Nieuwjaar

Psylocke

Experimenterende gebruiker
Ik zit met het probleem dat ik nog niet weet wat ik wil doen met nieuwjaar en moet het op tijd weten om te kijken of ik het kan regelen, nu heb ik hulp nodig met het kiezen van een middel. Onder het bericht staat wat ik allemaal al gedaan heb. De problemen waarmee ik zit zijn:

Pep zie je dag erna nog erg goed, dit is geen heel goed probleem maar voorkom ik graag.
Xtc vind ik niet heel chill meer, krijg er geen energie meer van maar tegenovergestelde dat mn benen zwaar worden na uurtje.
2-cb, truffels of dergelijke vind ik nieuwjaar niet gepast voor.
4-fa doe ik paar weken erna al op festival.
Coke is duur om hele nacht van te snuiven maar als er niks anders is dan kan dit wel.
Keta wil ik niet dat mijn vriendin me ziet als ik dat doe.

Dus wat raden jullie mij aan?
Bedankt voor de hulp

MusicIsLife

Wijs gebruiker
6-apb

Zelf nog nooit gedaan maar staat op mn verlanglijstje. Het effect zou tussen xtc en speed liggen maar dan meer richting de xtc

Fool

Badass junkie
Als je 4-FA een paar weken erna doet zou ik al helemaal geen 6-APB doen (dan eerder 4-FA), alcohol zal wel geen optie zijn? :P

Een ietswat lichtere dosering pep misschien? :P

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Fool zei:
Als je 4-FA een paar weken erna doet zou ik al helemaal geen 6-APB doen (dan eerder 4-FA), alcohol zal wel geen optie zijn? :P

Een ietswat lichtere dosering pep misschien? :P

Hoezo zeker geen 6-apb?

Fool

Badass junkie
Omdat je dan eerst je serotoninevoorraad leegknalt en een paar weken later weer. :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Daarnaast zeg je dat je pep de dag erna nog ziet, 6-APB bij de meeste mensen ook. Ik had bijna 24 uur lang grote pupillen, toen de rest van de effecten allang weg waren...

Heb dat vaker op internet gelezen dus het lijkt geen toeval te zijn.

Psylocke

Experimenterende gebruiker
6-APB staat zeker op mijn lijstje maar ik neem de kans zeer klein dat ik dat geregeld krijg hier in de buurt. (Midden-Limburg)
En uiteindelijk is wat de rest van mm vrienden doen ook een bepalende factor natuurlijk.
Alvast bedankt voor de reacties, als iemand verder nog ideen of tips heeft hoor ik het graag!

P.s. Ik ben al vanaf paar maanden van de harddrugs afgebleven omdat ik aan het minderen ben maar heb met mezelf de afspraak gemaakt met nieuwjaar weer te mogen haha. Dus alcohol is niet echt helemaal optie.

Fool

Badass junkie
Ik vond moxy (5-meo-mipt) zelf heerlijk, wel een béétje psychedelisch, maar dat is toch gigantisch mooi op oudjaarsavond? :hearteyes:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ik zou zeker heroine aanraden, en tijdens je shot wat cocaine bijnemen (heet volgens mij speedball) Het gevoel schijnt heerlijk te zijn, maar ik weet niet of het goed is voor het lichaam. Probeer het eens zou ik zeggen, we verwachten een reportje!

zjimiz

Bewuste gebruiker
leipebaviaan zei:
Ik zou zeker heroine aanraden, en tijdens je shot wat cocaine bijnemen (heet volgens mij speedball) Het gevoel schijnt heerlijk te zijn, maar ik weet niet of het goed is voor het lichaam. Probeer het eens zou ik zeggen, we verwachten een reportje!

Is dat serieus bedoeld?

Waarschijnlijk niet als ik het onderschrift lees: to do krokodil, meth, crack, heroïne, dus het zal vast wel grappig bedoeld zijn :confused:

Overduidelijk moet je deze drugs laten voor wat het is, tenzij je helemaal no future denkt........

Ff serieus: Waarom niet bijvoorbeeld MDA? Lekker relaxed zoals een kwalitatief goede XTC pil in de volksmond heet met een aangenaam trippy effect. Of anders gewoon lekker aan de alcohol met wat hash.

Er zijn veel mogelijkheden, maar ik hoop dat je wel een wijs besluit neemt.

Eens lekker uit je dak is prima, maar sommige dingen kan je beter laten en andere zijn beter geschikt voor recreatief gebruik.

:wave:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
zjimiz zei:
Tekzor668 zei:

Ja lachen met jou..... :confused:

Ik had het op de reactie van baviaan, zjimiz, niet parra op een zondag he vriend :wink:

By the way, ik raad je coke aan, gebruik het zelf nooit meer maar ik ging tot 2gr per avond, day after kon ik altijd gewoon functioneren, eten en drinken, gewoon wat zweterig en nerveuzer maar dat kan iedereen es hebben na een nachtje goed feesten zelfs met enkel alcohol. :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
leipebaviaan zei:
Mensen wordt kk para van dit hele gesprek. :sunglasses:

Take a chill pill :)

Hier zal het hoogst waarschijnlijk hard drugs als alcohol worden.
Glaasje champagne en vast een jointje .. wie weet nog wat anders als er een feest op me pad komt.

zjimiz

Bewuste gebruiker
Tekzor668 zei:
zjimiz zei:
Tekzor668 zei:

Ja lachen met jou..... :confused:

Ik had het op de reactie van baviaan, zjimiz, niet parra op een zondag he vriend :wink:

By the way, ik raad je coke aan, gebruik het zelf nooit meer maar ik ging tot 2gr per avond, day after kon ik altijd gewoon functioneren, eten en drinken, gewoon wat zweterig en nerveuzer maar dat kan iedereen es hebben na een nachtje goed feesten zelfs met enkel alcohol. :grin:

Ik doelde ook op de reactie van Baviaan, maar had verkeerd gequote waardoor het een reactie op jouw post leek.

Hoe dan ook, uiteindelijk was het een grap van Baviaan, en was ik ws net te serieus. Misverstandje dus.

Communicatie blijft een dingetje, verder ff goede vrienden en zand erover:)

Anyway, als je oudjaar in kleine kring viert, zijn paddo's misschien ook wel een idee. Dan kan het ook een bijzondere avond worden.

:wave:

Bovenaan