nieuwe wet in de maak voor verbod research chemicals 2022 / 2023

Kordie

DF-koning
Dat is de vendor die onlangs heeft gecommuniceerd dat ze de zaak (website) verkocht hebben aan hun grootste leverancier?

Het is opvallend dat hun nooit in het nieuws komen. En de gesloten vendor niet.

Maar ik ben vooral benieuwd:
Worden er door de vendors die nu snel rc's van hun site hebben gehaald geen nieuwsbrief verstuurd? Over waarom ze dit doen etc

KoningToto

Bewuste gebruiker
Had dit weekend een paar vendors een mail gestuurd met waar de legale benzo's zijn gebleven. Geen van allen hebben geantwoord terwijl ze normaal heel snel zijn met mails beantwoorden.

KoningToto

Bewuste gebruiker
Grappig, je ziet bovenstaande waarschuwing (precies dezelfde) nu ook bij een aantal kleinere vendors verschijnen. Wat erop duidt dat ze dezelfde eigenaar hebben.

Volgens mij zijn er nog maar een paar grote spelers die al die websites in handen hebben. Ook wel makkelijk, want zo kun je zelf de prijzen bepalen...

Zanza

DF-koning
Volgens mij zijn er nog maar een paar grote spelers die al die websites in handen hebben. Ook wel makkelijk, want zo kun je zelf de prijzen bepalen...
Dit is sowieso altijd al geweest. Heel veel (clearnet) aanbieders van pammetjes en anabolen etc, zijn allen met elkaar verbonden. Zelfde eigenaren, andere bankrekeningnummers, kvk inschrijvingen indien van toepassing, etc. Meer spreiding, minder risico's

SoulAssassins

Badass junkie
De prijs voor een behoorlijk benzo'tje is ook enorm gestegen,ik ga kalm me voorraad wegwerken en dan houd het op.
Ik heb nog genoeg op recept en ook een gecontroleerde stof.

Kordie

DF-koning
Grappig, je ziet bovenstaande waarschuwing (precies dezelfde) nu ook bij een aantal kleinere vendors verschijnen. Wat erop duidt dat ze dezelfde eigenaar hebben.

En komen daar dan ook de benzo's terug @KoningToto of waren die niet weg?
Dan weet je inderdaad dan het dezelfde eigenaar is.

De prijs voor een behoorlijk benzo'tje is ook enorm gestegen

Marktwerking.
Er wordt geld geroken nu twee grote spelers gestopt zijn met de verkoop.

SoulAssassins

Badass junkie
En komen daar dan ook de benzo's terug @KoningToto of waren die niet weg?
Dan weet je inderdaad dan het dezelfde eigenaar is.

Marktwerking.
Er wordt geld geroken nu twee grote spelers gestopt zijn met de verkoop.
Ik noem het Monopoly ,heb het te doen met de verslaafden aan dat spul dat die een beetje met de handen in hun haar zitten nu.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Wat vreemd is want bij de ene vendor scheelt de prijs best veel voor hetzelfde. Mja er zijn er zoveel nog ; zijn ze nog wel even mee bezig.

Ps
Ik gebruik het ook om te onderzoeken. Dus volledig legaal 😇

Kordie

DF-koning
Van mij mag heel de RC markt eruit.

Als we het goed onder de loep nemen is het natuurlijk ook gevaarlijk.
Klassieke drugs is dat ook.
Maar het grote verschil is dat op klassieke drugs de overheid geen toezicht hoeft te houden op productie.
Bij de RC variant, die legaal verkocht mag worden, ben je als overheid denk ik ook een stuk verantwoordelijk.

Moet je eens kijken, door een handje vol slachtoffers heel de RC wereld op zijn kop.

Brakka Mang

Badass junkie
Nouja wat ik ook vooral lees is dat bepaalde verboden designerdrugs er na het verbod ook nog steeds op stonden, wat dus verboden was/niet mocht. Dat zij ze gewoon nog out of stock hadden staan terwijl bij andere websites het allemaal helemaal verwijderd was.
Maar iets met nieuwe producten waar iets mis mee is wat jullie zeggen zou ook goed kunnen inderdaad.
Dat doen ze express om je naar de website te lokken en vervolgens hopen ze dat je voor een legaal alternatief kiest bij hun

