nieuwjaar aantrekkingskracht

maxrelax07

Belezen gebruiker
Even uitleggen: Met nieuwjaar zou ik graag eens LSD doen... Maar ik zit met een paar grote dilemma's. Ik ben op de overgang 2008-2009 nog maar net 16 :( en dat is natuurlijk nogal veel te jong. Het probleem is dat ik eigenlijk met een soort fascinatie zit voor Drugs (de laatste tijd vooral LSD). De laatste tijd droom ik ook wel eens dat ik genomen heb :confused: :confused:
Nuja opeens brachten mijn hersenens mij het idee om toch eens een kleine trip te ondernemen op nieuwjaar. Natuurlijk blijft die gedachte :smilingimp: er zitten...
Is het toch niet goed te keuren om eens een kleine trip te ondernemen???
Mijn leven blijft zo eenzaam zonder trip.

caatje

Badass junkie
maxrelax07 zei:
Nuja opeens brachten mijn hersenen mij het idee om toch eens een kleine trip te ondernemen op Nieuwjaar.
Is het toch niet goed te keuren om eens een kleine trip te ondernemen???
Mijn leven blijft zo eenzaam zonder trip.

Wat een triest leven heb jij dan :(

Maar wat ik je wil zeggen, een trip kun je van te voren niet inplannen ik bedoel dus de tijdsduur en hevigheid.

L

Lid 6909

Gast
Het is wel goed dat je nu al begint met voorbereiding van je eerste trip =D

Verder zou ik zeggen, denk er wel heel goed overna, want met LSD moet je niet sollen =D

TrippyShit

Badass junkie
Ben zelf 17 nu. En toen ik 15/16 was heb ik al vele keren paddo's en 1x lsd gedaan. Het licht heel erg aan jezelf. Als jij 100% zeker weet dat je echt aankan, je zelf goed kent en je goed voorbereid en inleest, kan je best een 50mics proberen zou ik zeggen. Maar er zijn hier op het forum mensen die je daar betere informatie over kunnen geven :P Dit was mijne.

takala

Bewuste gebruiker
je karton hou je in je mond (onder je tong vb) zodat de lsd wordt geabsorbeerd door de slijmvliezen. Eet je buikje dus maar rond (niet té natuurlijk) :wink:
Een deel zal je natuurlijk wel inslikken, maar dat is niet iets waar je hoeft om te denken.

Hans

Wijs gebruiker
IMHO een slimme keus om eerst met een klein beetje LSD te beginnen dan paddo's.

maxrelax07 zei:
Wat mag de maaginhoud bevatten?
Of mag ik helemaal niets eten?

Maakt niet uit, het wordt immers niet via je maag opgenomen maar in je mond. Wel handig om veel en gezond te eten voor een trip. Ik vind eten tijdens een trip meestal niet heel erg prettig.

de GT

Bewuste gebruiker
ik heb het idee dat een lsd trip best wel veel energie kost, dus bunker 1 uur van te voren goed. een stevige pasta kip maaltijd ofzo.

Jeller

Badass junkie
LSD op je 16 is veel te jong.. wacht er nog minimum 2 jaar mee
rook gewoon een jointje en drink een biertje dat is ook tof

maxrelax07

Belezen gebruiker
Toch een iemand die vroegtijdig trippen afkeurt :P

lysergine25 zei:
Personen met geestelijke problemen cq issues mogen nooit LSD nemen.
Personen zonder issues maar die toch zeer recent iets traumatisch meegemaakt hebben moeten de LSD vermijden.
Ook pubers die hun geest niet zeker zijn en niet volwassen in hun hoofd zijn moeten geen LSD nemen.

Uit het handboek van de meester
Kan iemand concrete voorbeelden geven?

tomz0r

Badass junkie
maxrelax07 zei:
Toch een iemand die vroegtijdig trippen afkeurt :P

lysergine25 zei:
Personen met geestelijke problemen cq issues mogen nooit LSD nemen.
Personen zonder issues maar die toch zeer recent iets traumatisch meegemaakt hebben moeten de LSD vermijden.
Ook pubers die hun geest niet zeker zijn en niet volwassen in hun hoofd zijn moeten geen LSD nemen.

