Nieuwjaar Amsterdam

justdavey

Newbie
Hey jongens,

Heb me net geregistreerd, maar ben al tijdje alle topics aan het meekijke, maar dus nu hier zelf met een vraagje.

Ik en enkele vriende willen met nieuwjaar erop uit trekken naar Amsterdam om daar zoveel mogelijk shops proberen te doen. Kunnen jullie mij misschien zeggen tot hoelaat deze ongeveer open zijn. Is dit later als de normale openingsuren en kunnen jullie mij ook de betere aanraden in Amsterdam?

Thx 2 all

ciao
:) :wave:

Funky Monkey

Badass junkie
Ik denk tot ongeveer 24:00 31 december... Bij coffeeshops is het dat ze niet langer open mogen dan ze van de gemeente krijgen opgekregen. En verder betwijvel ik of ze uberhaubt wel open zijn :confused: Maar je kan het natuurlijk altijd proberen :mrgreen:

-spaceman-

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Ik denk tot ongeveer 24:00 31 december... Bij coffeeshops is het dat ze niet langer open mogen dan ze van de gemeente krijgen opgekregen. En verder betwijvel ik of ze uberhaubt wel open zijn :confused: Maar je kan het natuurlijk altijd proberen :mrgreen:

idd, beter op tijd inslaan! Volgens mij gaan ze vroeg dicht...

Pikachu

Wijs gebruiker
Je kunt natuurlijk ook eerder op de dag van shop naar shop gaan en dan na twaalf uur het vieren met verschillende wiet na verschillende wiet te roken :grin:

En dat is wel zo warm =)

acidboy

Badass junkie
Shops gaan in A'dam sowieso allemaal om een uurtje of 1 dicht volgens mij, regulations.
Hoe het op de 31e zit weet ik niet... azgaza kan je dat vast vertellen, ze woont er tenslotte :)

azgaza

Badass junkie
Meestal een uur of 1, bijna alle coffeeshops waar ik ben geweest sluiten om 1 uur. Verder weet ik niet of er een uitzondering is voor oud en nieuw.

Bovenaan