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als ze alle RC vendors eronder uit willen halen krijgen ze ze ervoor MDMA 2-CB, LSD-25, Mescaline, Proscaline Ether verzin het maar weer terug zijn mijn ervaringen tenminste. En een stuk meer onopvallend. Mocht dat het doel zijn (ALLE RC's vendors weghalen zover bekend) zal er hierna een nog veel grotere taak te wachten staan. Natuurlijk gaat elke acid dealer alles verkopen met ipv 150ug 50ug op een zegel en ipv LSD-25 krijg je 1p-lsd of iets vergelijkbaars. Stimuleren ze de illegale dealers om weer op te komen. Ja ik weet het 1 en ander maar dit is wat ik vaker heb gezegd (zelfs voorpagina krant) The war on Drugs is Lost... was in een NL krant paar jaren terug. Deed dat natuurlijk anoniem maar kreeg daardoor via de journalist veel opdrachten. Achteraf had ik dat beter kunnen aanpakken maar heb hun gegevens nog waar ze me mij vragen voor TV/Films en interviews (Dank Trimbos!). En wordt regelmatig uitgenodigd voor iets ala VICE /BNN Spuiten en slikken/ Volkskrant etc..
Ze kunnen het niet winnen doordat ze het grootste publiceerde tot aan de tv mainstream channels aan toe altijd weten te vullen.. of het nou festivals zijn of gewoon iemand die goed oplet en genoeg/ veel kennis heeft hoe het 🌎 regelen.. Ik stop hier voor nu

Vreemd system leven we in damn..

Klopt van geen kant hier is MDMA illegaal maar kan elders MDMA therapie doen. Wat ik wel erg duur vind maar de mogelijkheiden zijn er van magic schrooms , ayahuska, etc 🤔
Maar dat kost wel wat meer.

Een waarschuwing elke PB voor bronnen hierover zal ik moeten melden aan het admin en Mod Team.

Peace ✌️ ☮️

Kordie

DF-koning
Sorry hoor maar RC vendors zijn ook verkapte dealers die dealen in ongecontroleerde stoffen ,en dan gaat het een keer fout.
Dan vind ik het niet gek dat ze de boel willen ruimen.

Met je eens. Zeker die wat nu gesloten is is volgens mij in het verleden al vaker in het nieuws en rechtbank gekomen.
En volgens mij namen ze voor de rechter ook nul verantwoordelijkheid.

Het gaat zich denk ik ook om het gemak van bestellen en legaal kunnen bestellen.
Als je als overheid toe laat dat mensen via twee muisknoppen gevaarlijke pillen kunnen bestellen kan simpelweg gezegd ook niet.

Illegale handel zal altijd blijven bestaan. Maar als je daarvoor kiest weet je dat je om kan vallen. Want ook die pillen zullen niet jofel zijn. Net als harddrugs.

SoulAssassins

Badass junkie
Want ook die pillen zullen niet jofel zijn. Net als harddrugs.
Precies met je eens.
We kunnen dit beter gaan scharen onder harddrugs ,RC klinkt zo onschuldig..
De drempel ligt dan ook veel lager bij een RC dealer indd vanwege het bestel gemak.
Maar een race chinees is ook te bestellen ,en de levertijd is zoveel korter...

Ik heb net even opgezocht maar benzo's zijn nog wel te bestellen maar bij de vendor waar ik altijd bestelde staan ze nu onder de categorie

PNPs/PPS polymeren.​

Maar daar kun je nog gewoon Bromozolam, Pyrazolam etc kopen.

KoningToto

Bewuste gebruiker
Ik merk dat vooral die 2,5mg pellets die in druk verpakking zaten moeilijk is om aan te komen. Zowel Pyrazolam als Bromazolam had je die. Met goed zoeken vind je ze nog wel, maar ik denk uitstervend iets.

Die hele verpakking schreeuwt natuurlijk dat het voor menselijke consumptie is bedoeld. Dus snap wel dat ze die niet meer durven te verkopen. Was wel de hoogte kwaliteit in mijn beleving en relatief makkelijk te breken.

Kordie

DF-koning
Ik heb net even opgezocht maar benzo's zijn nog wel te bestellen maar bij de vendor waar ik altijd bestelde staan ze nu onder de categorie

PNPs/PPS polymeren.​

Maar daar kun je nog gewoon Bromozolam, Pyrazolam etc kopen.

