nieuwe wet in de maak voor verbod research chemicals 2022 / 2023

merelkerel12

Belezen gebruiker
Dit was ook onze vaste vendor waar we het meeste bestelden. Lekker k*t allemaal dit zeg😓
Jammer dat deze site offline is, hier kocht ik altijd mijn nootropics. Ze waren misschien wel duurder dan andere aanbieders, maar de kwaliteit was top.
vind het ook jammer (behalve dat als er verleiding naar phenibut komt, ik geen goeie vendor heb). Maar de andere nootropics waren ontzettend fijn. Had laatst nog Agmatine gekocht wat ik normaliter uit Zwitserland moest halen vanwege EU verbod. Top kwaliteit.

• Like
Waarderingen: XMR

Nathaniel

Wijs gebruiker
En nou niet allemaal gaan zitten hamsteren bij die paar overgebleven vendors. Ik kan volgende woensdag pas weer bestellen en zie de items zo mn mandje uitvliegen hahaha🤣

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
En nou niet allemaal gaan zitten hamsteren bij die paar overgebleven vendors. Ik kan volgende woensdag pas weer bestellen en zie de items zo mn mandje uitvliegen hahaha🤣
In de winkel shop ik ook uit andere karretjes en mandjes, het is op dat moment toch nog van de winkelier en geen stelen dus. Handig als iemand net de laatste aanbiedingen pakte. Dan gewoon zijn karretjes pakken en naar de kassa. Je kunt daarna gewoon zeggen dat je even niet oplette mocht iemand er iets van zeggen. En geef je hem een thee biscuitjes en door naar huis.

Vooral handig als je geen inspiratie hebt of haast hebt. Voor de originele persoon die het uit een schap haalde is dit natuurlijk een groot compliment omdat die blijkbaar jou smaak ook erg lekker vindt.

Plus nogmaals niet verboden in de supermarkten. Zolang het voor het afrekenen gebeurd 😉

Laatst bewerkt:

Kordie

DF-koning
In de winkel shop ik ook uit andere karretjes en mandjes, het is op dat moment toch nog van de winkelier en geen stelen dus. Handig als iemand net de laatste aanbiedingen pakte. Dan gewoon zijn karretjes pakken en naar de kassa. Je kunt daarna gewoon zeggen dat je even niet oplette mocht iemand er iets van zeggen. En geef je hem een thee biscuitjes en door naar huis.

Vooral handig als je geen inspiratie hebt of haast hebt. Voor de originele persoon die het uit een schap haalde is dit natuurlijk een groot compliment omdat die blijkbaar jou smaak ook erg lekker vindt.

Plus nogmaals niet verboden in de supermarkten. Zolang het voor het afrekenen gebeurd 😉

Zo ben ik eens mijn baby kwijt geraakt toen de kleine nog baby was.
Stond in de maxicosi in de winkelwagen te slapen.
Ik zit gehurkt op de grond in de onderste rij wat te zoeken, en gezien ik amper in supermarkt kwam duurde dat even.

Ik kom omhoog en die winkelwagen is weg. Dan krijg je het warm kan ik je zeggen. Links kijken, rechts kijken. Ik zag een verlaten kar met energydrank staan. Paar rijen verder stond daar iemand flink gapend en wel met mijn wagen.
Hij had alleen de treetjes redbull gezien wat ik in de wagen had en die in de wagen had zei hij, en voor die aanbieding kwam hij dus ook.

Hij wilde ze niet jatten maar dacht oprecht dat het zijn kar was, en was verre van aan het opletten.
Ik heb nooit meer zo hard door een supermarkt gelopen als die drukke zaterdagochtend.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik zit gehurkt op de grond in de onderste rij wat te zoeken, en gezien ik amper in supermarkt kwam duurde dat even.

Ik kom omhoog en die winkelwagen is weg. Dan krijg je het warm kan ik je zeggen. Links kijken, rechts kijken. Ik zag een verlaten kar met energydrank staan. Paar rijen verder stond daar iemand flink gapend en wel met mijn wagen.
Hij had alleen de treetjes redbull gezien wat ik in de wagen had en die in de wagen had zei hij, en voor die aanbieding kwam hij dus ook.

