.

6APB is inderdaad een aanrader. Als je wel eens XTC hebt gebruikt heb je wel een idee wat je kunt verwachten, al is het in mijn ervaring wat prettiger met doseren, langere duur en een minder heftige comedown.

Als je geïnteresseerd bent in psychedelica/visuals zou ik je zeker verdiepen in 1P-LSD en mijn favoriet: 4-HO-MET. Dat is denk ik wel de meest visuele drug die er is. Lees je dan ook zeker even in over set en setting.

Verder ben ik zelf enorm te spreken over 2F-Ketamine. Geeft mij een warm euforisch gevoel en een prettige dissociatie.

Met andere soorten drugs heb ik weinig ervaring (geen interesse in). Dat kunnen de anderen op dit forum je vast wel vertellen. Zou je trouwens sterk aanraden om de PsychonautWiki door te bladeren, staat superveel info op over vrijwel alle drugs/RCs. Veel plezier en wees verstandig :)

Dirkdirk

DF-koning
hey welkom op het forum
3-cmc is mijn eerste probeersel en ongeveer 1.5 uur geleden een dosis van 60mg oraal ingenomen. (laag beginnen leek me wel slim). Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet heel veel merk maar we gaan het zien.
Niet om gelijk je bubbel kapot te maken maar echt een spektakel ga je niet krijgen met 3-cmc. 3-mmc is al een redelijk zwakke kortdurende drug maar de 3-cmc versie is met chloor ipv methyl en staat bekend als niet heel krachtig of spannend, dus ik zou volgende keer hoger doseren en niet te veel verwachten. Maar je kan er zeker wel lekker op gaan, maar het is gewoon een soort euroshop speed.

emand nog tips van leuke RC's om te proberen in zowel sociale alswel relaxende (solo) setting?
Wat ik zover heb gevonden is 6-apb wel interessant voor feestjes, klopt dit?
6-apb is zeker een hele interessante rc. Het lijkt op MDMA maar duurt veel langer. Aanrader absoluut. Ongeveer 120 mg zou ik aanraden.

Verder is 1-p-lsd een leuke om voorzichtig te verkennen. Maar hij kan je wel flinke klappen geven op hoge doseringen.
Deze twee zijn de rcs die ik de meeste mensen aanraad.

Veel plezier alvast.

Niet om gelijk je bubbel kapot te maken maar echt een spektakel ga je niet krijgen met 3-cmc
Heb een redelijke dosis energie gekregen nadat ik nog een bommetje had gemaakt van 100mg. Heb verder eigenlijk alleen xtc gebruikt en wiet dus heb zeker even kunnen genieten haha. Nog nooit zo vrolijk en energiek mensen kapot gemaakt met gamen. Gelukkig vandaag vrij want de jezus geen oog dicht kunnen doen. Tien punten voor euroshop speed XD
6-apb is zeker een hele interessante rc. Het lijkt op MDMA maar duurt veel langer. Aanrader absoluut. Ongeveer 120 mg zou ik aanrade
Deze is besteld, ben benieuwd!
Als je geïnteresseerd bent in psychedelica/visuals zou ik je zeker verdiepen in 1P-LSD en mijn favoriet: 4-HO-MET. Dat is denk ik wel de meest visuele drug die er is. Lees je dan ook zeker even in over set en setting.
Denk dat psychedelica niet echt voor mij zijn weggelegd. Of beter gezegd iig niet in een solosetting, vind het toch maar een beetje eng.
Verder ben ik zelf enorm te spreken over 2F-Ketamine. Geeft mij een warm euforisch gevoel en een prettige dissociatie.
Klinkt goed, misschien in de toekomst maar eens proberen.

Bovenaan