Lijkt een slimme zet voor nu.
Dan doe je het laten ogen als geen benzo

Kordie

DF-koning
Dit staat op de vendor die nog open is als je op een product klikt:

Dit product is alleen bedoeld voor onderzoeksdoeleinden en is nadrukkelijk niet bedoeld voor consumptie. Bewaar het dan ook buiten het bereik van kinderen en huisdieren, en lees voor het gebruik de veiligheidsvoorschriften op onze website. Als u een bestelling plaatst verklaart u zich akkoord met onze leveringsvoorwaarden en algemene voorwaarden.

Donkergrijs gebied maar zeker niet dom.
Zo kunnen ze niet aangeklaagd worden als iemand zich de SEH op slikt. Althans niet door klanten.

Dit staat op de vendor die nog open is als je op een product klikt:

Donkergrijs gebied maar zeker niet dom.
Zo kunnen ze niet aangeklaagd worden als iemand zich de SEH op slikt. Althans niet door klanten.

Maar dat stond toch altijd al erbij en op de verpakking. Bij de vendors waar ik bestel is dat niks nieuws.

• Like
Waarderingen: XMR

Doobey83

Newbie
Ik kan er niet precies uithalen wat er nu gebeurd lijkt te zijn.
Mijn inziens drie opties.

1)
X verkocht legale medicijnen als rc benzo. Bv een valiumpil als norflurazepam

2)
X verkocht onder het bureau legale dempende medicijnen, op aanvraag ofzo.

3)
X verkocht onder de tafel nog verboden middelen.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Gezien RC benzo's (nog) niet op de verboden lijst staan kunnen ze mijn inziens hier niks mee. Er valt niks op te handhaven, want het is legaal.
Waar je hooguit iets mee kunt is "niet voor consumptie" , terwijl het daar wel voor gebruikt wordt. Net als poppers worden verkocht als leerreiniger.

Ik kan me echter niet voorstellen dat zo'n grote speler, mogelijk de grootste, dit risico heeft genomen.
Maar goed, er was natuurlijk al eerder ook iets mis met dit bedrijf.

dit staat op IJG (inspectie gezondheidszorg):
De NVWA startte een strafrechtelijk onderzoek naar aanleiding van informatie van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) en politie.
3a) Als je weet tot ze het op je gemunt hebben en je bent (te *****) om spullen die verboden worden van vandaag op morgen door te spoelen, maar je bewaard deze (thuis) buiten de winkel, dan maakt het niet meer heel veel uit in de ogen van de wet of er in je bedrijfspand niets dan legaal spul aanwezig is.
Dan hou je je bezig met het voorhanden hebben van een hele grote niet voor persoonlijk gebruik voorraad.
en ja lul je daar maar eens uit als legale ondernemer.

Ps
Verschrikkelijk voor de arme zielen die voornamelijk bromazolam verslaaft zijn! dit word de hell ik kan het weten van 7 tot soms 14 groene goblins (zo noemde ik ze) per dag in een keer gestopt en de rest doorgespoeld. LEVENSGEVAARLIJK OM COLD TURKEY TE DOEN!!!!!
mijn tip verdeel de goblins die je nog hebt onder in een zelf te maken afbouwschema. en ja STERKTE

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
En weer een nieuwe ontwikkeling: de vendor die eerder (rondom 9/10 augustus) de benzo's uit het assortiment haalde, geeft nu met een pop-up aan dat de ze haar werkzaamheden stilgelegd heeft, in verband met omstandigheden gerelateerd aan de nieuwe wet.
Lijkt op haastwerk, want de website functioneert nog gewoon.

KoningToto

Bewuste gebruiker
En weer een nieuwe ontwikkeling: de vendor die eerder (rondom 9/10 augustus) de benzo's uit het assortiment haalde, geeft nu met een pop-up aan dat de ze haar werkzaamheden stilgelegd heeft, in verband met omstandigheden gerelateerd aan de nieuwe wet.
Lijkt op haastwerk, want de website functioneert nog gewoon.
Vanwege omstandigheden met betrekking tot de nieuwe wet zijn wij genoodzaakt onze werkzaamheden stil te leggen. Zodra wij meer met jullie kunnen delen zullen we dat doen middels een update van dit bericht. Zoals jullie van *modknip* gewend zijn zal hij jullie niet zomaar in de steek laten en zijn jullie orders en tegoeden veilig.

Hier het hele bericht. Bijzonder.

Laatst bewerkt door een moderator:

Kordie

DF-koning
Vanwege omstandigheden met betrekking tot de nieuwe wet zijn wij genoodzaakt onze werkzaamheden stil te leggen. Zodra wij meer met jullie kunnen delen zullen we dat doen middels een update van dit bericht. Zoals jullie van P. gewend zijn zal hij jullie niet zomaar in de steek laten en zijn jullie orders en tegoeden veilig.