Hij wilde ze niet jatten maar dacht oprecht dat het zijn kar was, en was verre van aan het opletten.
Ik heb nooit meer zo hard door een supermarkt gelopen als die drukke zaterdagochtend.
Daarom altijd eerst een stapel playboy's en tampons met batterijen en alle scheermesjes mega packs die soms 60+ eerder 70€ kosten pakken en die over de waardevolle acties verspreiden. Dat schrikt de meeste mensen af. Daarna geef je die onzin producten aan de kassa zodat die erook wat lectuur heeft om het saaie scannen wat leuker te maken. En daarna de vakkenvullers ook die dan een kwartier erover doen om paar artikelen terug te zetten wie weet wat meer plezier in het werk krijgen. Misschien krijgen we dan vrolijkere mannen (en vast ook wat vrouwen) bij de kassa's.

Je kan als je erover nadenkt een zeer memorabele indruk maken 😜

Of karretje helemaal vol laden inclusief onderkant waar krat bier past met allemaal verschillende broodjes vullen. En dan aansluiten in de rij en vragen of je voor mag met iemand die ook maar 1 artikel heeft. 'Do you mind if I go first I just have one item'

Laatst bewerkt:

Zanza

DF-koning

Zo heb ik juist vaak geprobeerd mn baby kwijt te raken. Nooit gelukt. Mensen liepen met een grote boog om de sirene heen die van de winkelkar afstraalde.

Bij nader inzien had ik duct tape moeten gebruiken.

Kordie

DF-koning
Zo heb ik juist vaak geprobeerd mn baby kwijt te raken. Nooit gelukt. Mensen liepen met een grote boog om de sirene heen die van de winkelkar afstraalde.

Bij nader inzien had ik duct tape moeten gebruiken.

Ik deed altijd een ademende doek over de maxicose (bij slapen). Die wat je ook gebruikt voor de zon ... als die nog bestaan. Daarom zag dje kerel ook niet gelijk dat er een baby in zat :wink:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik kreeg net een mail binnen van een bekende vendor met het volgende nieuws:

BANNED: 2F-DCK and HHC

As of January 28th, 2026, 2F-DCK and HHC products have been banned by the Dutch government. Therefore, we have unfortunately removed these products from our shop.

Did you place an order before the ban and already made payment? Your order will be cancelled and fully refunded.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Ditto hier .... toch wat onaangenaam verrast, terwijl dat helemaal niet nodig had hoeven zijn als ik opgelet had.
Ik gebruik 2F-DCK in principe alleen oraal maar was er juist toe overgegaan om ook de rectale ROA toe te passen wanner gewone keta niet voorhanden is: "that has to stop !".

Purplext

Badass junkie
Ik zag bij een andere vendor ook broma in het lijstje vanaf nu geband.
2fdck wel jammer, was mijn favo en enige drug die ik nog ooit gebruik, maar ik wist dat het er aan zat te komen dus 😌

TripFlip

Belezen gebruiker
Shit dat stond nog op mijn verlanglijstje.. what's next? :grimacing: Ik kan wel van alles in gaan slaan maar ja.. dadelijk zit ik over een paar jaar met spul wat niet meer werkt.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Iets ontgaat mij denk ik. Dit verbod was bedoeld om alle analogen in 1 klap te verbieden toch? En nu verbieden ze heel specifiek 2F-DCK?
Maar niet DCK, MXPCP, D-MEX DMXE, 3D-MXE, O-PCE, 3-MEO-PCE, 3-ME-PCPy, 3-ME-PCP, 3-ME-PCE, 3-HO-PCP, DMXE, FXE, HXE en MXiPr

ljuv

DF-koningin
Iets ontgaat mij denk ik. Dit verbod was bedoeld om alle analogen in 1 klap te verbieden toch? En nu verbieden ze heel specifiek 2F-DCK?
Maar niet DCK, MXPCP, D-MEX DMXE, 3D-MXE, O-PCE, 3-MEO-PCE, 3-ME-PCPy, 3-ME-PCP, 3-ME-PCE, 3-HO-PCP, DMXE, FXE, HXE en MXiPr
Dat komt omdat het niet direct uit Nederlandse wetgeving voortkomt. Het heeft dus niet met het stofgroepen verbod te maken, het komt voort uit VN wetgeving (duurt altijd even voordat lidstaten die wetgeving nationaal hebben geïmplementeerd).

