nieuwe rc a3

ik kwam op een research site een nieuwe stof tegen genaamd a3 de beschrijving wat erbij staat is als volgt.

A3 is a brand new research chemical, it is a brown coloured powder, the current batch is 94% pure,

it is a very very strong research chemical which has similiar properties to mdma and mephedrone, please dont be put off by the the colour of this chemical, once you have done some research i think most rc lovers will getting this in for christmas and new year

prijzen ervan zijn

1gram 11,81 euro
5gram 47,26 euro
10gram 70,89 euro
50gram 295,73 euro

schijnt iets weg te hebben van mdma en mephedrone , weet iemand meer over deze nieuwe stof?

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Zal waarschijnlijk methylone zijn joh, dat is ook bruin.

EDIT:
Ik lees dit op een andere site

" These statements are simply not true. It appears to be some kind of analogue of MDPV, possibly even just cut MDPV. 200mg was consumed, by 10 people ... none of whom slept for 5 days, panic attacks, insomnia, psychosis, rapid heart beat EXTREME PARANOIA
(above 120bpm, up to 160bpm for days), insane vasoconstriction, headaches, vision problems, brain problems ... it's probably choca full of cardiogens and just plain dodgy as hell. Two weeks have passed and the symptoms are only just subsiding. AVOID.

DamienDope zei:
Zal waarschijnlijk methylone zijn joh, dat is ook bruin.

EDIT:
Ik lees dit op een andere site

" These statements are simply not true. It appears to be some kind of analogue of MDPV, possibly even just cut MDPV. 200mg was consumed, by 10 people ... none of whom slept for 5 days, panic attacks, insomnia, psychosis, rapid heart beat EXTREME PARANOIA
(above 120bpm, up to 160bpm for days), insane vasoconstriction, headaches, vision problems, brain problems ... it's probably choca full of cardiogens and just plain dodgy as hell. Two weeks have passed and the symptoms are only just subsiding. AVOID.

dan is dit zeker iets wat ik maar laat staan :openmouth:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik lees ook op meer sites zoals bluelight en legalhighsforum dat dit echt troep is waar je van af moet blijven. Enkele mensen moesten al naar het ziekenhuis met hartkloppingen.

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
Pionieren laat ik liever aan anderen over...

Inderdaad liever RCs die minstens door enkele honderden anderen getest zijn.

Snap sowieso niet wat die gasten bezielt om zomaar een onbekende stof te nemen, jezelf als proefkonijn gebruiken is ontzettend gevaarlijk en dom.

sjaaktrekhaak zei:

Snap sowieso niet wat die gasten bezielt om zomaar een onbekende stof te nemen, jezelf als proefkonijn gebruiken is ontzettend gevaarlijk en dom.

ik snap ook niet dat als het zo slecht en gevaarlijk is nog verkocht mag worden :confused: :confused:

MIA-1985

Wijs gebruiker
streetbiker zei:
sjaaktrekhaak zei:

ik snap ook niet dat als het zo slecht en gevaarlijk is nog verkocht mag worden :confused: :confused:

Nou, dat begrijp ik wel hoor! Er zijn overigens zoveel producten die gewoon legaal verkocht worden en die gewoon zeer ongezond voor je zijn en dan heb ik het niet over alcohol en tabak..

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ja maar van een "gebruikershoeveelheid" alcohol of tabak blijf je niet 5 dagen strak staan met alle gevolgen van dien.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Fresh zei:
Mensen zijn gewoon zo naïf in dingen, niet te geloven :tearsofjoy:

Damn, ik las jou post niet goed joh, ik dacht dat je het juist over alcohol en tabak had....
Nee, zo naïef ben ik nou ook weer niet.

MIA-1985

Wijs gebruiker
DamienDope zei:
Fresh zei:
Mensen zijn gewoon zo naïf in dingen, niet te geloven :tearsofjoy:

Damn, ik las jou post niet goed joh, ik dacht dat je het juist over alcohol en tabak had....
Nee, zo naïef ben ik nou ook weer niet.

Nee? :) Maar dat naïf sloeg ook weer niet op jouw post hoor.
Ben het met je eens.

Bovenaan