Hier het hele bericht. Bijzonder.

Zeer bijzonder.
Voelen ze nattigheid? Zijn ze bang dat hen hetzelfde lot wacht als de knaapje van FC?

Één vendor gaat NOG vrolijk door als vanouds. Alleen de prijzen zijn absurd verhoogd.
De rest is al omgevallen en die in de zin hier boven zal ook wel binnen niet afzienbare tijd d'r deuren sluiten.

Ik denk dat de overheid het heel slim (en goed) heeft gedaan. Verkoop van middelen die je moet eten en die niet getest zijn of ze geschikt zijn voor consumptie. Daarmee slaan ze denk ik zeer hard toe in de vendor wereld

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Ik denk dat de overheid het heel slim (en goed) heeft gedaan. Verkoop van middelen die je moet eten en die niet getest zijn of ze geschikt zijn voor consumptie.
Daar heb ik een andere kijk op. Want deze insteek was al mogelijk lang voordat over een stoffenverbod zelfs nog maar werd gedacht.
Daarbij denk ik dat de kenbaarheid die bestaat in de reguliere wereld, kan zorgen voor net iets minder list&bedrog dan op het darkweb en via straatverkoop. Mede daarom ben ik voor decriminalisering.
Daarmee slaan ze denk ik zeer hard toe in de vendor wereld
Daar komt het wel op neer.
Vanuit mijn beperkte belang: van tryptamines en 2F-DCK heb ik verre van een levens voorraad.
Voelen ze nattigheid? Zijn ze bang dat hen hetzelfde lot wacht als de knaapje van FC?
Het vermoeden is toch dat bij die knaapjes thuis voorraden gereguleerde geneesmiddelen dan wel verboden drugs werden aangetroffen: het werd daar over de band van de personen aangespeeld. Dat is dan wel een heel ander geval.
Ik denk is dat de NVWA waarschuwingsbrieven dan wel informatieverzoeken heeft verstuurd. Dergelijke brieven kunnen enorm dreigend overkomen, zelfs als de wet niet overtreden wordt.

Kordie

DF-koning
Daar heb ik een andere kijk op. Want deze insteek was al mogelijk lang voordat over een stoffenverbod zelfs nog maar werd gedacht.

Ja, daar heb je wel een punt inderdaad.
Dit hadden ze dan al veel eerder kunnen inzetten.

Ik denk is dat de NVWA waarschuwingsbrieven dan wel informatieverzoeken heeft verstuurd. Dergelijke brieven kunnen enorm dreigend overkomen, zelfs als de wet niet overtreden wordt.

Goeie.
Zou goed kunnen dat ze dat gedaan hebben.
Maar waarom zou P er dan zo van schrikken? En H bijvoorbeeld minder/niet?

Het vermoeden is toch dat bij die knaapjes thuis voorraden gereguleerde geneesmiddelen dan wel verboden drugs werden aangetroffen: het werd daar over de band van de personen aangespeeld. Dat is dan wel een heel ander geval.

Ja, daar weten we nog weinig van. Wordt geloof ik niks naar buiten gebracht.
Ze zijn ook al vaker negatief in het nieuws geweest.

Hmm het enige wat ik aan RC's nog echt leuk vind is O-PCE. Maar eens even checken wat de prijs daar nu van is en misschien toch nog maar wat meer inslaan dan. Maar zoals het er nou naar uitziet wordt het binnenkort dus echt alleen de klassieke middelen bij de dealer bestellen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hmm het enige wat ik aan RC's nog echt leuk vind is O-PCE. Maar eens even checken wat de prijs daar nu van is en misschien toch nog maar wat meer inslaan dan. Maar zoals het er nou naar uitziet wordt het binnenkort dus echt alleen de klassieke middelen bij de dealer bestellen.
Huh ik merk zelf tot nu toe niets van de ban. En zijn nog veel vaste vendors fully open en beloven nieuwe RC's te maken om het gat op te vullen kreeg ik via mailing te horen 😇😉
Prijs is nog hetzelfde waar ik O-PCP en/of O-PCP haal. Maar inslaan kan slim zijn inderdaad.
Ik kijk ook even hier wat de order gaat doen die morgen aankomt bij een vriend hier in Frankrijk.

Bovenaan