Uit het handboek van de meester
Kan iemand concrete voorbeelden geven?

- Mensen die depressief zijn, of psychotische trekjes vertonen zoals in zichzelf lachen en stemmetjes in hun hoofd horen :tongueout:
- Mensen die iets hebben meegemaakt waarmee ze erg zitten. Dat kan van alles zijn. Bij sommige mensen al een slecht cijfer op school.
- Mensen die LSD nemen omdat je dan vette shit gaat zien en dan harstikke stoer bent.

In deze voorbeelden zou je jezelf wel kunnen herkennen als 16-jarige.
Ik was zelf ook 16 toen ik voor het eerst tripte, maar ik voelde mezelf er al klaar voor.

Immo

Badass junkie
Op oudejaars avond trippen is geweldig. Al dat mooie vuurwerk en die harde klappen. Ik bleef heel de tijd maar schrikken van al die klappen, Heerlijk. :grin:

Atropa

Bewuste gebruiker
Lees je goed in in de materie en probeer je er een voorstelling bij te maken.

Als iemand denkt dat Nieuwjaar de tijd is om z'n eerste trip mee te maken vind ik persoonlijk dat hij nog wel even de tijd moet nemen. Het zou zo disrespectvol zijn tegenover Albert en de worshippers omdat ieder persoon die het fout doen, door tegenstanders wordt gebruikt om psychonauten te demoniseren.

Ik heb een vieze smaak bij ouders die actie voeren omdat ze met hun egoistische gedrag in de kreukels liggen om hun verloren of gestoorde zoon of dochter.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
Atropa zei:
Lees je goed in in de materie en probeer je er een voorstelling bij te maken.

Als iemand denkt dat Nieuwjaar de tijd is om z'n eerste trip mee te maken vind ik persoonlijk dat hij nog wel even de tijd moet nemen. Het zou zo disrespectvol zijn tegenover Albert en de worshippers omdat ieder persoon die het fout doen, door tegenstanders wordt gebruikt om psychonauten te demoniseren.

Ik heb een vieze smaak bij ouders die actie voeren omdat ze met hun egoistische gedrag in de kreukels liggen om hun verloren of gestoorde zoon of dochter.

ik snap ook niet echt waarom zo weinig mensen het hem afraden, met lsd wacht je best tot je 18 - 20 bent, uit je topic leid ik af dat je absoluut niet weet waar je aan begint. verder zie ik geen goeie reden om lsd te nemen op oudejaar, de enigste dag dat gans de wereld aan het feesten is ga jij jezelf compleet afzonderen...
lsd is geen speelgoed, iedereen die ik ken bevestigd dit, 'iedereen' op dit forum spreekt dit tegen... :confused:

Ewie

Belezen gebruiker
LSD lijkt mij niet de juiste party drug wanneer je het de eerste keer neemt, ik ging toen een vrij rustig café in, maar zelfs daar werd ik al licht para, dus weer snel gegaan. Probeer dan liever aan een xtc pilletje te komen, heb je veel meer aan.

Kigh

Bewuste gebruiker
Ik heb lsd nog nooit gedaan, ken jammergenoeg niemand in heerlen die er aan weet te komen, maar ik zet het in het opzicht van dat het geen party drug is, van wat ik gelezen heb, gelijk aan paddo's.

Ik kan mij niet voorstellen dat het een slimme zet zou zijn om voor de eerste keer lsd te nemen, als overal gefeest wordt en jij zit je handen te bekijken.
Het zou kunnen dat je vrienden dat niet chill vinden en je willen animeren om mee te feesten, waar jij dus helemaal geen zin in kunt hebben, misschien wel, wie weet, maar ik denk dat de kans klein is. Daaruit kan een beetje een nare sfeer ontstaan en dat wil je ook niet hebben als je tript.