Laatst bewerkt:

Innerscoop

Bewuste gebruiker
Na m'n eerste ervaring wilde ik ook gaan bestellen, helaas een paar dagen te laat.
Nu zag ik dat er 2f-nendck wordt aangeboden bij een vendor, maar daar is echt heel weinig van bekend. 2f-dck verschilde qua molecuul enkel van ketamine dat waar bij keta een chlooratoom zat, bij 2f een fluoratoom zat.
Voor mij is het "ok, het moest zo zijn, wat ik nog heb dat is het, op is op. "
Maar ik ben bang dat het voor sommigen mss gevaarlijk kan worden dat ze steeds gekkere keta achtige moleculen gaan proberen met misschien wel veel grotere risico's.
In mijn optiek zou de overheid beter rc's reguleren dan weer zo'n kat en muisspel te ontketenen.
Maarja, het is wat het is.

• Like
Waarderingen: ljuv

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Na m'n eerste ervaring wilde ik ook gaan bestellen, helaas een paar dagen te laat.
Nu zag ik dat er 2f-nendck wordt aangeboden bij een vendor, maar daar is echt heel weinig van bekend. 2f-dck verschilde qua molecuul enkel van ketamine dat waar bij keta een chlooratoom zat, bij 2f een fluoratoom zat.
Maar ik ben bang dat het voor sommigen mss gevaarlijk kan worden dat ze steeds gekkere keta achtige moleculen gaan proberen met misschien wel veel grotere risico's.
In mijn optiek zou de overheid beter rc's reguleren dan weer zo'n kat en muisspel te ontketenen.
Daarom heet het ook onderzoeks chemicaliën.
Heb al de meest vage shit door m’n neus gejaagd.

ljuv

DF-koningin
Dat is ook wel een beetje het idee van het stofgroepenverbod ja… maar daar valt 2F (nog) niet onder dus kunnen ze door blijven kloten. Nogmaals: tis VN wetgeving, dat moeten we gewoon nationaal overnemen. Dat betekent dus wel dat het niet altijd integraal bekeken en besloten kan worden.

T zou me echter niet verbazen als dit de aandacht op deze groep stoffen legt en overwogen wordt de hele groep 2f-stoffen toe te voegen.

Edit: het toevoegen, verwijderen of vervangen van moleculen maakt een middel trouwens niet automatisch gevaarlijker he… daarmee bedoel ik niet dat je die nieuwere zooi vrijblijvend moet gaan testen ofzo, maar meer dat 2FDCK ook alles behalve veilig of goed getest was/is haha.

Laatst bewerkt:

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
In

Nu je het zegt.. hoelang is 6apb eigenlijk “goed” afgesloten in zakje op een donkere plek?
Da’s nou het hele ding met zgn. research chemicals. Doe research en kom er vanzelf achter. Mijn ervaring is dat het amper in potentie is afgenomen. Donker afgesloten bewaard maar zeker niet onder stabiele temperatuur en het werkt nog steeds net zo goed. Maar dat is mijn ervaring ermee. Try it.

Hippie Langwaus

DF-koning
In

Nu je het zegt.. hoelang is 6apb eigenlijk “goed” afgesloten in zakje op een donkere plek?
Fenylethylamines zijn vrij stabiel. 20 jaar oude, legaal gekochte, 2C-B uit de vorige eeuw was nog prima actief. Ik verwacht dat 6-apb ook jarenlang goed blijft.

Tryptamines zijn minder stabiel, maar mits donker en droog bewaard ook nog heel lang actief. Door oxidatie verkleuren tryptamines na een tijd, maar dat ziet er meestal 'erger' uit dan dat het invloed heeft op de 'werkzaamheid'.

