Nieuwe RC's

KingLoading

Experimenterende gebruiker
Hey!

Ik ben erg nieuwschierig naar het uitproberen van een RC aangezien ik al wat conventionelere drugs heb gedaan. Mijn vraag is echter welke RC's leuk kunnen zijn om te proberen met vrienden.

Aanraders zijn welkom!

KingLoading

KingLoading

Xtc vindt ik leuk om te doen, maar meer op grotere feesten enzo. Maar als er iets is wat erop lijkt zou ik niet gelijk nee zeggen

Daarnaast voor thuis vindt ik psychadelica leuk on te doen. Ik heb truffels, salvia en 2cb al gedaan.

FerdFatoehaus

Badass junkie
6-apb en 3-mmc hebben beide iets weg van xtc maar zijn ook weer een drug an sich. Het werkt wel op je serotonine, dus de 2/3 maanden regel zou ik hier ook bij aan houden.

Er zijn ook een heleboel RC psychidelica, 1p-lsd bijvoorbeeld. Maar ik heb zelf nog nooit rc psychidelica gebruikt. Kijk anders eens tussen alle tripreport, over heel veel RC zijn erg leuke en informatieve reports te vinden!

KingLoading

@Ganggang💯
Bedankt voor de tip! Ik zie bij RC vendor echter 3 keuzes voor 1p-lsd:
- Maxidots
- Microdots
- Blotters

Wat is het verschil tussen deze en welke raad je aan om te gebruiken?

KingLoading

@Natozlato

Ik heb wat gelezen over dit en het klinkt heel leuk! Ik moet alleen een betere weegschaal kopen aangezien diegene die ik nu heb maar tot 0.01 gr afweegt.

Maar dit staat nu zeker op mijn lijstje voor dit jaar!

KingLoading

@GoldenGrow

Eigenlijk is het dus een soort ketamine als ik goed lees op internet? Zijn er ook nog merkwaardige verschillen met het effect van ketamine of valt dit mee?

FerdFatoehaus

Badass junkie
@Ganggang💯
Bedankt voor de tip! Ik zie bij RC vendor echter 3 keuzes voor 1p-lsd:
- Maxidots
- Microdots
- Blotters

Wat is het verschil tussen deze en welke raad je aan om te gebruiken?
Denk dat het verschil 'm zit in de sterkte maar als dat er niet bij staat zou ik het aan de vendor vragen. Verder heb ik zelf alleen 'normale' LSD gebruikt dus ik kan je hier geen advies over geven.

@Neo-Shulginist weer hier waarschijnlijk veel meer van af.

KingLoading

Is er eigenlijk iets waar ik op moet letten bij het kiezen van een vendor? Of zullen de eerste google resultaten prima zijn?

KingLoading

Alsnog bedankt voor de snelle reacties!

Ik heb denk ik al een goede vendor gevonden die genoemd wordt via verschillende fora.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Denk dat het verschil 'm zit in de sterkte maar als dat er niet bij staat zou ik het aan de vendor vragen. Verder heb ik zelf alleen 'normale' LSD gebruikt dus ik kan je hier geen advies over geven.

@Neo-Shulginist weer hier waarschijnlijk veel meer van af.
Helaas kan 1P-LSD niet gekwantificeerd worden bij het testlab omdat referentiemateriaal ontbreekt. Dus je weet niet wat beter gedoseerd is. Over het algemeen ga ik er van uit dat pillen wat preciezer zijn maar als je dat met zekerheid zou willen weten dan zouden er kwaliteitscontroles en (openbare) productiestandaarden moeten zijn en die zijn er niet. Je kunt er in ieder geval niet van uit gaan dat de aangegeven dosering tot op de microgram klopt.

KingLoading

Helaas kan 1P-LSD niet gekwantificeerd worden bij het testlab omdat referentiemateriaal ontbreekt. Dus je weet niet wat beter gedoseerd is. Over het algemeen ga ik er van uit dat pillen wat preciezer zijn maar als je dat met zekerheid zou willen weten dan zouden er kwaliteitscontroles en (openbare) productiestandaarden moeten zijn en die zijn er niet. Je kunt er in ieder geval niet van uit gaan dat de aangegeven dosering tot op de microgram klopt.

Ik denk dat ik ook voor de pellets zal gaan aangezien die mij makkelijker te bewaren lijkt dan de blotters. De pellets die ik heb gevonden zijn van 25mg volgens de vendor, het zal hier niet veel naast zitten neem ik aan.

Bovenaan