Nieuwe pil na uitwerking

Beertje

Newbie
Hallo,
Ik heb meestal op een feest als ik 2 pillen gehad heb en aan het uitwerken zijn dat ik dan best lam word en als ik dan nieuwe pak niet meer ga spacen en alleen maar zweten en grote pupillen.
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik toch de hele avond door kan gaan en niet lam word?

J86

Bewuste gebruiker
Geen pillen nemen :)

Of bedoel je dat niet
Lees eens een beetje rond in dit forum.

Beste is om als je op je piek van je 1e pil zit de 2e bij te nemen.
En dan een uurtje erna eventueel nog een 3e.

Bij mij heeft de 3e pil eigenlijk nooit veel merkbaar effect gehad.
Als je aan het uitspacen bent lukt het bijna nooit meer een piek te halen, misschien als je er 2/3 in een keer bijneemt maar dat raad ik je niet aan ..

Wacky

Badass junkie
begin met 150mg, elke anderhalf uur daarna 50mg erbij (1 tot 3 keer ofzo, niet oneindig natuurlijk), op die manier ga het een hele nacht goed. zoek mdma kristal zodat je weet hoeveel je neemt, of laat je pillen testen. Zeker vandaag de dag laten testen, het kan ook zijn dat je mcpp zit te vreten. Bovenstaande getallen zijn natuurlijk wat persoonlijk, dat is wat voor mij goed werkt met mdma kristal, als je pillen laat testen en die gebruikt, heb je daar iets lagere dosis van nodig dan van de mdma kristal gezien de kristallen rond de 80% puur zijn, en de uitslag die je van je pillen krijgt wel over alleen mdma zelf gaat.

J86

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
begin met 150mg, elke anderhalf uur daarna 50mg erbij (1 tot 3 keer ofzo, niet oneindig natuurlijk), op die manier ga het een hele nacht goed. zoek mdma kristal zodat je weet hoeveel je neemt, of laat je pillen testen. Zeker vandaag de dag laten testen, het kan ook zijn dat je mcpp zit te vreten. Bovenstaande getallen zijn natuurlijk wat persoonlijk, dat is wat voor mij goed werkt met mdma kristal, als je pillen laat testen en die gebruikt, heb je daar iets lagere dosis van nodig dan van de mdma kristal gezien de kristallen rond de 80% puur zijn, en de uitslag die je van je pillen krijgt wel over alleen mdma zelf gaat.

50mg maar? merk je dat dan?
ik neem altijd de 2e keer bijna evenveel als de 1e om een beetje die piek te houden. Anders zak ik toch af heb ik het idee. Of is het juist effectiever om ipv als 2e een hoge dosis, een paar keer een lage dosis bij te nemen.. ? En hoe voelt het dan op die manier?

Wacky

Badass junkie
Dat is het advies van shulgin in pikhal. Ik vind dat het goed werkt als je het maar op de piek neemt en niet te lang wacht. Zo blijf je ongeveer op een constant niveau. Ik heb natuurlijk geen weegschaal bij me op een feestje, en ik gebruik ook niet echt mijn horloge voor die anderhalf uur ofzo, maar het komt allemaal wel in de buurt en werkt prima :)

Bovenaan