TripFlip

Belezen gebruiker
Crap.. Ik zie nu ook dat een vendor waar ik eerder besteld had nu zijn RC's niet meer op de website heeft staan.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Niet meer?
Vorige week nog gehad 😞
Oh had jij MXiPr dan .. ? ... :tonguewink:
Ik heb nog best veel van dat spul want toen ooit eens met aanbieding wat gr gekocht en verder zelf amper een handvol gebruikt.
Enkele keer en wat uitgedeeld of geruild haha :innocent: (dit zijn geen hints!)
Ik zit er al heel lang op te azen maar zonder succes helaas :(
Niet zo peeuwen jij he jochie :wink:... komt gerust wel eens een keer weer (goed).

ldb123

Bewuste gebruiker
Ik zie een recent gesloten grote vendor nu weer online onder een iets andere naam. Zou dit vertrouwd zijn, of toch een opportunist die een kans tot oplichting ziet..?

Kordie

DF-koning
Ik zie een recent gesloten grote vendor nu weer online onder een iets andere naam. Zou dit vertrouwd zijn, of toch een opportunist die een kans tot oplichting ziet..?

Waarom zou een vendor een andere site openen die op eerste naam kijkt.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Waarom zou een vendor een andere site openen die op eerste naam kijkt.
de naam is toch hetzelfde gebleven, alleen de extensie is veranderd naar de Kaaijman eilanden. Dat is eerder een poging om de wet nog verder te omzeilen. Zolang het rekeningnummer nog steeds werkt heeft dat voor de vendor weinig nut. Of hij wil zich internationaler profileren maar een .cx of .to domeinextentie oogt niet heel erg betrouwbaar of professioneel. Maar inderdaad, wijzigingen zoals deze zijn vaak een red-flag. Opletten en geen grote bestellingen plaatsen.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Lijkt toch ineens snel afgelopen te zijn met alle RC vendors. Opzich had ik mij wel voorbereid op dit moment. Alleen mxipr had ik nog een grammetje van willen bestellen. Achja jammer dan. Het was leuk voor zolang het duurde. Had het niet willen missen. Maar de war on drugs blijft zo zinloos en kansloos. Nu allemaal massaal weer terug naar de straat dealertjes met hun praatjes en versneden zooi. Als de overheid dat wil, prima. Drugs kun je niet stoppen. Er zijn altijd gebruikers. En er zullen altijd providers zijn. Stop die tijd moeite en energie maar in iets nuttigs denk ik dan.

Lijkt toch ineens snel afgelopen te zijn met alle RC vendors. Opzich had ik mij wel voorbereid op dit moment. Alleen mxipr had ik nog een grammetje van willen bestellen. Achja jammer dan. Het was leuk voor zolang het duurde. Had het niet willen missen. Maar de war on drugs blijft zo zinloos en kansloos. Nu allemaal massaal weer terug naar de straat dealertjes met hun praatjes en versneden zooi. Als de overheid dat wil, prima. Drugs kun je niet stoppen. Er zijn altijd gebruikers. En er zullen altijd providers zijn. Stop die tijd moeite en energie maar in iets nuttigs denk ik dan.

Heb het nog niet gekeken maar ik weet gelukkig nog 1 site die online is, dus ik ga daar wel maar even snel nog een voorraad O-PCE bestellen voor het geval het straks echt afgelopen is overal. Want O-PCE is niet iets wat snel op straat komt.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Heb het nog niet gekeken maar ik weet gelukkig nog 1 site die online is, dus ik ga daar wel maar even snel nog een voorraad O-PCE bestellen voor het geval het straks echt afgelopen is overal. Want O-PCE is niet iets wat snel op straat komt.
Ik denk dat op korte termijn de laatste hoeveelheden verdwijnen in het illegale circuit. Tot de voorraad op is. Want produceren gebeurt denk ik niet meer of nauwelijks als hier geen fatsoenlijke betrouwbare afzetmarkt meer is. (Het grijze gebied is denk ik waardoor het vooral op grote schaal geproduceerd werd) En het importeren ook een eitje was. Stickertje erop not for human consumption en je had een loophole waardoor je haast op amazon schaal RC's kon leveren. Gewoon betalen met ideal. Leveren met postnl. Het was eigenlijk een prachtig systeem.

Maar voor nu is het vrijwel ondenkbaar dat RC vendors en handelaren kilos (of honderden kilos?) van hun laatste voorraad door het toilet gaan spoelen.

Bovenaan