Zoals ewie al zei, is voor zo'n soort 'feest' xtc toch 'verstandiger', als je dan al wilt gaan gebruiken op oud op nieuw.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
zelf xtc vind ik niets voor op oudejaar, je voelt je zodanig goed dat het je geen hol kan schelen dat er een nieuw jaar is aangeb roken, ZUIPEN moet je doen, en in het stad gaan dolen en zeveren met wildvreemden! Je hebt dan eens een perfecte openingszin "ELLUKKIG NEIWJOEEER"

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
DreamerOfDreams zei:
zelf xtc vind ik niets voor op oudejaar, je voelt je zodanig goed dat het je geen hol kan schelen dat er een nieuw jaar is aangeb roken, ZUIPEN moet je doen, en in het stad gaan dolen en zeveren met wildvreemden! Je hebt dan eens een perfecte openingszin "ELLUKKIG NEIWJOEEER"
Ik word sowieso al niet warm of koud van het feit dat er weer 365 dagen voorbij zijn. Dan maak ik liever een feestdag nog leuker met een drug waar ik vrolijk(er) van word. Zuipen is wel lekker oldskool, maar dan lig ik halverwege de avond al te slapen :þ

maxrelax07

Belezen gebruiker
Ik heb al besloten om het niet op oud-nieuw te doen :)
Misschien houd ik het gewoon bij wat space gerechten (space-pizza :hearteyes: )

Velen zeggen dat je klaar bent voor LSD als ze je vindt???
Ziet iemand hier enige waarheid in?

Wacky

Badass junkie
maxrelax07 zei:
Ik heb al besloten om het niet op oud-nieuw te doen :)
Misschien houd ik het gewoon bij wat space gerechten (space-pizza :hearteyes: )

Velen zeggen dat je klaar bent voor LSD als ze je vindt???
Ziet iemand hier enige waarheid in?

Daar zie ik geen enkele waarheid in. Het is wazige onzin, als je 12 bent en je komt in aanraking met LSD omdat je moeder het gebruikt ben je er niet klaar voor.

OT, of 16 een goede leeftijd is om te beginnen kan ik niet zeggen. Wel kan ik zeggen dat het leven nog lang genoeg duurt en er geen haast is, dus je best wel het zeker voor het onzekere kan nemen en even kan wachten. Oudejaarsavond lijkt me niet het moment voor je eerste trip, een zomerse dag ergens op een rustig plekje lijkt me heel veel geschikter. Oudejaarsavond is een betere avond voor mdma. (En als je een verantwoorde 16 jarige bent denk ik dat dat ook een veel betere drug is voor die leeftijd, zowieso vind ik mdma de beste drug voor een eerste harddrug ervaring voor iedereen)

Lizz

Belezen gebruiker
Hoi even snel mijn kijk erop ingooien, zonder echt alles gelezen te hebben. Sorrie hiervoor...

Zolang jij je afvraagt of LSD wel oke is, waar ik overigends respekt voor heb, niet doen ! De twijvels kunnen de overhand krijgen. Pas als je echt weet oke, en innerlijk stabiel bent, enjoy the journey....

(p.s. pas op met mdna, dacht dat ik dood ging...... :openmouth: )

KiewKiew

Newbie
Mispak je niet aan LSD, het is intenser dan je denkt...

het is toch zo mooi, al die positieve commentaar over LSD,
daar ben ik het ook volkomen met ééns, maar het veranderd wel een stuk van je leven (vind ik dan toch)

ik denk dat er geen leeftijd staat op lsd, iedereen is anders...
(ookal zou ik het zelf niet op een te jonge leeftijd doen, nuja wat is n jonge leeftijd...?)

Weet waar je aan begint, zoek de juiste dag, zoek de juiste settings en je kan je overgeven aan een helse trip :wink:

Bovenaan