Jeller zei:same herelysergine25 zei:ik neem 0 pillen
Ik ook niks, ik moet 1 januari gewoon weer werken.
Jeller zei:same herelysergine25 zei:ik neem 0 pillen
uhu zei:2 mercedes'kes (pille)
en 11g speed
verdeeld op 2 personen
dus elk 1 pil en 5.5g speed
pil is om te beginnen![]()
iemand ervaring met de mercedes'kes ?
mvg
en 11g speed
verdeeld op 2 personen
mvg
en 11g speed
verdeeld op 2 personen
mvg
eckies zei:5 gram pep voor 2 p. 2.5 g pp. of je heb slechte pep of jij slaapt de eerst komende nachten niet en gaat een hel tegemoet die onvermijdelijk is.

Solidius zei:Een gram kristallen en een paar speedpillen (witte hartjes) op een illegaal psytrance feestje![]()
raizeredge zei:1tje denk ik ga er ook bij drinken dus doe mooi rustig aan
lysergine25 zei:ik neem 0 pillen
-spaceman- zei:uhu zei:2 mercedes'kes (pille)
en 11g speed
verdeeld op 2 personen
mvg
5,5 gram speed???
wil je tot volgende week niet slapen???....![]()
een grammetje is er op een uurtje snel door hooruhu zei:-spaceman- zei:uhu zei:2 mercedes'kes (pille)
en 11g speed
verdeeld op 2 personen
mvg
5,5 gram speed???
wil je tot volgende week niet slapen???....![]()
heheeen grammetje is er op een uurtje snel door hoor
als je regelmatig gebruik
nrm nemen we 3/4 g mee als we naar een feesje gaan , maar nieuwjaar net iets meer![]()
mvg
en 11g speed
verdeeld op 2 personen
mvg
Immo zei:lysergine25 zei:ik neem 0 pillen
Deep Blue zei:uhu zei:2 mercedes'kes (pille)
en 11g speed
verdeeld op 2 personen
mvg
das dan 1/10 pep en 9/10 druivesuiker?
askik een half grammeke op ne nacht doen slapek al ni en benk derna een wrak (swel zo goe as pure dan)
chrzz zei:Ben nt terug van fuif
Heb in mn eentje:
ongevre 3 grm spede
7 xt pielle
ben kwtyt VIES KWYT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lysergine25 zei:chrzz zei:Ben nt terug van fuif
Heb in mn eentje:
ongevre 3 grm spede
7 xt pielle
ben kwtyt VIES KWYT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is je speed wel heel erg slecht .. op 300 mg drijf ik 24 uur nonstop 100% WARP 9
waar zijt ge geweest???chrzz zei:lysergine25 zei:chrzz zei:Ben nt terug van fuif
Heb in mn eentje:
ongevre 3 grm spede
7 xt pielle
ben kwtyt VIES KWYT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is je speed wel heel erg slecht .. op 300 mg drijf ik 24 uur nonstop 100% WARP 9
Was geen slechte speed hoor ^^ Ik stond echt retestrak, nog nooit zo hard gegaan als deze nacht denk ik. Nog steeds niet geslapen (logisch :P) maar ik voel me echt een WRAK op dit moment. Mn pupillen zijn nog steeds schotelbordjes, maar ik heb overal pijn. Vooral mijn knieen, mijn rug en allerlei organen (maag en lever vooral). Te veel xtc en bommetje geslikt.. Ik had heel erg het zuur daarstraks, maar heb wat melk gedronken en nu is het minder. Ik heb ~2 gram in bommetjes gedaan en ~1 gram gesnoven, maar het kan ook meer/minder zijn, maar toch ongeveer die hoeveelheid. Ik herinner mij nog dat ik rond het eind van de avond veel geknoeit heb op een skatepleintje dicht bij de feestzaal. Van mijn 5 gram is nog 1 dikke lijn over, die's voor na het eten. De pillen kon ik helaas niet meer op voorrand aangeraken, en heb dus veel moeten zoeken en veel moeten betalen voor pillen. Ik weet 1 ding: nieuwjaar was geslaagd dit jaar!
Trippelicious zei:kheb een klein lijntje sos gekrege en heb daarna 1 pil gekocht.
Was een trippel kers vies goeie boel, kwas redelijk wazig in het begin. Ma daarna ben ik tog redelijk hard gegaan. Is ook wel al bijna 6 maanden gelede dak nog eens xtc heb gedaan, ma et was zeker de moeite om zo lang te stoppen. Het love gevoel was er weer. Wel niet zo fel als de eerste keer dat ik X deed maar et was zalig![]()
![]()
![]()
chrzz zei:Trippelicious zei:kheb een klein lijntje sos gekrege en heb daarna 1 pil gekocht.
Was een trippel kers vies goeie boel, kwas redelijk wazig in het begin. Ma daarna ben ik tog redelijk hard gegaan. Is ook wel al bijna 6 maanden gelede dak nog eens xtc heb gedaan, ma et was zeker de moeite om zo lang te stoppen. Het love gevoel was er weer. Wel niet zo fel als de eerste keer dat ik X deed maar et was zalig![]()
![]()
![]()
Toevallig CC Ter Kommen in Hoeselt? Ik was daar ook. ^^ Ik had ook die kersjes.